Ik had een demo van 3, en daar kon ik wel met Eddy. Dus die speelde ik meer.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja ik heb alleen 5 gespeeld dacht ik
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja werkte dat?Gruwelijk.
Tevens law
Nenenenene Xiaoyu.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had een demo van 3, en daar kon ik wel met Eddy. Dus die speelde ik meer.
Maar daar was geen verhaallijn ofzo. alleen per persoon 10 gevechten en daarna een filmpje. die waren wel leuk.Anna.
ik weet niet wie dat is.quote:
Dat kleine schattige chineesje meisje dat de tegenstanders helemaal kaputt machte.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat is.
Anna kwam in het filmpje onder de douche vandaan.![]()
als 9 jarig jongetje ofzo was dat echt super interessant.
net zo fucking vervelend als Junquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kleine schattige chineesje meisje dat de tegenstanders helemaal kaputt machte.
quote:
Hoilo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je werd kapot gemaakt hè.
[..]
Hey
Dat deed ik dus ook weleens, m'n oudere neef werd dan helemaal leip en gaf me een beuk en drukte toen op stop en play againquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoilo.
Kon er trouwens nooit tegen als iemand mij een hoekje in trapte en dan maar bleef button bashen
mensen die het nog nooit eerder gedaan hebben die zieke combos doen op goed geluk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoilo.
Kon er trouwens nooit tegen als iemand mij een hoekje in trapte en dan maar bleef button bashen
Walgelijk gedragquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook weleens, m'n oudere neef werd dan helemaal leip en gaf me een beuk en drukte toen op stop en play again.
Ja echt veel klappen gevangen en uitgedeeld met gamen jezusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk gedragdat slaan komt mij ook bekend voor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon random knopjs indrukkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen die het nog nooit eerder gedaan hebben die zieke combos doen op goed geluk.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]SjongejongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hersendodend werk hier.quote:
Hersendodend werk voor een..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
hersendodend werk hier.![]()
aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen, aanpassen, testen,
Try talkin trash and we'll come with a smith & wessonquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hersendodend werk voor een..
uhhh
Hey dWcquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Try talkin trash and we'll come with a smith & wesson
Barbaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey dWc
Geen idee wat dat moest beteken
| Forum Opties | |
|---|---|