Ik bedoelde dus dat het me niet gek leek voor jou dat je die 2 dagen tot de loodgieter kwam niet douchtequote:
sjat joe veesquote:
quote:
vanity plates?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hond trainenMaar vooral vanity plates aanmaken.
dat is wel tof.
wat voor een platen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hond trainenMaar vooral vanity plates aanmaken.
dat is wel tof.
Oh zoquote:
Ja 2x. Alleen zonder mics helaas. En heel ff, nog niet echt opdrachten gedaan samen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
al online gegaan met matties dan?
neh, die vloer is een ramp om schoon te houdenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
al online gegaan met matties dan?
Wil zo'n garage
[ afbeelding ]
hahaha ja leuk hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja 2x. Alleen zonder mics helaas. En heel ff, nog niet echt opdrachten gedaan samen.
Wel mooi om iemand te zien strugglen tegen politie
Wat is dat precies dan? bounty hunter? mensen zoeken en killen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha ja leuk he![]()
Gisteren de halve avond bounty hunter gespeeld. Ook wel erg vermakelijk.![]()
Met een heli rond blijven vliegen en als die iemand in zicht is hoog gebouwtje, sniper en klaar.mensen weten niet meer wat ze met hun geld moeten volgens mij, echt om de 5 min was er een nieuwe bounty
Ja, als mensen lang vervelend doen kan je een bounty op hun hoofd zetten, maximaal 9000. als iemand die persoon afmaakt krijgt hij die 9k. En als je veel autos jat kan je ook van NPC's een bounty krijgen. Wel heel tof.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is dat precies dan? bounty hunter? mensen zoeken en killen?
Hahaha grappigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, als mensen lang vervelend doen kan je een bounty op hun hoofd zetten, maximaal 9000. als iemand die persoon afmaakt krijgt hij die 9k. En als je veel autos jat kan je ook van NPC's een bounty krijgen. Wel heel tof.je ziet ook echt 15 man allemaal achter die 1e aangaan.
ah ik vind die deathmatch echt kut.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha grappig![]()
ach ikw as gelijk bij 1 opdracht doodgegaan, moest ik team deathmatch doen en was ik gelijk dood omdat ik alleen een pistooltje had
Race vind ik ook geen fuck aan btwquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah ik vind die deathmatch echt kut.die doe ik sowieso niet. kosten ladingen ammunitie, en je vedient er geen fuck mee.
missies en racen.
die zijn leuk.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Geef je ps3 maar aan mij hoor als je er niks aan vind nootjes.
Races in GTA onlinequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
die GTA races ook niet?![]()
Meer mariokart bijna.
Oh nu ben ik ineens een meisje he, vieze bonfakka. Waar is de bouwvakkerin gebleven?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]bende gek.
En wat moet jij met een consoleje bent een meisje lol
btw november ps4
je hebt gewone races, rally, en GTA race.quote:
Oh die ken ik nog nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hebt gewone races, rally, en GTA race.
Met GTA race krijg je van die mario style weapon/boost/repair dingen op de weg, als je daar overheen gaat kan je raketten schieten.en dan met 16 man, na een tijdje is de baan 1 grote puinhoop voor uitgebvrande wrakken.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh nu ben ik ineens een meisje he, vieze bonfakka. Waar is de bouwvakkerin gebleven?
Heb geeneens een Wiiquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
Bouwvakkerin valt ook onder het geslacht 'meisje'![]()
![]()
Ga maar lekker singstar op je wii doen
Vond de muziek van DDR2 best tof.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
Bouwvakkerin valt ook onder het geslacht 'meisje'![]()
![]()
Ga maar lekker singstar op je wii doen
hehehehehehehehequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vraag er 1 voor sinterklaas hehehehehhe
ddr2?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vond de muziek van DDR2 best tof.![]()
Oh didnt knowquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb geeneens een WiiVroegah zat ik altijd met m'n neefjes te gamen hoor doe nie so.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |