Jammer, man. Ik heb van Napoleon en Shogun 2 echt genoten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rome 2 niet kopen, wacht tot er goede mods zijn die combat beter maken. Is nu in 1 min voorbij, helemaal niet tactisch dus. Ook qua armies en city management is het geen echte Total war game.
Meh.quote:
Ja. Kronenburg park.quote:
Deze man weetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot en Spinvis heb ik nog wel wat hoger staan, meerdere nummers.
En Te Heet Gewassen - Roosbeef
Spinvis jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Mijnheer de president.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Xbox gespeeld. Daar viel weinig te modden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fallout 3 was zeker vet. Gemod natuurlijk een stuk beter. Luie mensen van Bethesda ook.
Ik denk dat ik me vergis dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vergist je.Sommige games gingen over de 100 gulden heen.
Tot over 3minutenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:30 schreef Typisch het volgende:
ik ben kijken of ik nog vrienden heb
later boelers, fijne avond dit dat
Leuke plaat ook.quote:
Doe rustig met de kleine meisjes vanavond hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:30 schreef Typisch het volgende:
ik ben kijken of ik nog vrienden heb
later boelers, fijne avond dit dat
Jimmy heb ik net wat te vaak gehoord.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Verdronken Vlinder.
Of wat te denken van dit:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef Happel het volgende:
Luister echte muziek i.p.v. die kanjerzooi.
Afgezien van het laatste album toen zijn mattie Lennaerd Nijgh dood was, is hij verder wel briljant. Experimentele album Picknick is ook wel lekker (met picknick en cinderella als beste nummers)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spinvis jaBoudewijn de Groot
![]()
En natuurlijk:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |