quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze dm'de me nog toen dat je eng was
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik weeet nou niet wat ik van deze reactie moet denken.
Als Sof een hartje reageert op een subtiele confessie dan moet ze me wel leuk vinden
Zwerty heeft een FOK! afkeer gekregen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
Zou zwerty me nog steeeds eng vinden.
Kon ik het haar maar vragen, maar ze is nooit online en buiten FOK! heb ik haar nog nooit gezien.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:26 schreef Toto69 het volgende:
Oh zwerty, ik weet dat er heel veel ryans zijn
elke keer weeer een ander en hem doe je pijn
want zijn halve,
halve snor waarmee hij jou soms verleidt
dat is ryan ryan ryan ryan voor altijd
Volgens mij vindt ze ons gewoon allemaal eng!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zwerty heeft een FOK! afkeer gekregen.
Koop gewoon een nieuwe muis. En val wat af dan is het een stuk minder zwaar om te lopen. Bron: Ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en hoerenmuis
alles zit tegen
leef zwaar
Afvallen? Ik weeg 70 kg bij 1m87 manquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Koop gewoon een nieuwe muis. En val wat af dan is het een stuk minder zwaar om te lopen. Bron: Ervaringsdeskundige.
Waarom is je leven dan zo zwaar? Misschien moet je gewoon korter worden ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Afvallen? Ik weeg 70 kg bij 1m87 man
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom is je leven dan zo zwaar? Misschien moet je gewoon korter worden ofzo.
Niks tegen anorexia, is beter dan dood.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:33 schreef Toto69 het volgende:
Ban spatie want hij probeert mij anorexia aan te praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |