Wat een aids.quote:
Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk als je uit Amsterdam komt verder niet.
Blowde jij al toen je 11 wasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ah van de muziek die je tof vond op je 11e naar de games die je tof vond op je 11e, zie je kapi weer 2 terug kerende topics
CoD UO was beter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:19 schreef Smoofie het volgende:
Zelfde met CoD, op de PC hebben ze het echt helemaal verneukt. CoD4 was echt de beste cod ooit voor de PC, daarna is het gewoon een port geworden waar we zelfs als PC gamers voor 3 pauper maps moeten betalen.
Nederwiet van Doe Maar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.
Beste Nederlandstalige plaat ooit gemaakt. Samen met het eerder door mij gepostte Rocky van Don Mercedes, het hier alom bejubelde Julia van Henk Westbroek, Liefdesliedjes van de Jazzpolitie en dan vergeet ik er wellicht nog wat.
Zit nog steeds te twijfelen om deze te kopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mass effect is al oud, heb ze alle 3 meerdere malen uitgespeeld ja. Total war series verneuken het de laatste tijd ook aardig. Vooral Rome 2 is zwaar bagger.
Frank Boeijen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.
Beste Nederlandstalige plaat ooit gemaakt. Samen met het eerder door mij gepostte Rocky van Don Mercedes, het hier alom bejubelde Julia van Henk Westbroek, Liefdesliedjes van de Jazzpolitie en dan vergeet ik er wellicht nog wat.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blowde jij al toen je 11 was
Verklaart wel een hoop.
Mass Effect serie is denk ik de beste game serie die ik ooit heb gespeeld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mass effect is al oud, heb ze alle 3 meerdere malen uitgespeeld ja. Total war series verneuken het de laatste tijd ook aardig. Vooral Rome 2 is zwaar bagger.
Rome 2 niet kopen, wacht tot er goede mods zijn die combat beter maken. Is nu in 1 min voorbij, helemaal niet tactisch dus. Ook qua armies en city management is het geen echte Total war game.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zit nog steeds te twijfelen om deze te kopen.
Boudewijn de Groot en Spinvis heb ik nog wel wat hoger staan, meerdere nummers.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.
Fallout 3 was zeker vetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mass Effect serie is denk ik de beste game serie die ik ooit heb gespeeld.
Fallout 3 nog steeds de beste game trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |