Dit zal me in mijn hele fok carrière blijven achtervolgen hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]ik sta achter je bebe. En als je dan slaperig bent dan...
Je eigen lijstje alweer vergeten joh? Wise ook hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon mad omdat alleen Dima lager geëindigd is in de lijst der lijsten.![]()
Oh. Toch een foutje gemaakt dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je eigen lijstje alweer vergeten joh? Wise ook hoor
Oh fuck off jijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Toch een foutje gemaakt dan.
fap er altijd opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit zal me in mijn hele fok carrière blijven achtervolgen heShitt...
Ohshit...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]ik sta achter je bebe. En als je dan slaperig bent dan...
Haha hou op hoor. Heb 's nachts altijd harde zin in eten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Laatst een tijdje met haar hier gezeten, fucking honger gekregen.![]()
Dat kan ik tijdens de jacht niet gebruiken natuurlijk.
Mad.quote:
stopquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha hou op hoor. Heb 's nachts altijd harde zin in eten.Nu ook. Loempia ofzo.
Huehuehuehehehuehequote:
Echt, ja. Ik heb net weer braaf m'n dagelijkse schaal magere yoghurt met aardbeien op.quote:
Oeh, van die vietnamese. Stuk of 10 en een bakje rode saus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha hou op hoor. Heb 's nachts altijd harde zin in eten.Nu ook. Loempia ofzo.
Oh man.... Die loempiakraam in mijn woonplaats verkoopt echt pauper lekkere loempia's.. En die sausjes dayummm..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oeh, van die vietnamese. Stuk of 10 en een bakje rode saus.
wow daar heb ik echt zin in!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, ja. Ik heb net weer braaf m'n dagelijkse schaal magere yoghurt met aardbeien op.
Sorry. Kan het niet helpen. Praat gewoon graag over eten. Ga morgen echt masterlijke spinaziesalade maken wel. Spekjes, ei, pijnboompitjes, croutons, augurk, tomaat, komkommer, ALLES.quote:
Jaaa. Elke zaterdag staat er een vlakbij m'n werk. Loop er altijd langs. Zo verleidelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oeh, van die vietnamese. Stuk of 10 en een bakje rode saus.
Oemf klinkt lekker... Ik heb ook zin in morgen, ik ga noodles maken met kruiden (gewoon die yum-yum shit) en op een bord flikkeren met gebakken aardappeltjes (die maantjes met schil) en als groente courgette die ik in de oven donder met mozzarella eroverheen zodat die er lekker aan vast gaat klevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry. Kan het niet helpen. Praat gewoon graag over eten. Ga morgen echt masterlijke spinaziesalade maken wel. Spekjes, ei, pijnboompitjes, croutons, augurk, tomaat, komkommer, ALLES.
Had laatst die noodles, beef ofzo. M'n bek stond echt in de fik man.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oemf klinkt lekker... Ik heb ook zin in morgen, ik ga noodles maken met kruiden (gewoon die yum-yum shit) en op een bord flikkeren met gebakken aardappeltjes (die maantjes met schil) en als groente courgette die ik in de oven donder met mozzarella eroverheen zodat die er lekker aan vast gaat kleven![]()
Hahaha ja soms kan je niet dat hele zakje chilipoeder erbij gooienquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had laatst die noodles, beef ofzo. M'n bek stond echt in de fik man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |