wutquote:
Jij was zeker altijd die pandabeerquote:
Capoeiraquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik de panda had vrijgespeeld ja, maar Eddy was baas met z'n breakdancemoves.
Oh ok, echt walgelijk zulke 'spelletjes'quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ex vond dat leuk.lekker bouncen op zo'n mat. Leuk om naar te kijken.
quote:
Daar zoek ik ze op uit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ok, echt walgelijk zulke 'spelletjes'als er wat te bouncen is, dan ja
Ohja capoeia whatever.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
Is er iemand die goed kon spelen met Yoshimitzu? Die had zulke toffe shit, maar ik kon hem echt niet onder de knie krijgen.
The fuck was met die zelfmoord move? heb je daar ooit iemand mee afgemaakt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Speelde ik ook vaak mee, die vond ik juist wel makkelijk.
Breakdance movesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja capoeia whatever.
[..]Speelde ik ook vaak mee, die vond ik juist wel makkelijk.
Vies mannetjequote:
Daar begon ik mee, daar was ik ook wel goed mee... vooral die frogjump enzo met dat zwaardquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
Is er iemand die goed kon spelen met Yoshimitzu? Die had zulke toffe shit, maar ik kon hem echt niet onder de knie krijgen.
[..]
Wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
The fuck was met die zelfmoord move? heb je daar ooit iemand mee afgemaakt?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Daar begon ik mee, daar was ik ook wel goed mee... vooral die frogjump enzo met dat zwaard
Ja, daar had hij een move voor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat?Ik spieste m'n tegenstanders altijd met het zwaard maar zelfmoord?
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
The fuck was met die zelfmoord move? heb je daar ooit iemand mee afgemaakt?
Oh Harakiri. Nu je het zegt, daar staat me wel iets van bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]en dat helicopteren, en dat zitten, draaien en ergens anders verschijnen.
[..]
Ja, daar had hij een move voor.stak hij het zwaard in zijn eigen borstkas.
ja werkte dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jadie harakiri als iemand achter je stond
Was bij 5 toch ook? Ik kwam nooit verquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
Ik heb niet eens zo lang geleden tekken 6 uitgespeeld
Maar die singleplayer is raar.In 3d tegen heel veel vijanden echt levels doorspelen.
Weet ik niet, mijn laatste tekken hiervoor was tekken 2quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was bij 5 toch ook? Ik kwam nooit ver
Oh ja ik heb alleen 5 gespeeld dacht ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn laatste tekken hiervoor was tekken 2Nog zonder Paul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |