Primaquote:
MILK MILK MILKquote:
maaaaaaallkkkquote:
resultaten uit het verleden bieden gaan garantie voor de toekomst enzoquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wacht maar tot je haar wat beter leert kennen!
Je bent zelf een verledenquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden bieden gaan garantie voor de toekomst enzo
wow je bent scherp.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Who let the dogs out who who whowwoef
Ik kan best serieus zijn hoor. Maar daar heb ik nog weinig aanleiding voor gevonden op fok. Ik ben beïnvloed door Tjacka denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent niet echt serieus en vaak troll je. Ik denk ook dat je snel beïnvloedbaar bent.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
maaaaaaallkkk
Ik ga zo een pak opentrekken
#vrijdagavond #party #drankprobleem #melkoholist
Nee, ik leg het even uit. Ik kan niet goed tegen mijn verliesquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
wow je bent scherp.
Kom je een potje curvefever spelen, Ryan?
Is this real life?!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:30 schreef Pastapipos het volgende:
is dit het echte leven
of is dit maar fantasie
Heb je snapchat? Alles moet gedeeld wordenquote:
Wat is een landslidequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is this real life?!
Or is this just fantasy?
Ofzo.
Nee, je bent de eerste persoon die het heeft gevraagd ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je snapchat? Alles moet gedeeld worden
Snapchat is geweldig!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, je bent de eerste persoon die het heeft gevraagd ook
Daarom moet je trainen, Ryan. Denk je dat Melvin Platje zo'n grootse speler was geworden zonder training? Nee, natuurlijk niet. Zou Sjaak de Jager Usain Bolt hebben verslagen op de 100 meter sprint zonder training? Nee, natuurlijk niet. En dat heeft hij ook niet bereikt, want hij heeft er niet voor GETRAIND, Ryan. Dus klik op deze link en speel verdomme een potje Curve Fever met je b0ii Rodawa.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik leg het even uit. Ik kan niet goed tegen mijn verlies
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daarom moet je trainen, Ryan. Denk je dat Melvin Platje zo'n grootse speler was geworden zonder training? Nee, natuurlijk niet. Zou Sjaak de Jager Usain Bolt hebben verslagen op de 100 meter sprint zonder training? Nee, natuurlijk niet. En dat heeft hij ook niet bereikt, want hij heeft er niet voor GETRAIND, Ryan. Dus klik op deze link en speel verdomme een potje Curve Fever met je b0ii Rodawa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |