Is VI nog het terugkijken waard?quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:51 schreef Rodawa het volgende:
Lekker VI van gisteren terugkijken, beetje deze SC volgen, wat te drinken erbij, heerlijk man.
Ouwe pikquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:51 schreef Rodawa het volgende:
Lekker VI van gisteren terugkijken, beetje deze SC volgen, wat te drinken erbij, heerlijk man.
Geen tollerantie van een betonnen muur op hebben gebouwdquote:
Dat moet ik ook nog een keer doen.quote:
Hey Spatiequote:
Normaal heb ik dit ook niet zo, maar for some reason nu welquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen tollerantie van een betonnen muur op hebben gebouwd
Altijd ouwe reus.quote:
Ik heb geen lange vloei.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Normaal heb ik dit ook niet zo, maar for some reason nu wel
En ik ben gewoon niet verslaafd ja
quote:
dat opstootje toen bij feyenoord psv jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniaal deze ookDeden ze hier Lens na?
Bazen televisie was datquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat opstootje toen bij feyenoord psv ja
Was wel leuke wedstrijd toen.quote:
ik ook sws manquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben blijkbaar beste voetballer van mijn vrienden![]()
Ik begin net, maar VI is bij voorbaat al het terugkijken waard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop