quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij maakten daar vroeger iets anders van
schobbejakquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij maakten daar vroeger iets anders van
Goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoi jantjecees alles goed
[..]
hoi elan
ja wat jammer zeg
alles goed
Wel Hazes maar dit hoor ik inderdaad zelden meer. Mijn vader draaide het ook nog wel vroeger.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze draaien steeds minder deze muziek in Amsterdam hé?
Gaat wel ja, bedankt. Met jou ook alles goed?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoi jantjecees alles goed
[..]
hoi elan
ja wat jammer zeg
alles goed
heb chris al tijd niet gesproken, maar volgens mij is hij niet zwanger hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed.
Met Christan ook? Binnenkort vader las ik in de Telegraaf.
's nachts alleen, op't fietske, in't donker.. dit soort muziek heerlijk. Beetje Orbison beetje Tom Jonesquote:
Ja, dat denk ik welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaja leuke poging but those days are gone Hapsalon.
Je bent blijkbaar gewoon een dik onzeker verwend tyfusventje.
ja ook wel, eindelijk weekendquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat wel ja, bedankt. Met jou ook alles goed?
He Tyron, lang niet gezien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ook wel, eindelijk weekend
echt drukke week gehad
Dat is dan ook niet gebruikelijk bij het vaderschap Tyron.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb chris al tijd niet gesproken, maar volgens mij is hij niet zwanger hoor
ja nou zijn zogenaamde vriendin ook niet, is maar beter voor haar ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet gebruikelijk bij het vaderschap Tyron.
hoi knoetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Tyron, lang niet gezien.
Bewijzen zijn geleverd man, maar vind het prima kan voortaan helemaal hard om je lachen als je weer eens de toffe gast uithangt.quote:
Wat krijg je extra met de hardened edition, die skins en maps alleen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
120
Voor een game met slechte graphics, een hond als marketingobject, een paar skins en wat extra maps tov de standard version die 60 is.
Hoe kk dom ben je wel niet om dat te kopen.
In Cafés als tante roosje komt het nog wel voorbij. Maar bij mensen thuis amper.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel Hazes maar dit hoor ik inderdaad zelden meer. Mijn vader draaide het ook nog wel vroeger.
Ik zou even rustig doen voordat de VBL-knokploeg bij je langskomt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Bewijzen zijn geleverd man, maar vind het prima kan voortaan helemaal hard om je lachen als je weer eens de toffe gast uithangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |