Eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor het eten zou ik het wel doen overigens
Dat zou ik opzich ook nog wel tof vinden mee te maken, zo`n typisch traditioneel Amerikaans Thanksgivingsfeest. Sowieso dat allemaal, maar ben denk ik daar allemaal al te oud voorquote:
Voor thanksgiving?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik opzich ook nog wel tof vinden mee te maken, zo`n typisch traditioneel Amerikaans Thanksgivingsfeest. Sowieso dat allemaal, maar ben denk ik daar allemaal al te oud voor
Waarom zou je daar te oud voor zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik opzich ook nog wel tof vinden mee te maken, zo`n typisch traditioneel Amerikaans Thanksgivingsfeest. Sowieso dat allemaal, maar ben denk ik daar allemaal al te oud voor
Haha nee ik wil gewoon graag een jaar in Amerika wonen of zo. College volgen enzo. maar denk dat ik dat een paar jaar eerder had moeten doen.quote:
Gewoon baan vinden laterquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee ik wil gewoon graag een jaar in Amerika wonen of zo. College volgen enzo. maar denk dat ik dat een paar jaar eerder had moeten doen.
Cach moet voor het soppen betalen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verwachte reactie: even fappen.
Hoi Tjackiequote:
Ben geen kerol.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verwachte reactie: even fappen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cach moet voor het soppen betalen.
Ik ga hard manquote:
Wat doe je liever?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Die woorden lijken op elkaar. Soppen en shoppen
Vrouwen kunnen multitasken he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |