Was weinig soeps die wedstrijd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen is door goed voor Happel zijn TOTO
Dan mag iedereen komen kijken, als wij erachter aan gaan. Moet iedereen weg zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, we gaan een groeps zelfmoord doen. Jij gaat als eerste.
Klinkt interessant.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Adames het volgende:
ik zit nu al een uur lang een youtube filmpje te kijken over ICT en recht. Nu nog 2 uur en de lezing is klaar.
Arnoud Engelfriet, was 2 jaar geleden op ons hoofdkantoor erover. Gaat over auteursrecht en de aanverwante wetten.quote:
Meh.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, we gaan een groeps zelfmoord doen. Jij gaat als eerste.
Misschien is de treinmachiniste wel een lekker wijf, dat weet je niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Liever een lekker wijf als laatste op mijn netvlies als ik voor het laatst mijn luiken sluit dan die plofkop van jou.
Ja of Monopoly.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is de treinmachiniste wel een lekker wijf, dat weet je niet.
Ik wil best een pruik voor je op doen hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Liever een lekker wijf als laatste op mijn netvlies als ik voor het laatst mijn luiken sluit dan die plofkop van jou.
Ben je in die richting werkzaam of aan het studeren?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Arnoud Engelfriet, was 2 jaar geleden op ons hoofdkantoor erover. Gaat over auteursrecht en de aanverwante wetten.
Een bh zou ook geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil best een pruik voor je op doen hoor.
wel werkzaam in die richting voorlopig en ik heb er in gestudeerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben je in die richting werkzaam of aan het studeren?
Het is Loek niet , of hij liegt over zijn gewicht en lengte.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Loek, wat een ontzettende zure kut ben jij zeg. Kanker he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |