quote:Op woensdag 30 oktober 2013 04:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eindelijk?Je was vorig jaar al hartstikke mooi en ook ben je in vergelijking tot je oude fysiek gigantisch afgevallen.
moet admitten dat ze er stukken beter uitziet dan andere vrouwen van 41 maar neemt niet weg dat ik het een kudtdtdt vind.quote:
41?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
moet admitten dat ze er stukken beter uitziet dan andere vrouwen van 41 maar neemt niet weg dat ik het een kudtdtdt vind.
Vas plsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh kapot domEr stond schoenmaat 41 op d'r fobo.
Neequote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Recalcitrant weer hoorquote:
Ik kan wel goed koken maar de vraag is of jij kan koken want dan love ik u back.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun jij niet goed koken, want dan love ik u not anymore.
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Recalcitrant weer hoor.
[..]
Ik kan wel goed koken maar de vraag is of jij kan koken want dan love ik u back.
Nee achter haar foboquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja
Oh en btw "Op een fobo.."het is "in een fobo.."
vraag danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Recalcitrant weer hoor.
[..]
Ik kan wel goed koken maar de vraag is of jij kan koken want dan love ik u back.
Ojaaa bro, ik had het gelezen op mijn mob en ik wou de op de pc reageren dus het duurt even voordat ik mij herinner dat ik ook nog DM's had.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
vraag dan
[..]
Ojaaa bro, ik had het gelezen op mijn mob en ik wou de op de pc reageren dus het duurt even voordat ik mij herinner dat ik ook nog DM's had.
Zou wel eens achter haar fobo willenquote:
je zegt dat het een vraag is maar vervolgens vraag je niks want als je iets wilt vragen dan doe je dat door middel van een vraagteken en ik zie geen vraagteken howrquote:
????????????quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
je zegt dat het een vraag is maar vervolgens vraag je niks want als je iets wilt vragen dan doe je dat door middel van een vraagteken en ik zie geen vraagteken howr
ja maar wat is de vraag want normaal staat er ook een vraag als in een zin met daarachter een vraagteken zoals je in bovenstaande post hebt gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
????????????
ZIE JE ZE NU???????
???????????????????????????????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |