Ja echt veel klappen gevangen en uitgedeeld met gamen jezusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk gedragdat slaan komt mij ook bekend voor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon random knopjs indrukkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen die het nog nooit eerder gedaan hebben die zieke combos doen op goed geluk.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]SjongejongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hersendodend werk hier.quote:
Hersendodend werk voor een..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
hersendodend werk hier.![]()
aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen,
Try talkin trash and we'll come with a smith & wessonquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hersendodend werk voor een..
uhhh
Hey dWcquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Try talkin trash and we'll come with a smith & wesson
Barbaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey dWc
Geen idee wat dat moest beteken
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 04:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eindelijk?Je was vorig jaar al hartstikke mooi en ook ben je in vergelijking tot je oude fysiek gigantisch afgevallen.
moet admitten dat ze er stukken beter uitziet dan andere vrouwen van 41 maar neemt niet weg dat ik het een kudtdtdt vind.quote:
41?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
moet admitten dat ze er stukken beter uitziet dan andere vrouwen van 41 maar neemt niet weg dat ik het een kudtdtdt vind.
Vas plsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh kapot domEr stond schoenmaat 41 op d'r fobo.
Neequote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Recalcitrant weer hoorquote:
Ik kan wel goed koken maar de vraag is of jij kan koken want dan love ik u back.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun jij niet goed koken, want dan love ik u not anymore.
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Recalcitrant weer hoor.
[..]
Ik kan wel goed koken maar de vraag is of jij kan koken want dan love ik u back.
Nee achter haar foboquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja
Oh en btw "Op een fobo.."het is "in een fobo.."
vraag danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Recalcitrant weer hoor.
[..]
Ik kan wel goed koken maar de vraag is of jij kan koken want dan love ik u back.
Ojaaa bro, ik had het gelezen op mijn mob en ik wou de op de pc reageren dus het duurt even voordat ik mij herinner dat ik ook nog DM's had.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
vraag dan
[..]
Ojaaa bro, ik had het gelezen op mijn mob en ik wou de op de pc reageren dus het duurt even voordat ik mij herinner dat ik ook nog DM's had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |