DIt jaar is alleen Bioshock infinite uitgekomen wat ik echt een top game vond. Voor de rest zijn er de afgelopen jaren niet echt super games uitgekomen (voor de PC) op the Witcher 2 na.quote:
Daar hebben we jou voor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar geen gevaarlijke jongen waar je een straatje voor om moet.
Ook al heb ik jullieb eide nog niet gezien(als jij Aldo niet bent) zet ik toch mijn geld op Happel. Van jaren lang UFC kijken pik je vast iets op.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar weet ik vrij weinig van. Houd ik mij ook niet zo mee bezig, zou je een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Total War serie al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIt jaar is alleen Bioshock infinite uitgekomen wat ik echt een top game vond. Voor de rest zijn er de afgelopen jaren niet echt super games uitgekomen (voor de PC) op the Witcher 2 na.
You crack me up.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergeleken bij Happel is iedereen hier anorexia. Maar die drinkt dan ook frituurvet in plaats van cola.
Wie heeft dat idee bij jou ingeprent?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
GTA V voor consolequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIt jaar is alleen Bioshock infinite uitgekomen wat ik echt een top game vond. Voor de rest zijn er de afgelopen jaren niet echt super games uitgekomen (voor de PC) op the Witcher 2 na.
Mass effect is al oud, heb ze alle 3 meerdere malen uitgespeeld ja. Total war series verneuken het de laatste tijd ook aardig. Vooral Rome 2 is zwaar bagger.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar weet ik vrij weinig van. Houd ik mij ook niet zo mee bezig, zou je een voorbeeld aan moeten nemen.
[..]
Total War serie al eens geprobeerd?
Mass Effect?
Nee man. Volgens mij was mij super nintendo 311 gulden als ik het me goed herinner. Of 211. De games waren een gulden of 40 als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger betaalde je toch ook 200 gulden voor een Nintendogame. Zo gek zijn die prijzen niet.
100 gulden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Volgens mij was mij super nintendo 311 gulden als ik het me goed herinner. Of 211. De games waren een gulden of 40 als ik me niet vergis.
Aparte smaak heb jij man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mass effect is al oud, heb ze alle 3 meerdere malen uitgespeeld ja. Total war series verneuken het de laatste tijd ook aardig. Vooral Rome 2 is zwaar bagger.
Je vergist je.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Volgens mij was mij super nintendo 311 gulden als ik het me goed herinner. Of 211. De games waren een gulden of 40 als ik me niet vergis.
Hoezo apart? Jij vindt Rome 2 goed? Rome 1 en Medieval 2 waren een stuk beter, vooral met de mods zijn ze nog steeds de beste Total war games.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aparte smaak heb jij man.
Mass Effect is echt mijn favoriete moderne franchise geworden.
Ja bijna.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon, je zeikt bijna alle hedendaagse games af. Ik vond Infinite juist minder.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo apart? Jij vindt Rome 2 goed? Rome 1 en Medieval 2 waren een stuk beter, vooral met de mods zijn ze alsnog de beste Total war games.
Ik speel geen CoD.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:19 schreef Smoofie het volgende:
Zelfde met CoD, op de PC hebben ze het echt helemaal verneukt. CoD4 was echt de beste cod ooit voor de PC, daarna is het gewoon een port geworden waar we zelfs als PC gamers voor 3 pauper maps moeten betalen.
Ik ken ook nog wel wat pauper mods.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:19 schreef Smoofie het volgende:
Zelfde met CoD, op de PC hebben ze het echt helemaal verneukt. CoD4 was echt de beste cod ooit voor de PC, daarna is het gewoon een port geworden waar we zelfs als PC gamers voor 3 pauper maps moeten betalen.
En terechtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon, je zeikt bijna alle hedendaagse games af. Ik vond Infinite juist minder.
Dragon Age 2 was echt kut.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En terecht. Volgend jaar wordt het iig een stuk beter met Dragon Age 3 en the Witcher 3
Die was zwaar kut ja. Maar Dragon Age 3 wordt open world en meer als Dragon Age Origins qua dialogue:).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |