Stijl/beat komt me bekend voor van een ander nummer maar kan er ff niet op komen..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik vond Milk Inc altijd kut. Lasgo kon ik wel hebben.
Dit vind ik echt vette muziek:
Ik ook.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
Happel en ik zouden deze chick hard geven.
Godver.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een homo.
Nee hoor, grapje, je bent gewoon dik.
Ze is wel een beetje gewoontjes hoor...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
Happel en ik zouden deze chick hard geven.
Girl next door, precies zoals wij 't graag zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje gewoontjes hoor...
Was je gisteren echt zo verlegen mennekequote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Girl next door, precies zoals wij 't graag zien.
Ik heb hem niet gehoord.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Was je gisteren echt zo verlegen menneke
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Was je gisteren echt zo verlegen menneke
Zo. Niet normaal dat. Ik doe dat echt nooit meer, naast hem zitten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kwam omdat HMF in je oor aan 't tetteren was.
CA was bezopen, die moet je niet serieus nemen. Zat godver gewoon met haar hand in m'n broek aan m'n kont te voelen.quote:
Waarom denk je dat ik express later kwam.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo. Niet normaal dat. Ik doe dat echt nooit meer, naast hem zitten.
Heeft ie het over zijn studies?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
CA was bezopen, die moet je niet serieus nemen. Zat godver gewoon met haar hand in m'n broek aan m'n kont te voelen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
CA was bezopen, die moet je niet serieus nemen. Zat godver gewoon met haar hand in m'n broek aan m'n kont te voelen.
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Was haar vriend/man niet in de buurt?
Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Cocaine in de klerenkast. Maar je ziet het pas al jij je kleren wast.quote:
Ik heb eerlijk gezegd niet geluisterd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft ie het over zijn studies?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet geluisterd.
[..]
[..]
Welke muziek die algemeen bekend is zou jij willen rekenen tot niet commercieel? Ze vullen er uiteindelijk allemaal hun zakken mee.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
Cocaine in de klerenkast. Maar je ziet het pas al jij je kleren wast.
Beethovenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke muziek die algemeen bekend is zou jij willen rekenen tot niet commercieel? Ze vullen er uiteindelijk allemaal hun zakken mee.
Mocht je niet mee ouwe Feyenoorder?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een avondje Hoek niet kan doen.
Commercieel hoeft niet per sé troep te zijn. Waarom moet jij altijd zo in extremen denken?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke muziek die algemeen bekend is zou jij willen rekenen tot niet commercieel? Ze vullen er uiteindelijk allemaal hun zakken mee.
Omdat hij een domme bekrompen mongool is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Commercieel hoeft niet per sé troep te zijn. Waarom moet jij altijd zo in extremen denken?
Word je daar zelf nooit moe van?
Hij heeft die nieuwe user ook al weggejaagd met DM'squote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Commercieel hoeft niet per sé troep te zijn. Waarom moet jij altijd zo in extremen denken?
Ik houd me met serieuze zaken bezig. Tevens moet happel een gelukkige avond hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mocht je niet mee ouwe Feyenoorder?
Haha die is zo geniaal he.quote:
Maar iets serieuzer, je doet alsof "commercieel" synoniem is voor "slecht". Dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ok.
Als je daar de rechten van had.
De discussie ging dan ook over het commerciële aspect en niet het feit of iets troep zou zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou toch je muil man anders stop ik er een hete kroket in zo. Vadsig zwijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat hij een domme bekrompen mongool is.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou toch je muil man anders stop ik er een hete kroket in zo. Vadsig zwijn.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste ava op FOK!. Dat werd niet overal op prijs gesteld.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar Hasselhoff luisteren zijn vaak homoseksueel.
Leuk als je uit Amsterdam komt verder niet.quote:
Jenevertje toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn oom draait dit soort muziek de hele dag
Kom vechten dan, midget.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Want het liefste word ik teut van zo'n Nederlandse neut. Een pikketanussie gaat er altijd in.quote:
Wij maakten daar vroeger iets anders vanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:04 schreef RensAjacied het volgende:
Een pikketanussie gaat er altijd in.
Jaja leuke poging but those days are gone Hapsalon.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Kom vechten dan, midget.
Krijg je zoiets op je af. Dan ga je rennen hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij maakten daar vroeger iets anders van
schobbejakquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij maakten daar vroeger iets anders van
Goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoi jantjecees alles goed
[..]
hoi elan
ja wat jammer zeg
alles goed
Wel Hazes maar dit hoor ik inderdaad zelden meer. Mijn vader draaide het ook nog wel vroeger.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze draaien steeds minder deze muziek in Amsterdam hé?
Gaat wel ja, bedankt. Met jou ook alles goed?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoi jantjecees alles goed
[..]
hoi elan
ja wat jammer zeg
alles goed
heb chris al tijd niet gesproken, maar volgens mij is hij niet zwanger hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed.
Met Christan ook? Binnenkort vader las ik in de Telegraaf.
's nachts alleen, op't fietske, in't donker.. dit soort muziek heerlijk. Beetje Orbison beetje Tom Jonesquote:
Ja, dat denk ik welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaja leuke poging but those days are gone Hapsalon.
Je bent blijkbaar gewoon een dik onzeker verwend tyfusventje.
ja ook wel, eindelijk weekendquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat wel ja, bedankt. Met jou ook alles goed?
He Tyron, lang niet gezien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ook wel, eindelijk weekend
echt drukke week gehad
Dat is dan ook niet gebruikelijk bij het vaderschap Tyron.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb chris al tijd niet gesproken, maar volgens mij is hij niet zwanger hoor
ja nou zijn zogenaamde vriendin ook niet, is maar beter voor haar ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet gebruikelijk bij het vaderschap Tyron.
hoi knoetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Tyron, lang niet gezien.
Bewijzen zijn geleverd man, maar vind het prima kan voortaan helemaal hard om je lachen als je weer eens de toffe gast uithangt.quote:
Wat krijg je extra met de hardened edition, die skins en maps alleen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
120
Voor een game met slechte graphics, een hond als marketingobject, een paar skins en wat extra maps tov de standard version die 60 is.
Hoe kk dom ben je wel niet om dat te kopen.
In Cafés als tante roosje komt het nog wel voorbij. Maar bij mensen thuis amper.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel Hazes maar dit hoor ik inderdaad zelden meer. Mijn vader draaide het ook nog wel vroeger.
Ik zou even rustig doen voordat de VBL-knokploeg bij je langskomt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Bewijzen zijn geleverd man, maar vind het prima kan voortaan helemaal hard om je lachen als je weer eens de toffe gast uithangt.
Vroeger betaalde je toch ook 200 gulden voor een Nintendogame. Zo gek zijn die prijzen niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
120
Voor een game met slechte graphics, een hond als marketingobject, een paar skins en wat extra maps tov de standard version die 60 is.
Jij laat je ook weer kennen met je stoere gedrag hier, hé. Ken je plaats, dikzak.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Bewijzen zijn geleverd man, maar vind het prima kan voortaan helemaal hard om je lachen als je weer eens de toffe gast uithangt.
Goed hoor, zeker nu jij terug bent.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja nou zijn zogenaamde vriendin ook niet, is maar beter voor haar ook
[..]
hoi knoet
nee inderdaad, wat jammer zeg echt balen
hoe is het?
Da waar godverdomme een lieve hond jonge!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
120
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en season pass, maar dat is dus 3 a 4 mappacks met 2 a 3 maps waar je 15 euro voor betaald. Kk triest, met CoD1,2 en 4 kon je gewoon custom mods en maps maken, dedicated servers, 60 man servers etc. Ze verneuken het echt al jaren. Overrated piece of turd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat krijg je extra met de hardened edition, die skins en maps alleen?
Daar is niets gay-ish aan.quote:
gelukkig maarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed hoor, zeker nu jij terug bent.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger betaalde je toch ook 200 gulden voor een Nintendogame. Zo gek zijn die prijzen niet.
Vergeleken bij Happel is iedereen hier anorexia. Maar die drinkt dan ook frituurvet in plaats van cola.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij laat je ook weer kennen met je stoere gedrag hier, hé. Ken je plaats, dikzak.
BF4 is ook slecht, gewoon battlefield 3 met wat kleine aanpassingen, nog steeds geen echte battlefield game met al die pauper unlocks.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
Verder wel eens met Smoofie.
Gewoon BF4 kopen.
Battlefield lijkt net echt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
Verder wel eens met Smoofie.
Gewoon BF4 kopen.
Ik blijf ook bij BF3.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BF4 is ook slecht, gewoon battlefield 3 met wat kleine aanpassingen, nog steeds geen echte battlefield game met al die pauper unlocks.
Kap nou maar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergeleken bij Happel is iedereen hier anorexia. Maar die drinkt dan ook frituurvet in plaats van cola.
Het zou knap zijn als iemand jou nog daadwerkelijk serieus neemt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergeleken bij Happel is iedereen hier anorexia. Maar die drinkt dan ook frituurvet in plaats van cola.
Ik ben één bonk spier en 2m lang. Dat is wat anders dan anorexia hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel is een toffe gast.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke game vind jij wel goed?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BF4 is ook slecht, gewoon battlefield 3 met wat kleine aanpassingen, nog steeds geen echte battlefield game met al die pauper unlocks.
Hey pestkop, houd eens op.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Weg met vehicles en vliegtuigen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:12 schreef Smoofie het volgende:
DICE moet gewoon weer terug naar de BF2 format. Vehicles zonder unlocks of iig alle standaard shit er gewoon op. En bij wapens gewoon de sight zelf unlocken, niet per wapen.
Heb zelf alleen MW2 en MW3 echt veel gespeeld, vond ze beiden wel vet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, en season pass, maar dat is dus 3 a 4 mappacks met 2 a 3 maps waar je 15 euro voor betaald. Kk triest, met CoD1,2 en 4 kon je gewoon custom mods en maps maken, dedicated servers, 60 man servers etc. Ze verneuken het echt al jaren. Overrated piece of turd.
DIt jaar is alleen Bioshock infinite uitgekomen wat ik echt een top game vond. Voor de rest zijn er de afgelopen jaren niet echt super games uitgekomen (voor de PC) op the Witcher 2 na.quote:
Daar hebben we jou voor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar geen gevaarlijke jongen waar je een straatje voor om moet.
Ook al heb ik jullieb eide nog niet gezien(als jij Aldo niet bent) zet ik toch mijn geld op Happel. Van jaren lang UFC kijken pik je vast iets op.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar weet ik vrij weinig van. Houd ik mij ook niet zo mee bezig, zou je een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Total War serie al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIt jaar is alleen Bioshock infinite uitgekomen wat ik echt een top game vond. Voor de rest zijn er de afgelopen jaren niet echt super games uitgekomen (voor de PC) op the Witcher 2 na.
You crack me up.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie heeft dat idee bij jou ingeprent?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
GTA V voor consolequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIt jaar is alleen Bioshock infinite uitgekomen wat ik echt een top game vond. Voor de rest zijn er de afgelopen jaren niet echt super games uitgekomen (voor de PC) op the Witcher 2 na.
Mass effect is al oud, heb ze alle 3 meerdere malen uitgespeeld ja. Total war series verneuken het de laatste tijd ook aardig. Vooral Rome 2 is zwaar bagger.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar weet ik vrij weinig van. Houd ik mij ook niet zo mee bezig, zou je een voorbeeld aan moeten nemen.
[..]
Total War serie al eens geprobeerd?
Mass Effect?
Nee man. Volgens mij was mij super nintendo 311 gulden als ik het me goed herinner. Of 211. De games waren een gulden of 40 als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger betaalde je toch ook 200 gulden voor een Nintendogame. Zo gek zijn die prijzen niet.
100 gulden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Volgens mij was mij super nintendo 311 gulden als ik het me goed herinner. Of 211. De games waren een gulden of 40 als ik me niet vergis.
Aparte smaak heb jij man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mass effect is al oud, heb ze alle 3 meerdere malen uitgespeeld ja. Total war series verneuken het de laatste tijd ook aardig. Vooral Rome 2 is zwaar bagger.
Je vergist je.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Volgens mij was mij super nintendo 311 gulden als ik het me goed herinner. Of 211. De games waren een gulden of 40 als ik me niet vergis.
Hoezo apart? Jij vindt Rome 2 goed? Rome 1 en Medieval 2 waren een stuk beter, vooral met de mods zijn ze nog steeds de beste Total war games.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aparte smaak heb jij man.
Mass Effect is echt mijn favoriete moderne franchise geworden.
Ja bijna.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon, je zeikt bijna alle hedendaagse games af. Ik vond Infinite juist minder.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo apart? Jij vindt Rome 2 goed? Rome 1 en Medieval 2 waren een stuk beter, vooral met de mods zijn ze alsnog de beste Total war games.
Ik speel geen CoD.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:19 schreef Smoofie het volgende:
Zelfde met CoD, op de PC hebben ze het echt helemaal verneukt. CoD4 was echt de beste cod ooit voor de PC, daarna is het gewoon een port geworden waar we zelfs als PC gamers voor 3 pauper maps moeten betalen.
Ik ken ook nog wel wat pauper mods.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:19 schreef Smoofie het volgende:
Zelfde met CoD, op de PC hebben ze het echt helemaal verneukt. CoD4 was echt de beste cod ooit voor de PC, daarna is het gewoon een port geworden waar we zelfs als PC gamers voor 3 pauper maps moeten betalen.
En terechtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon, je zeikt bijna alle hedendaagse games af. Ik vond Infinite juist minder.
Dragon Age 2 was echt kut.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En terecht. Volgend jaar wordt het iig een stuk beter met Dragon Age 3 en the Witcher 3
Die was zwaar kut ja. Maar Dragon Age 3 wordt open world en meer als Dragon Age Origins qua dialogue:).quote:
Wat een aids.quote:
Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk als je uit Amsterdam komt verder niet.
Blowde jij al toen je 11 wasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ah van de muziek die je tof vond op je 11e naar de games die je tof vond op je 11e, zie je kapi weer 2 terug kerende topics
CoD UO was beter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:19 schreef Smoofie het volgende:
Nederwiet van Doe Maar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.
Beste Nederlandstalige plaat ooit gemaakt. Samen met het eerder door mij gepostte Rocky van Don Mercedes, het hier alom bejubelde Julia van Henk Westbroek, Liefdesliedjes van de Jazzpolitie en dan vergeet ik er wellicht nog wat.
Zit nog steeds te twijfelen om deze te kopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mass effect is al oud, heb ze alle 3 meerdere malen uitgespeeld ja. Total war series verneuken het de laatste tijd ook aardig. Vooral Rome 2 is zwaar bagger.
Frank Boeijen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.
Beste Nederlandstalige plaat ooit gemaakt. Samen met het eerder door mij gepostte Rocky van Don Mercedes, het hier alom bejubelde Julia van Henk Westbroek, Liefdesliedjes van de Jazzpolitie en dan vergeet ik er wellicht nog wat.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blowde jij al toen je 11 was
Verklaart wel een hoop.
Mass Effect serie is denk ik de beste game serie die ik ooit heb gespeeld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rome 2 niet kopen, wacht tot er goede mods zijn die combat beter maken. Is nu in 1 min voorbij, helemaal niet tactisch dus. Ook qua armies en city management is het geen echte Total war game.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zit nog steeds te twijfelen om deze te kopen.
Boudewijn de Groot en Spinvis heb ik nog wel wat hoger staan, meerdere nummers.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.
Fallout 3 was zeker vetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mass Effect serie is denk ik de beste game serie die ik ooit heb gespeeld.
Fallout 3 nog steeds de beste game trouwens.
Jammer, man. Ik heb van Napoleon en Shogun 2 echt genoten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rome 2 niet kopen, wacht tot er goede mods zijn die combat beter maken. Is nu in 1 min voorbij, helemaal niet tactisch dus. Ook qua armies en city management is het geen echte Total war game.
Meh.quote:
Ja. Kronenburg park.quote:
Deze man weetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot en Spinvis heb ik nog wel wat hoger staan, meerdere nummers.
En Te Heet Gewassen - Roosbeef
Spinvis jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Mijnheer de president.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Xbox gespeeld. Daar viel weinig te modden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fallout 3 was zeker vet. Gemod natuurlijk een stuk beter. Luie mensen van Bethesda ook.
Ik denk dat ik me vergis dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vergist je.Sommige games gingen over de 100 gulden heen.
Tot over 3minutenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:30 schreef Typisch het volgende:
ik ben kijken of ik nog vrienden heb
later boelers, fijne avond dit dat
Leuke plaat ook.quote:
Doe rustig met de kleine meisjes vanavond hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:30 schreef Typisch het volgende:
ik ben kijken of ik nog vrienden heb
later boelers, fijne avond dit dat
Jimmy heb ik net wat te vaak gehoord.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Verdronken Vlinder.
Of wat te denken van dit:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef Happel het volgende:
Luister echte muziek i.p.v. die kanjerzooi.
Afgezien van het laatste album toen zijn mattie Lennaerd Nijgh dood was, is hij verder wel briljant. Experimentele album Picknick is ook wel lekker (met picknick en cinderella als beste nummers)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spinvis jaBoudewijn de Groot
![]()
En natuurlijk:
Ik ben een beetje Eddie Vedder moe. Kan dat? Ja, dat kan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef Happel het volgende:
Luister echte muziek i.p.v. die kanjerzooi.
die heeft een ode over spinvis gezonden.quote:
Haha wtf staat er als suggestie bij die video manquote:
Onmogelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben een beetje Eddie Vedder moe. Kan dat? Ja, dat kan.
Vind het wel een aardig albumpje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat geskipt door die nummers en het album weer verwijderd..
haahah echt raarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha wtf staat er als suggestie bij die video man.
goed nummerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha wtf staat er als suggestie bij die video man.
Yep, top nummer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is toch die band van.. LET THE BODIES HIT THE FLOOR!!!
?
Het zijn geintjes, Happie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Kruidnoten, nog steeds.
Omdat ik dik ben volgens iedereen. Emotionele eter, hè
Luister liever naar Neerlands beste en meest ondergewaardeerde band ooit.quote:
Ja. Maar na 2001 is de band slecht geworden. Zanger overleden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is toch die band van.. LET THE BODIES HIT THE FLOOR!!!
?
Zo vat ik ze niet op.quote:
Ook goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Luister liever naar Neerlands beste en meest ondergewaardeerde band ooit.
Dik is wat zacht uitgedrukt, volledig dichtgegroeid past beter bij je.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Kruidnoten, nog steeds.
Omdat ik dik ben volgens iedereen. Emotionele eter, hè
Ik ga een trein koppen met Loek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dik is wat zacht uitgedrukt, volledig dichtgegroeid past beter bij je.
Was weinig soeps die wedstrijd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen is door goed voor Happel zijn TOTO
Dan mag iedereen komen kijken, als wij erachter aan gaan. Moet iedereen weg zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, we gaan een groeps zelfmoord doen. Jij gaat als eerste.
Klinkt interessant.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Adames het volgende:
ik zit nu al een uur lang een youtube filmpje te kijken over ICT en recht. Nu nog 2 uur en de lezing is klaar.
Arnoud Engelfriet, was 2 jaar geleden op ons hoofdkantoor erover. Gaat over auteursrecht en de aanverwante wetten.quote:
Meh.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, we gaan een groeps zelfmoord doen. Jij gaat als eerste.
Misschien is de treinmachiniste wel een lekker wijf, dat weet je niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Liever een lekker wijf als laatste op mijn netvlies als ik voor het laatst mijn luiken sluit dan die plofkop van jou.
Ja of Monopoly.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is de treinmachiniste wel een lekker wijf, dat weet je niet.
Ik wil best een pruik voor je op doen hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Liever een lekker wijf als laatste op mijn netvlies als ik voor het laatst mijn luiken sluit dan die plofkop van jou.
Ben je in die richting werkzaam of aan het studeren?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Arnoud Engelfriet, was 2 jaar geleden op ons hoofdkantoor erover. Gaat over auteursrecht en de aanverwante wetten.
Een bh zou ook geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil best een pruik voor je op doen hoor.
wel werkzaam in die richting voorlopig en ik heb er in gestudeerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben je in die richting werkzaam of aan het studeren?
Het is Loek niet , of hij liegt over zijn gewicht en lengte.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Loek, wat een ontzettende zure kut ben jij zeg. Kanker he.
Pas nou op met die kwaadaardige celdeling straks ben je weer een maand weg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Loek, wat een ontzettende zure kut ben jij zeg. Kanker he.
Ik weet wel wie het is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is Loek niet , of hij liegt over zijn gewicht en lengte.
DM maar, we zijn weer vriendjes toch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is.
Hij heeft het aan mij verteld.
Het is een oude bekende en een aidslijer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is.
Hij heeft het aan mij verteld.
Hoe kan hij dan in zijn voorraden vreten voorzien?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geef het nou maar gewoon aan mij.
Hallo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef kanca het volgende:
Mag ik het hier weer proberen of krijg ik weer beledigende privéberichten?
Je bent voor Ajax toch, die kans is zeker aanwezig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef kanca het volgende:
Opkanjeren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef kanca het volgende:
Ik wil dan graag eerst toestemming van Elan zelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DM maar, we zijn weer vriendjes toch.
Happel verdient meer dan genoeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan hij dan in zijn voorraden vreten voorzien?
Gelukkig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Happel verdient meer dan genoeg.
Jij was de enige die mij ging uitschelden. Maar goed ik geef het nog een kans.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent voor Ajax toch, die kans is zeker aanwezig.
Ja maar, jij vond Loek een kutnaamquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef kanca het volgende:
[..]
Jij was de enige die mij ging uitschelden. Maar goed ik geef het nog een kans.
Nee. Waarom denkt iedereen dat?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is kanca hetzelfde als kanker?
Laat het hierbij, straks moet ik nog huilen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En ik niet want ik ben pauper.
Happel steelt altijd bier van mequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat het hierbij, straks moet ik nog huilen.
Ik zei inderdaad dat ouders die hun kind Loek noemen niet goed in hun hoofd zijn. Sta ik nog volledig achter. Loek is echt een verschrikkelijke naam.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar, jij vond Loek een kutnaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |