quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
Cocaine in de klerenkast. Maar je ziet het pas al jij je kleren wast.
Beethovenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke muziek die algemeen bekend is zou jij willen rekenen tot niet commercieel? Ze vullen er uiteindelijk allemaal hun zakken mee.
Mocht je niet mee ouwe Feyenoorder?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een avondje Hoek niet kan doen.
Commercieel hoeft niet per sé troep te zijn. Waarom moet jij altijd zo in extremen denken?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke muziek die algemeen bekend is zou jij willen rekenen tot niet commercieel? Ze vullen er uiteindelijk allemaal hun zakken mee.
Omdat hij een domme bekrompen mongool is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Commercieel hoeft niet per sé troep te zijn. Waarom moet jij altijd zo in extremen denken?
Word je daar zelf nooit moe van?
Hij heeft die nieuwe user ook al weggejaagd met DM'squote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Commercieel hoeft niet per sé troep te zijn. Waarom moet jij altijd zo in extremen denken?
Ik houd me met serieuze zaken bezig. Tevens moet happel een gelukkige avond hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mocht je niet mee ouwe Feyenoorder?
Haha die is zo geniaal he.quote:
Maar iets serieuzer, je doet alsof "commercieel" synoniem is voor "slecht". Dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ok.
Als je daar de rechten van had.
De discussie ging dan ook over het commerciële aspect en niet het feit of iets troep zou zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou toch je muil man anders stop ik er een hete kroket in zo. Vadsig zwijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat hij een domme bekrompen mongool is.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou toch je muil man anders stop ik er een hete kroket in zo. Vadsig zwijn.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste ava op FOK!. Dat werd niet overal op prijs gesteld.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar Hasselhoff luisteren zijn vaak homoseksueel.
Leuk als je uit Amsterdam komt verder niet.quote:
Jenevertje toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn oom draait dit soort muziek de hele dag
Kom vechten dan, midget.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Want het liefste word ik teut van zo'n Nederlandse neut. Een pikketanussie gaat er altijd in.quote:
Wij maakten daar vroeger iets anders vanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:04 schreef RensAjacied het volgende:
Een pikketanussie gaat er altijd in.
Jaja leuke poging but those days are gone Hapsalon.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Kom vechten dan, midget.
Krijg je zoiets op je af. Dan ga je rennen hoor.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |