quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Natuurlijk krijgt Ajax Ijsselmeervogels
Zoek maar een leuk plaatje anders, zet ik dat er wel terug voor in de plaatsquote:
Geen zin inquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoek maar een leuk plaatje anders, zet ik dat er wel terug voor in de plaats
Fair enough. Die er nu staat is niet echt leuk, dat moet ik toegeven. Maar ik heb ook geen zin om iets anders op te zoekenquote:
En toen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Wist trouwens niet eens dat het Halloween was vandaag
Stonden er opeens kinderen voor de deur toen ik aankwam rijden![]()
Ja uh? wat komen jullie doen?
HEB JE NOG SNOEP?![]()
Hahahaha, wist niet dat ze in NL ook al langs de deur kwamen met Halloweenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Wist trouwens niet eens dat het Halloween was vandaag
Stonden er opeens kinderen voor de deur toen ik aankwam rijden![]()
Ja uh? wat komen jullie doen?
HEB JE NOG SNOEP?![]()
Nou ja zeg, hoezo brutaalquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Dat grafkind vroeg trouwens aan men broertje of we samen woonden![]()
Ik zei: Jaja, we zijn heel gelukkig samenquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet altijd wel lachen dat kinderen soms geen blad voor de mond nemen.
Hahahahaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei: Jaja, we zijn heel gelukkig samen![]()
![]()
Liep die weg
Ik vind het meestal ook wel leuk eigenlijk hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet altijd wel lachen dat kinderen soms geen blad voor de mond nemen.
Niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
We gaan toch ook geen Thanksgiving vieren
Voor het eten zou ik het wel doen overigensquote:
Ik vind Halloween wel leuk maar vind het ook niet echt bij 'ons' (Europa) passenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso dom wel, sint maarten vieren oke, maar Halloween is gewoon Amerikaans![]()
We gaan toch ook geen Thanksgiving vieren
Dat zou ik ook niet erg vindenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor het eten zou ik het wel doen overigens
Eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor het eten zou ik het wel doen overigens
Dat zou ik opzich ook nog wel tof vinden mee te maken, zo`n typisch traditioneel Amerikaans Thanksgivingsfeest. Sowieso dat allemaal, maar ben denk ik daar allemaal al te oud voorquote:
Voor thanksgiving?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik opzich ook nog wel tof vinden mee te maken, zo`n typisch traditioneel Amerikaans Thanksgivingsfeest. Sowieso dat allemaal, maar ben denk ik daar allemaal al te oud voor
Waarom zou je daar te oud voor zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik opzich ook nog wel tof vinden mee te maken, zo`n typisch traditioneel Amerikaans Thanksgivingsfeest. Sowieso dat allemaal, maar ben denk ik daar allemaal al te oud voor
Haha nee ik wil gewoon graag een jaar in Amerika wonen of zo. College volgen enzo. maar denk dat ik dat een paar jaar eerder had moeten doen.quote:
Gewoon baan vinden laterquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee ik wil gewoon graag een jaar in Amerika wonen of zo. College volgen enzo. maar denk dat ik dat een paar jaar eerder had moeten doen.
Cach moet voor het soppen betalen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verwachte reactie: even fappen.
Hoi Tjackiequote:
Ben geen kerol.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verwachte reactie: even fappen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cach moet voor het soppen betalen.
Ik ga hard manquote:
Wat doe je liever?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Die woorden lijken op elkaar. Soppen en shoppen
Vrouwen kunnen multitasken he.quote:
Ik ga stukquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken he.
VIngerend langs de Zalando-collectie.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
liever een jaar niet soppen dan shoppen
Dat zou nu inderdaad wel eens knap lastig kunnen worden helaasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee ik wil gewoon graag een jaar in Amerika wonen of zo. College volgen enzo. maar denk dat ik dat een paar jaar eerder had moeten doen.
Een jaar niet op het forum is zo'n ramp nog niet hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Liever een jaar niet fappen dan een jaar niet FOK!ken.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Nooitquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Hm, behalve als het van je opleiding in Nederland uitgaat, dan zou het wel kunnen. Moet ik eerst een opleiding fatsoenlijk afmakenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou nu inderdaad wel eens knap lastig kunnen worden helaas
Ja, een studentenvisum is misschien nog wel een mogelijkheid inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, behalve als het van je opleiding in Nederland uitgaat, dan zou het wel kunnen. Moet ik eerst een opleiding fatsoenlijk afmaken
quote:
Lobiquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niet weten dat LMI en Aldo de grootste bazen van FOK! zijn
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:04 schreef Tjacka het volgende:
Liever een jaar niet fappen dan een jaar geen drank
Aandachtsgeilertquote:
Ligt eraan hoeveel je erin zet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
Wat duurt een sollicitatiebrief schrijven ook lang eigenlijk he.
heul niet!quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
Nee had ook geen sportifyquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
Cach had je rucka rucka nog geluistert?
Geen idee, ik hoef dat gelukkig nooit te doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
Leeg cv hierquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben sowieso geen held in sollicitaties schrijven.
Waar?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:08 schreef Tjacka het volgende:
Binnenkort maar weer even solliciteren.
Neequote:
Pffoee, ja ik nu voor stage.. Maarja toch spannend. Ik heb geen idee wat die mensen willen lezen en zo wil je het wel schrijven natuurlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoef dat gelukkig nooit te doen
Gewoon nieuwe kopen in Mexico tog met wat drugsmoney XDXDquote:
Als je de visie van het bedrijf een beetje bekijkt weet je meestal wel wat je erin moet zettenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pffoee, ja ik nu voor stage.. Maarja toch spannend. Ik heb geen idee wat die mensen willen lezen en zo wil je het wel schrijven natuurlijk
zo'n kekke taxi keverquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen in Mexico tog met wat drugsmoney XDXD
Ja, dat heb ik ook gedaan (denk ik).quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je de visie van het bedrijf een beetje bekijkt weet je meestal wel wat je erin moet zetten
nee, en het meest kutte is dat als hij echt kapot is, dat ik dan geen nieuwe auto krijg en dus een half jaar zonder auto moet levenquote:
Probeer er iets persoonlijks van jezelf van te maken. Niemand zit te wachten op een brief die lijkt op de 89 andere brieven die ze onder ogen krijgen namelijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pffoee, ja ik nu voor stage.. Maarja toch spannend. Ik heb geen idee wat die mensen willen lezen en zo wil je het wel schrijven natuurlijk
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag vandaag een erg falende drugsdeal tussen een verslaafde en een dealer.
De drugs viel
Ja argghh dat probeer ik ook maar toch denk ik dat ik ook gewoon één uit een dozijn benquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Probeer er iets persoonlijks van jezelf van te maken. Niemand zit te wachten op een brief die lijkt op de 89 andere brieven die ze onder ogen krijgen namelijk
Ben je verliefd?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef Tjacka het volgende:
Inso ik had lavje vandaag dm gestuurd stuurde ze helemaal terug. Tjack ik ben op een feestje. Vond dat zo lief.
Normale zaak bij junks.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]Sowieso dat in het openbaar regelen
Awwquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef Tjacka het volgende:
Inso ik had lavje vandaag dm gestuurd stuurde ze helemaal terug. Tjack ik ben op een feestje. Vond dat zo lief.
Hier zou leven zonder auto geen ramp zijn maar afhankelijk van waar je woont en wat je gewoontes zijn kan dat best rampzalig aanvoelen jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, en het meest kutte is dat als hij echt kapot is, dat ik dan geen nieuwe auto krijg en dus een half jaar zonder auto moet leven![]()
the horror
Oh dearquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja argghh dat probeer ik ook maar toch denk ik dat ik ook gewoon één uit een dozijn ben.
Ja dat denk ik he. Ik heb geen idee hoe ver je kunt gaan met een grapje of weet ik veelquote:
ik heb geen fietsquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier zou leven zonder auto geen ramp zijn maar afhankelijk van waar je woont en wat je gewoontes zijn kan dat best rampzalig aanvoelen ja
Wat is er.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, en het meest kutte is dat als hij echt kapot is, dat ik dan geen nieuwe auto krijg en dus een half jaar zonder auto moet leven![]()
the horror
Of van een junkie.quote:
Het is ook lastig. Je moet iets weten te vinden wat mensen nieuwsgierig maakt naar jou als persoonquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat denk ik he. Ik heb geen idee hoe ver je kunt gaan met een grapje of weet ik veel. Of in hoeverre ik aan het slijmen ben of dat het wel gewoon enthousiast over komt enzo
.
Vervelend wel. Hopelijk is je bolide nog te reddenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jawel, maar dat duurt zo lang![]()
Hm, ja pfoe pfoe zo lastigquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook lastig. Je moet iets weten te vinden wat mensen nieuwsgierig maakt naar jou als persoon
Ik weet ook niet echt een heel bruikbare tip te geven vrees ikquote:
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 31-10-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 388 xcachet
02. 280 DonnieDarkno
03. 265 Fok-it
04. 250 essnhills
05. 241 Toto69
06. 216 VoornaamAchternaam
07. 163 Stuart
08. 149 Tjacka
09. 108 Xeor
10. 093 gianni61
11. 092 Crack_
12. 090 Insomnia_
13. 087 LittleBrownie
14. 080 Rodawa
15. 077 badschaap
16. 075 Mexicanobakker
17. 059 OmgevallenFlat
18. 055 SgtPorkbeans
19. 049 MaleDuck
20. 047 Ezell
Reeks-statistieken!
Wat is er aan de handquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jawel, maar dat duurt zo lang![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een levend ontwijkend gedrag ook weer
Doritos Sweet chiliquote:
Dat bedoelde ik voor mezelf hequote:
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan jullie under the dome aanraden.
Over een dorp die opeens afgesloten is van de wereld.quote:
Oh die serie ken ik wel volgens mij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over een dorp die opeens afgesloten is van de wereld.
Dat deed ik. Gewoon begrijpend lezenquote:
Leuk hequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh die serie ken ik wel volgens mij.
Oh dat ze ook zo`n enorme muur om dat dorp hebben?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over een dorp die opeens afgesloten is van de wereld.
jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat ze ook zo`n enorme muur om dat dorp hebben?
quote:
Voor de maandcijfers wel though. Deze maand over het hele forum sta je zelfs in de top 6quote:
Ziek hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Toto69 het volgende:
AS roma 10 wedstrijden 30 punten 24-1 doelsaldo
#Bazen
Totootje wat loop je over mij te praten op facebookquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Toto69 het volgende:
AS roma 10 wedstrijden 30 punten 24-1 doelsaldo
#Bazen
Ohquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor de maandcijfers wel though. Deze maand over het hele forum sta je zelfs in de top 6
bbyquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je woont in Rotterdam.
www.thuisbezorgd.nl
En ik?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor de maandcijfers wel though. Deze maand over het hele forum sta je zelfs in de top 6
y nt?quote:
Broerquote:
Sorry schatquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totootje wat loop je over mij te praten op facebook
Ik breek je volgende keerquote:
snax plxquote:
Nachtwinkel tochquote:
Ooitquote:
Gewoon 24-7 shopsquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Wordt tijd dat ze in Nederland ook 7/11 winkels gaan openen. Ik heb honger en niks in huis
Neenquote:
Dit is niet officieel though want crew posts en verwijderde posts worden hier niet geteld maar het geeft wel een goede indicatiequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Logisch, pas eind vd maand veel poste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Dat zijn 24-7 shops.quote:
Leegloopquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:34 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga ook slapen![]()
trusten iedereen
Auw, goffedomme, me hele voet bloed door jou sukkell ;s ;squote:
Wel sportief zegquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik ben moevandaag 4 uur gesport
![]()
quote:
quote:
Bitterlemon.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie moet ik nu weer in elkaar slaan?
Stuartquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie moet ik nu weer in elkaar slaan?
Waarom zeg je steeds zijn naam?quote:
Stuart is mijn overzeese mattiequote:
Omdat 'ie een sherlock-sletje is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zeg je steeds zijn naam?
[..]
Stuart is mijn overzeese mattie
Bitterlemon?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat 'ie een sherlock-sletje is.
Ja Bitterlemon jaquote:
Trusten.quote:
OMG, JA.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:42 schreef d4v1d het volgende:
Je moet gewoon in random topics zijn naam gaan zeggenin grtd komt die toch al.
Trustenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten mensen![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
Bedankt Insoquote:
Hoi Tjackaquote:
Dag stu.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
quote:
quote:
Lekkere combiquote:
Dacht dat dat slecht viel bij de meestequote:
Oh ik drink echt enorm vaak erbijquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat dat slecht viel bij de meeste
Ben je Titanic aan het kijken?quote:
The Beachquote:
The Beachquote:
Geen slaap.quote:
Is een hoax.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen slaap.
Is het zo dat als je baileys drinkt en daarna een koolzuur houdende drank zoals cola dat dat gevaarlijk kan zijn?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou echt veel geld overhebben om Kurt Cobain live te zien.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou echt veel geld overhebben om Bruce Springsteen live te zien.
Ik vind Kurt Cobain wel hard maar vind hem niet echt top, wel harde nummers though.quote:
Baasquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Kurt Cobain wel hard maar vind hem niet echt top, wel harde nummers though.
Schijnt dat het heel erg gaat klonteren in je maag.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk ik Cachie. Ik weet het niet zeker.
schiften ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Schijnt dat het heel erg gaat klonteren in je maag.
Jij bent slim.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
schiften ja.
maar kan gewoon hoor, niks mis mee.
Waarom wel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:54 schreef badschaap het volgende:
dafuq.
En waarom kan bieber niet worden gedjoekt ofzo
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:54 schreef Tjacka het volgende:
ik als pimmie niet was doodgeschoten.
maar nu gaan jullie mij uitlachen.
En een homoquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik stem nooit meer trouwens, dat jullie het weten.
Daarom verkoopt ie ook miljoenen en is ie succesvoller dan wie dan ook bijna op dit moment.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:56 schreef badschaap het volgende:
[..]
omdat justin bieber officieel de kanker van de muziekwereld is
Libertarisch broeder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik stem nooit meer trouwens, dat jullie het weten.
Omhoog gehyped kankerflikkertje wat behoorlijke issues heeft en over 5 jaar vergane glorie is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom verkoopt ie ook miljoenen en is ie succesvoller dan wie dan ook bijna op dit moment.
iets met jonge tienermeisjes die alleen op zijn looks afgaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom verkoopt ie ook miljoenen en is ie succesvoller dan wie dan ook bijna op dit moment.
Piratenpartijquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen een partij staat voor wat ik wil.
Krijgen toch nooit genoeg stemmenquote:
Minpuntjes cachiequote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga een partij oprichten. Anti-Amerika partij.
Oke, ook niet terugkomen als hij bij je vreemdgaat met saraquote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka, je bent een beetje doorgeslagen in je anti-amerika idioterie.
Je staat Amerikaanse vlaggen te verbranden in de tuin als je op feestjes bent?quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik word ook al uitgelachen op verjaardagen.
Ik stem wel op jequote:Op vrijdag 1 november 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
Nee, ik zeg dat het de kanjer van de wereld is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je staat Amerikaanse vlaggen te verbranden in de tuin als je op feestjes bent?
oude SP stemmert!<quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
Jij denkt zeker dat Europa niet soortgelijke projecten heeft als Amerikaquote:Op vrijdag 1 november 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het de kanjer van de wereld is.
NSA
Ik ga tactisch stemmen als SP de grootste dreigt te worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:06 schreef badschaap het volgende:
[..]
oude SP stemmert!<
Allemaal stemmen voor kameraad roemer anders lekker lang in goelag werken!
Je onderschat mij hier in.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat Europa niet soortgelijke projecten heeft als Amerika
waar is de technoliie uit je phone uitgevonden? Niet in de sovjet unie hoor vieze communistquote:Op vrijdag 1 november 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het de kanjer van de wereld is.
NSA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |