tutje benje ook hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik klikte drie keer op de spoiler
Gefeliciteerd, hoe voelt het om onder Veer te staan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik klikte drie keer op de spoiler
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoe voelt het om onder Veer te staan?
quote:
Why not?quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoe voelt het om onder Veer te staan?
Alleen al om dit soort gecreep zal ik nooit en te nimmer FOK!kers op FB addenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
Fasjeik zie je elke keer op Facebook langskomen
quote:
Jij had toch geen FB?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen al om dit soort gecreep zal ik nooit en te nimmer FOK!kers op FB adden.
gecreep? Nee. Facebook blijft haar aanraden als vriend. Ik doe zelf niets.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen al om dit soort gecreep zal ik nooit en te nimmer FOK!kers op FB adden.
Was ik er maar nooit aan begonnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
Fasjeik zie je elke keer op Facebook langskomen
auw.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ik er maar nooit aan begonnen.
het verbaasd me sowieso dat jij een account hebt op een website die gemaakt is voor mensen die vrienden hebbenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
auw.
Vanwaar die haat
Tevens raar dat facebook je aanraad. We hebben geen gedeelde vrienden.
voor kuthippies is iedereen een vriendquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het verbaasd me sowieso dat jij een account hebt op een website die gemaakt is voor mensen die vrienden hebben
Wauwquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het verbaasd me sowieso dat jij een account hebt op een website die gemaakt is voor mensen die vrienden hebben
I Fucked Ted.quote:
Ja joh fattie kan er nog wel bij he propkopquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
Zojuist 3 muffins gegeten. Heerlijk.
Ben ongesteld trut, laat me. Kop Lipton erbij. Geweldig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh fattie kan er nog wel bij he propkop
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meer on point dan jouw vergelijkingen.
Nou meid helemaal supers gewoonquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben ongesteld trut, laat me. Kop Lipton erbij. Geweldig.
Veer is een e-pester.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je ook ongesteld Veer of ben je altijd zo'n zure trut?
White chocolate mocca met slagroomquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ga jij nou maar aan je latte maggiato slurpe
En ik inmiddels kk misselijk. Zal ik zoals Veer doen en alles eruit kotsen, zodat ik me minder schuldig voelquote:
Ik loop toch maar een beetje met je te dollen joh schatteboutje hihihihiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor, er is er maar 1 die het er helemaal zelf naar maaktquote:
Die huisvrouw zeker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik loop toch maar een beetje met je te dollen joh schatteboutje hihihihi
[..]
Nee hoor, er is er maar 1 die het er helemaal zelf naar maakt![]()
Haquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke ik neem m'n woorden terug jij vieze kloetequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En ik inmiddels kk misselijk. Zal ik zoals Veer doen en alles eruit kotsen, zodat ik me minder schuldig voel
wowquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke ik neem m'n woorden terug jij vieze kloete
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En ik inmiddels kk misselijk. Zal ik zoals Veer doen en alles eruit kotsen, zodat ik me minder schuldig voel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke ik neem m'n woorden terug jij vieze kloete
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chill programma altijd dat![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Hey arnoldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die aflevering dat ze met die spooky trein gaan
Verdomd, die hadden mijn nichtjes op VHS.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:44 schreef VeerEli het volgende:
Degene die Ric the Raven nog kent krijgt van mij een digitale neukbeurt
[ afbeelding ]
wat was dat ookalweerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:44 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:44 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Ik skip die digitale beurt wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:10 schreef VeerEli het volgende:
Hahahaha jeeeej. Vorige keer kende niemand hem geloof ik
Zou niet op jacht willen met Chloroform hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik skip die digitale beurt wel.![]()
Het is veel leuker om zelf met een furby en wat chloroform op jacht te gaan.
Ojaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou niet op jacht willen met Chloroform hoor
Ahahaahahahah oh jeequote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oja![]()
Nee, niet die verzuurde van hier.![]()
haten op chloroquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou niet op jacht willen met Chloroform hoor
Wow, ga je je nu ineens tegen mij keren joh, vuile verrader?quote:
NSB okéquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, ga je je nu ineens tegen mij keren joh, vuile verrader?![]()
Maar nee hoor lobi voor Chlo, maar dit was wel een inkoppertje
Gewoon mad omdat alleen Dima lager geëindigd is in de lijst der lijsten.quote:
Laatst een tijdje met haar hier gezeten, fucking honger gekregen.quote:
Dit zal me in mijn hele fok carrière blijven achtervolgen hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]ik sta achter je bebe. En als je dan slaperig bent dan...
Je eigen lijstje alweer vergeten joh? Wise ook hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon mad omdat alleen Dima lager geëindigd is in de lijst der lijsten.![]()
Oh. Toch een foutje gemaakt dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je eigen lijstje alweer vergeten joh? Wise ook hoor
Oh fuck off jijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Toch een foutje gemaakt dan.
fap er altijd opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit zal me in mijn hele fok carrière blijven achtervolgen heShitt...
Ohshit...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]ik sta achter je bebe. En als je dan slaperig bent dan...
Haha hou op hoor. Heb 's nachts altijd harde zin in eten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Laatst een tijdje met haar hier gezeten, fucking honger gekregen.![]()
Dat kan ik tijdens de jacht niet gebruiken natuurlijk.
Mad.quote:
stopquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha hou op hoor. Heb 's nachts altijd harde zin in eten.Nu ook. Loempia ofzo.
Huehuehuehehehuehequote:
Echt, ja. Ik heb net weer braaf m'n dagelijkse schaal magere yoghurt met aardbeien op.quote:
Oeh, van die vietnamese. Stuk of 10 en een bakje rode saus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha hou op hoor. Heb 's nachts altijd harde zin in eten.Nu ook. Loempia ofzo.
Oh man.... Die loempiakraam in mijn woonplaats verkoopt echt pauper lekkere loempia's.. En die sausjes dayummm..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oeh, van die vietnamese. Stuk of 10 en een bakje rode saus.
wow daar heb ik echt zin in!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, ja. Ik heb net weer braaf m'n dagelijkse schaal magere yoghurt met aardbeien op.
Sorry. Kan het niet helpen. Praat gewoon graag over eten. Ga morgen echt masterlijke spinaziesalade maken wel. Spekjes, ei, pijnboompitjes, croutons, augurk, tomaat, komkommer, ALLES.quote:
Jaaa. Elke zaterdag staat er een vlakbij m'n werk. Loop er altijd langs. Zo verleidelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oeh, van die vietnamese. Stuk of 10 en een bakje rode saus.
Oemf klinkt lekker... Ik heb ook zin in morgen, ik ga noodles maken met kruiden (gewoon die yum-yum shit) en op een bord flikkeren met gebakken aardappeltjes (die maantjes met schil) en als groente courgette die ik in de oven donder met mozzarella eroverheen zodat die er lekker aan vast gaat klevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry. Kan het niet helpen. Praat gewoon graag over eten. Ga morgen echt masterlijke spinaziesalade maken wel. Spekjes, ei, pijnboompitjes, croutons, augurk, tomaat, komkommer, ALLES.
Had laatst die noodles, beef ofzo. M'n bek stond echt in de fik man.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oemf klinkt lekker... Ik heb ook zin in morgen, ik ga noodles maken met kruiden (gewoon die yum-yum shit) en op een bord flikkeren met gebakken aardappeltjes (die maantjes met schil) en als groente courgette die ik in de oven donder met mozzarella eroverheen zodat die er lekker aan vast gaat kleven![]()
Hahaha ja soms kan je niet dat hele zakje chilipoeder erbij gooienquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had laatst die noodles, beef ofzo. M'n bek stond echt in de fik man.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaaa. Elke zaterdag staat er een vlakbij m'n werk. Loop er altijd langs. Zo verleidelijk.Maar staat zo schraal om om 10 uur een loempia naar binnen lopen te kwatsen.
Zou een geloofsovertuiging aanhangen en een kleine harem beginnen zodat ik elke zaterdag niet in mijn eentje bij die loempiakraam sta.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh man.... Die loempiakraam in mijn woonplaats verkoopt echt pauper lekkere loempia's.. En die sausjes dayummm..
Ja, ook nog zo'n ander klein zakje met funky shit erin. Had alles gewoon in die kom geflikkerd. Niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha ja soms kan je niet dat hele zakje chilipoeder erbij gooienIk heb altijd chicken-flavour, bij die kan dat wel.
Heyquote:
Ja kloptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ook nog zo'n ander klein zakje met funky shit erin. Had alles gewoon in die kom geflikkerd. Niet zo'n goed idee.
Verlegd slaapritme waardoor eten nu niet boeitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef Chloroform het volgende:
Overigens:
HAHAHAHA NU HEBBEN JULLIE WEER ZIN IN LEKKERE DINGEN DOOR MIJ.
Waarom meer water? Ik juist minder. Gooi die shit daarna toch weg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja kloptBij chicken flavour zit zo'n zakje chilipoeder, een zakje met andere kruiden en een zakje met die olie. Ik donder het altijd wel in 1 kom, maar eet het ook altijd met veel water, dus dan vermengt het wat meer. Als ik de noodles dan op heb, zuip ik de rest nog altijd op
ben aan het etenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef Chloroform het volgende:
Overigens:
Komt omdat je zelf een lekker ding bentquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef Chloroform het volgende:
Overigens:
Geef het tien minuten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verlegd slaapritme waardoor eten nu niet boeit
Nou, dan is het zo lekker sappig. En als ik dan die noodles op heb, dan zuip ik dat water nog op, omdat dat zo lekker is met die kruiden er in vermengd enzoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom meer water? Ik juist minder. Gooi die shit daarna toch weg.
Hahaha.quote:
appelmoesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Wat eet je? Ik lig in bed en heb geen zin om eruit te gaan. Heb toch alleen bananen.
Gebakken uitjes die al gebakken en al in zo'n zakje zitten? Die zijn echt fucking lekker. Gooi dat bijna overal wel op.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, dan is het zo lekker sappig. En als ik dan die noodles op heb, dan zuip ik dat water nog op, omdat dat zo lekker is met die kruiden er in vermengd enzo
Overigens; gooi er gebakken uitjes overheen. Maakt het nog veul lekkerder
Hahaha kk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
appelmoes
Heb ook nog pizza, maar wil yoghurt en appelmoes lijkt daar meer op
Fappen, over de hond komen een reactie pic hier posten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:40 schreef Nestalgie het volgende:
Er ligt een hond naast me te snurken wat zal ik doen:
Zelfmoord of pagga slaan
ik mis EBAHquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fappen, over de hond komen een reactie pic hier posten?
Ja die jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gebakken uitjes die al gebakken en al in zo'n zakje zitten? Die zijn echt fucking lekker. Gooi dat bijna overal wel op.
ik ga morgen weer werken. Savonds bazenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Morgen overdag ben ik druk maar misschien heb ik in de avond tijd
En wat als hij denkt dat het een bifi worstje is?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fappen, over de hond komen een reactie pic hier posten?
RIP in peace.quote:
DOEI. Niet bellen appen smsen mailen facebooken instagrammen twitteren brief sturen aanbellen praten of posten.quote:
quote:
quote:
Geen idee, zelf geen ervaring mee dus je kan de standaard zetten. Schrijf je oplossing op en post het, tot iemand wat beters vind ben jij de groepsleider.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
En wat als hij denkt dat het een bifi worstje is?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:02 schreef Sardu het volgende:
Cassava chips kwam het dichtst in de buurt van loempia. Satésaus erbij en maar volvreten.![]()
Damn you chloro
Trustequote:
okequote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:17 schreef Chai het volgende:
http://www.vpro.nl/lees/nieuws/2013/07/een-man.html
Je bent je badkamer aan het verbouwen of zo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:52 schreef Salatrel het volgende:
moet zometeen toch even op de fiets naar mijn ouders om te douchen dus gelijk even ramptourist spelen
nee maar eergisteren is de warmwatervoorziening stuk gegaan en de loodgietert komt vanmiddag pasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent je badkamer aan het verbouwen of zo?
2 dagen niet douchen leek me wel wat voor jouquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee maar eergisteren is de warmwatervoorziening stuk gegaan en de loodgietert komt vanmiddag pas
2 dagen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
2 dagen niet douchen leek me wel wat voor jou
Beter lezen, leren ze jullie dat niet op de condoekoeschool?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
2 dagen?want gisteren kon ik niet naar mijn ouders fietsen om te douchen?
en eergisteren heb ik gewoon hier gedouched hoor
toen stopte alleen tijdens het douchen opeens het warme water
nee alleen schrijvenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beter lezen, leren ze jullie dat niet op de condoekoeschool?
Ik bedoelde dus dat het me niet gek leek voor jou dat je die 2 dagen tot de loodgieter kwam niet douchtequote:
sjat joe veesquote:
quote:
vanity plates?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hond trainenMaar vooral vanity plates aanmaken.
dat is wel tof.
wat voor een platen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hond trainenMaar vooral vanity plates aanmaken.
dat is wel tof.
Oh zoquote:
Ja 2x. Alleen zonder mics helaas. En heel ff, nog niet echt opdrachten gedaan samen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
al online gegaan met matties dan?
neh, die vloer is een ramp om schoon te houdenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
al online gegaan met matties dan?
Wil zo'n garage
[ afbeelding ]
hahaha ja leuk hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja 2x. Alleen zonder mics helaas. En heel ff, nog niet echt opdrachten gedaan samen.
Wel mooi om iemand te zien strugglen tegen politie
Wat is dat precies dan? bounty hunter? mensen zoeken en killen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha ja leuk he![]()
Gisteren de halve avond bounty hunter gespeeld. Ook wel erg vermakelijk.![]()
Met een heli rond blijven vliegen en als die iemand in zicht is hoog gebouwtje, sniper en klaar.mensen weten niet meer wat ze met hun geld moeten volgens mij, echt om de 5 min was er een nieuwe bounty
Ja, als mensen lang vervelend doen kan je een bounty op hun hoofd zetten, maximaal 9000. als iemand die persoon afmaakt krijgt hij die 9k. En als je veel autos jat kan je ook van NPC's een bounty krijgen. Wel heel tof.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is dat precies dan? bounty hunter? mensen zoeken en killen?
Hahaha grappigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, als mensen lang vervelend doen kan je een bounty op hun hoofd zetten, maximaal 9000. als iemand die persoon afmaakt krijgt hij die 9k. En als je veel autos jat kan je ook van NPC's een bounty krijgen. Wel heel tof.je ziet ook echt 15 man allemaal achter die 1e aangaan.
ah ik vind die deathmatch echt kut.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha grappig![]()
ach ikw as gelijk bij 1 opdracht doodgegaan, moest ik team deathmatch doen en was ik gelijk dood omdat ik alleen een pistooltje had
Race vind ik ook geen fuck aan btwquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah ik vind die deathmatch echt kut.die doe ik sowieso niet. kosten ladingen ammunitie, en je vedient er geen fuck mee.
missies en racen.
die zijn leuk.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Geef je ps3 maar aan mij hoor als je er niks aan vind nootjes.
Races in GTA onlinequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
die GTA races ook niet?![]()
Meer mariokart bijna.
Oh nu ben ik ineens een meisje he, vieze bonfakka. Waar is de bouwvakkerin gebleven?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]bende gek.
En wat moet jij met een consoleje bent een meisje lol
btw november ps4
je hebt gewone races, rally, en GTA race.quote:
Oh die ken ik nog nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hebt gewone races, rally, en GTA race.
Met GTA race krijg je van die mario style weapon/boost/repair dingen op de weg, als je daar overheen gaat kan je raketten schieten.en dan met 16 man, na een tijdje is de baan 1 grote puinhoop voor uitgebvrande wrakken.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh nu ben ik ineens een meisje he, vieze bonfakka. Waar is de bouwvakkerin gebleven?
Heb geeneens een Wiiquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
Bouwvakkerin valt ook onder het geslacht 'meisje'![]()
![]()
Ga maar lekker singstar op je wii doen
Vond de muziek van DDR2 best tof.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
Bouwvakkerin valt ook onder het geslacht 'meisje'![]()
![]()
Ga maar lekker singstar op je wii doen
hehehehehehehehequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vraag er 1 voor sinterklaas hehehehehhe
ddr2?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vond de muziek van DDR2 best tof.![]()
Oh didnt knowquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb geeneens een WiiVroegah zat ik altijd met m'n neefjes te gamen hoor doe nie so.
wutquote:
Jij was zeker altijd die pandabeerquote:
Capoeiraquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik de panda had vrijgespeeld ja, maar Eddy was baas met z'n breakdancemoves.
Oh ok, echt walgelijk zulke 'spelletjes'quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ex vond dat leuk.lekker bouncen op zo'n mat. Leuk om naar te kijken.
quote:
Daar zoek ik ze op uit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ok, echt walgelijk zulke 'spelletjes'als er wat te bouncen is, dan ja
Ohja capoeia whatever.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
Is er iemand die goed kon spelen met Yoshimitzu? Die had zulke toffe shit, maar ik kon hem echt niet onder de knie krijgen.
The fuck was met die zelfmoord move? heb je daar ooit iemand mee afgemaakt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Speelde ik ook vaak mee, die vond ik juist wel makkelijk.
Breakdance movesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja capoeia whatever.
[..]Speelde ik ook vaak mee, die vond ik juist wel makkelijk.
Vies mannetjequote:
Daar begon ik mee, daar was ik ook wel goed mee... vooral die frogjump enzo met dat zwaardquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
Is er iemand die goed kon spelen met Yoshimitzu? Die had zulke toffe shit, maar ik kon hem echt niet onder de knie krijgen.
[..]
Wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
The fuck was met die zelfmoord move? heb je daar ooit iemand mee afgemaakt?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Daar begon ik mee, daar was ik ook wel goed mee... vooral die frogjump enzo met dat zwaard
Ja, daar had hij een move voor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat?Ik spieste m'n tegenstanders altijd met het zwaard maar zelfmoord?
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
The fuck was met die zelfmoord move? heb je daar ooit iemand mee afgemaakt?
Oh Harakiri. Nu je het zegt, daar staat me wel iets van bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]en dat helicopteren, en dat zitten, draaien en ergens anders verschijnen.
[..]
Ja, daar had hij een move voor.stak hij het zwaard in zijn eigen borstkas.
ja werkte dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jadie harakiri als iemand achter je stond
Was bij 5 toch ook? Ik kwam nooit verquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
Ik heb niet eens zo lang geleden tekken 6 uitgespeeld
Maar die singleplayer is raar.In 3d tegen heel veel vijanden echt levels doorspelen.
Weet ik niet, mijn laatste tekken hiervoor was tekken 2quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was bij 5 toch ook? Ik kwam nooit ver
Oh ja ik heb alleen 5 gespeeld dacht ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn laatste tekken hiervoor was tekken 2Nog zonder Paul.
Ik had een demo van 3, en daar kon ik wel met Eddy. Dus die speelde ik meer.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja ik heb alleen 5 gespeeld dacht ik
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja werkte dat?Gruwelijk.
Tevens law
Nenenenene Xiaoyu.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had een demo van 3, en daar kon ik wel met Eddy. Dus die speelde ik meer.
Maar daar was geen verhaallijn ofzo. alleen per persoon 10 gevechten en daarna een filmpje. die waren wel leuk.Anna.
ik weet niet wie dat is.quote:
Dat kleine schattige chineesje meisje dat de tegenstanders helemaal kaputt machte.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat is.
Anna kwam in het filmpje onder de douche vandaan.![]()
als 9 jarig jongetje ofzo was dat echt super interessant.
net zo fucking vervelend als Junquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kleine schattige chineesje meisje dat de tegenstanders helemaal kaputt machte.
quote:
Hoilo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je werd kapot gemaakt hè.
[..]
Hey
Dat deed ik dus ook weleens, m'n oudere neef werd dan helemaal leip en gaf me een beuk en drukte toen op stop en play againquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoilo.
Kon er trouwens nooit tegen als iemand mij een hoekje in trapte en dan maar bleef button bashen
mensen die het nog nooit eerder gedaan hebben die zieke combos doen op goed geluk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoilo.
Kon er trouwens nooit tegen als iemand mij een hoekje in trapte en dan maar bleef button bashen
Walgelijk gedragquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook weleens, m'n oudere neef werd dan helemaal leip en gaf me een beuk en drukte toen op stop en play again.
Ja echt veel klappen gevangen en uitgedeeld met gamen jezusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk gedragdat slaan komt mij ook bekend voor
quote:
Gewoon random knopjs indrukkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen die het nog nooit eerder gedaan hebben die zieke combos doen op goed geluk.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]SjongejongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hersendodend werk hier.quote:
Hersendodend werk voor een..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
hersendodend werk hier.![]()
aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen,
Try talkin trash and we'll come with a smith & wessonquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hersendodend werk voor een..
uhhh
Hey dWcquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Try talkin trash and we'll come with a smith & wesson
Barbaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey dWc
Geen idee wat dat moest beteken
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 04:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eindelijk?Je was vorig jaar al hartstikke mooi en ook ben je in vergelijking tot je oude fysiek gigantisch afgevallen.
moet admitten dat ze er stukken beter uitziet dan andere vrouwen van 41 maar neemt niet weg dat ik het een kudtdtdt vind.quote:
41?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
moet admitten dat ze er stukken beter uitziet dan andere vrouwen van 41 maar neemt niet weg dat ik het een kudtdtdt vind.
Vas plsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh kapot domEr stond schoenmaat 41 op d'r fobo.
Neequote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Recalcitrant weer hoorquote:
Ik kan wel goed koken maar de vraag is of jij kan koken want dan love ik u back.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun jij niet goed koken, want dan love ik u not anymore.
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Recalcitrant weer hoor.
[..]
Ik kan wel goed koken maar de vraag is of jij kan koken want dan love ik u back.
Nee achter haar foboquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja
Oh en btw "Op een fobo.."het is "in een fobo.."
vraag danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Recalcitrant weer hoor.
[..]
Ik kan wel goed koken maar de vraag is of jij kan koken want dan love ik u back.
Ojaaa bro, ik had het gelezen op mijn mob en ik wou de op de pc reageren dus het duurt even voordat ik mij herinner dat ik ook nog DM's had.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
vraag dan
[..]
Ojaaa bro, ik had het gelezen op mijn mob en ik wou de op de pc reageren dus het duurt even voordat ik mij herinner dat ik ook nog DM's had.
Zou wel eens achter haar fobo willenquote:
je zegt dat het een vraag is maar vervolgens vraag je niks want als je iets wilt vragen dan doe je dat door middel van een vraagteken en ik zie geen vraagteken howrquote:
????????????quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
je zegt dat het een vraag is maar vervolgens vraag je niks want als je iets wilt vragen dan doe je dat door middel van een vraagteken en ik zie geen vraagteken howr
ja maar wat is de vraag want normaal staat er ook een vraag als in een zin met daarachter een vraagteken zoals je in bovenstaande post hebt gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
????????????
ZIE JE ZE NU???????
???????????????????????????????????
Of je worst lust?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ja maar wat is de vraag want normaal staat er ook een vraag als in een zin met daarachter een vraagteken zoals je in bovenstaande post hebt gedaan
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:05 schreef VeerEli het volgende:
Yuri wanneer maak je weer zo'n flippend schreeuwflilmpje?
Wat ben jij naar zeg, dat je wilt dat ik mijn diepe agressie naar boven moet halen puur voor jouw vermaak. Ik walg hiervan. Haal jij vaker het slechtste in mensen naar boven?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:05 schreef VeerEli het volgende:
Yuri wanneer maak je weer zo'n flippend schreeuwflilmpje?
Ja, ik kan wel een keertje verse worst met puree voor je maken.quote:
Ah shut upquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ben jij naar zeg, dat je wilt dat ik mijn diepe agressie naar boven moet halen puur voor jouw vermaak. Ik walg hiervan. Haal jij vaker het slechtste in mensen naar boven?
En dan niet weten dat pokemonballen verkleind kunnen wordenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef fyah het volgende:
Die user die alleen maar pokemon topics opent![]()
http://forum.fok.nl/user/history/413672
Ze word weer op de feiten gedrukt en gelijk zo agressief reagerenquote:
En dit doet zich voor als vrouwquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:23 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Dan moet je je pener volgende keer niet zo ver achter in mijn keel rossen, ben geen profi pijpslet
Anders hou jij je er gewoon helemaal even buiten joh, prutserquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze word weer op de feiten gedrukt en gelijk zo agressief reagerentypisch
Licht ontvlambare bloedkutquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Anders hou jij je er gewoon helemaal even buiten joh, prutser
Ze heeft wel gelijk, mannen die even denken hem helemaal in de keel te duwenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dit doet zich voor als vrouwtriest.
Je hoort gewoon hoe Jeroen dit zegt.
Dit niet kunnen handelenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, mannen die even denken hem helemaal in de keel te duwen.
Dat niet geil vindenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Klinkt ook erg opwindend dat kokhalzen.
hahahahahaha ;D lolquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf hahahahahahahaah![]()
![]()
Ze?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, mannen die even denken hem helemaal in de keel te duwen.
Hahahah gayquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik zelf ook kokhalzen.
Jij bent gayquote:
Hahahahahahahah winden > opwindend opWINDend HAHAHA SNAP JE!!1 ZO GRAPPIGr!!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Laat jij ook winden tijdens de seks? Of is dat niet opwindend?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahahahahah winden > opwindend opWINDend HAHAHA SNAP JE!!1 ZO GRAPPIGr!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |