Doe normaal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou je mij niet mogen bitch?
Ik ben fucking aardig, dat jij nou zo een arrogante gemene trut bent.
Niet zo slijmerig doen aub.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:41 schreef supersof het volgende:
[..]
HAI SPATIE SCHATJE IK HEB JE OOK GEMIST. :SJA GAAT WEL GOED!!! heb tompouce gegeten bij de HEMA!!!!!!!
ja tompouce is de goede spellingquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet zo slijmerig doen aub.
Wat is tompouce?
Ik ben Ryan, ik ben soms arrogant en onzeker. Ik zit in 5 vwo en ik ben stiekem verliefd op Sof. Ook ben ik de legendarische man die een halve snor had en ermee naar de supermarkt ging.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
Vertel eens wat over jezelf, spatieboy.
Ken ik jou irl?!!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
Aangezien we toch in dezelfde provincie wonen.
Nee, ik geef liever niet toe waar ik woon (quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ken ik jou irl?!!!
Wie ben jij waar woon jij hallo.
Ook niet in dm of gewoon zeg maar dicht bij Rotterdam weet ik veel zodat ik zeker weet dat ik je niet irl tegenkom en bang moet zijn dat jij mijn FOK! geheimen kan verspreiden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, ik geef liever niet toe waar ik woon ().
Nee joh, je kon d'r geowon niet krijgenquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helaas is zwerty te oud voor mij.
Echt wel, ze vertelde me dat ze met mij wou fantasieneuken ofzo, als ik het goed herriner.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh, je kon d'r geowon niet krijgen
Nee, dat wilde jij, zij niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt wel, ze vertelde me dat ze met mij wou fantasieneuken ofzo, als ik het goed herriner.
Waarom doen wij autisten dit?quote:Cup your hand against your torso in the shower, let that cup fill with water, then let that shit splash on the floor.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben Ryan, ik ben soms arrogant en onzeker. Ik zit in 5 vwo en ik ben stiekem verliefd op Sof. Ook ben ik de legendarische man die een halve snor had en ermee naar de supermarkt ging.
Verder was ik vroeger iets van 90 kg, en nu 84
187cm lang volgens mijn paspoort die ik sinds vandaag heb en ehhh Ik doe N&T met biologie.
Verder zijn mijn hobbies internetten en slapen en Sof admireren.
Ze dm'de me nog toen dat je eng wasquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt zeker te veel wiet gegeten, met je slechte geheugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |