Nee had ook geen sportifyquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
Cach had je rucka rucka nog geluistert?
Geen idee, ik hoef dat gelukkig nooit te doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
Wat duurt een sollicitatiebrief schrijven ook lang eigenlijk he.
Leeg cv hierquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben sowieso geen held in sollicitaties schrijven.
Waar?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:08 schreef Tjacka het volgende:
Binnenkort maar weer even solliciteren.
Neequote:
Pffoee, ja ik nu voor stage.. Maarja toch spannend. Ik heb geen idee wat die mensen willen lezen en zo wil je het wel schrijven natuurlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoef dat gelukkig nooit te doen
Gewoon nieuwe kopen in Mexico tog met wat drugsmoney XDXDquote:
Als je de visie van het bedrijf een beetje bekijkt weet je meestal wel wat je erin moet zettenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pffoee, ja ik nu voor stage.. Maarja toch spannend. Ik heb geen idee wat die mensen willen lezen en zo wil je het wel schrijven natuurlijk
zo'n kekke taxi keverquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen in Mexico tog met wat drugsmoney XDXD
Ja, dat heb ik ook gedaan (denk ik).quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je de visie van het bedrijf een beetje bekijkt weet je meestal wel wat je erin moet zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |