Ik ga stukquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken he.
VIngerend langs de Zalando-collectie.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
liever een jaar niet soppen dan shoppen
Dat zou nu inderdaad wel eens knap lastig kunnen worden helaasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee ik wil gewoon graag een jaar in Amerika wonen of zo. College volgen enzo. maar denk dat ik dat een paar jaar eerder had moeten doen.
Een jaar niet op het forum is zo'n ramp nog niet hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Liever een jaar niet fappen dan een jaar niet FOK!ken.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Nooitquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Hm, behalve als het van je opleiding in Nederland uitgaat, dan zou het wel kunnen. Moet ik eerst een opleiding fatsoenlijk afmakenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou nu inderdaad wel eens knap lastig kunnen worden helaas
Ja, een studentenvisum is misschien nog wel een mogelijkheid inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, behalve als het van je opleiding in Nederland uitgaat, dan zou het wel kunnen. Moet ik eerst een opleiding fatsoenlijk afmaken
quote:
Lobiquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niet weten dat LMI en Aldo de grootste bazen van FOK! zijn
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:04 schreef Tjacka het volgende:
Liever een jaar niet fappen dan een jaar geen drank
Aandachtsgeilertquote:
Ligt eraan hoeveel je erin zet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
Wat duurt een sollicitatiebrief schrijven ook lang eigenlijk he.
heul niet!quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
Nee had ook geen sportifyquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
Cach had je rucka rucka nog geluistert?
Geen idee, ik hoef dat gelukkig nooit te doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
Leeg cv hierquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben sowieso geen held in sollicitaties schrijven.
Waar?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:08 schreef Tjacka het volgende:
Binnenkort maar weer even solliciteren.
Neequote:
Pffoee, ja ik nu voor stage.. Maarja toch spannend. Ik heb geen idee wat die mensen willen lezen en zo wil je het wel schrijven natuurlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoef dat gelukkig nooit te doen
Gewoon nieuwe kopen in Mexico tog met wat drugsmoney XDXDquote:
Als je de visie van het bedrijf een beetje bekijkt weet je meestal wel wat je erin moet zettenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pffoee, ja ik nu voor stage.. Maarja toch spannend. Ik heb geen idee wat die mensen willen lezen en zo wil je het wel schrijven natuurlijk
zo'n kekke taxi keverquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen in Mexico tog met wat drugsmoney XDXD
Ja, dat heb ik ook gedaan (denk ik).quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je de visie van het bedrijf een beetje bekijkt weet je meestal wel wat je erin moet zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |