Stufi is al op manquote:
behavle met Aldo uiteraardquote:
sucks to be youquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stufi is al op man
[..]
behavle met Aldo uiteraard
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sucks to be you
mijn loon is vandaag overgemaakt
iddquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Begint een incrowd SC te worden dit.
Waarom zou je in godsnaam mij willen datenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stufi is al op man
[..]
behavle met Aldo uiteraard
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam mij willen daten
daarom volg ik de helft nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Begint een incrowd SC te worden dit.
Dat is al een hoaxquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
DrNick zou daten met cachet, cachet durfde niet meer, drnick boos.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, en LB Stalktequote:Op vrijdag 1 november 2013 14:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
DrNick was toch dat magere kereltje die op die crazyfrog bros leek?
Oh dat verhaalquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:46 schreef xcachet het volgende:
Ik zou meeten met DrNick op een woensdag. Maar sprak hem eigenlijk nooit en zag het nut er niet van in om hem helemaal 3 uur met de trein naar Amersfoort te laten reizen voor een film, en weer 3 uur terug. (je bent al gestoord als je dat doet) Dus ik zei het die zondag af. Was het al zo dat hij zijn dagkaart had verzilvert en shit.
Het was GEEN datequote:Op vrijdag 1 november 2013 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
fatale fout, je moet wel contact houden met chicks tussen het moment van afspreken en daadwerkelijk op date gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |