Stijl/beat komt me bekend voor van een ander nummer maar kan er ff niet op komen..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik vond Milk Inc altijd kut. Lasgo kon ik wel hebben.
Dit vind ik echt vette muziek:
Ik ook.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
Happel en ik zouden deze chick hard geven.
Godver.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een homo.
Nee hoor, grapje, je bent gewoon dik.
Ze is wel een beetje gewoontjes hoor...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
Happel en ik zouden deze chick hard geven.
Girl next door, precies zoals wij 't graag zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje gewoontjes hoor...
Was je gisteren echt zo verlegen mennekequote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Girl next door, precies zoals wij 't graag zien.
Ik heb hem niet gehoord.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Was je gisteren echt zo verlegen menneke
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Was je gisteren echt zo verlegen menneke
Zo. Niet normaal dat. Ik doe dat echt nooit meer, naast hem zitten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kwam omdat HMF in je oor aan 't tetteren was.
CA was bezopen, die moet je niet serieus nemen. Zat godver gewoon met haar hand in m'n broek aan m'n kont te voelen.quote:
Waarom denk je dat ik express later kwam.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo. Niet normaal dat. Ik doe dat echt nooit meer, naast hem zitten.
Heeft ie het over zijn studies?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
CA was bezopen, die moet je niet serieus nemen. Zat godver gewoon met haar hand in m'n broek aan m'n kont te voelen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
CA was bezopen, die moet je niet serieus nemen. Zat godver gewoon met haar hand in m'n broek aan m'n kont te voelen.
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Was haar vriend/man niet in de buurt?
Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Cocaine in de klerenkast. Maar je ziet het pas al jij je kleren wast.quote:
Ik heb eerlijk gezegd niet geluisterd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft ie het over zijn studies?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet geluisterd.
[..]
[..]
| Forum Opties | |