het verbaasd me sowieso dat jij een account hebt op een website die gemaakt is voor mensen die vrienden hebbenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
auw.
Vanwaar die haat
Tevens raar dat facebook je aanraad. We hebben geen gedeelde vrienden.
voor kuthippies is iedereen een vriendquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het verbaasd me sowieso dat jij een account hebt op een website die gemaakt is voor mensen die vrienden hebben
Wauwquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het verbaasd me sowieso dat jij een account hebt op een website die gemaakt is voor mensen die vrienden hebben
I Fucked Ted.quote:
Ja joh fattie kan er nog wel bij he propkopquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
Zojuist 3 muffins gegeten. Heerlijk.
Ben ongesteld trut, laat me. Kop Lipton erbij. Geweldig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh fattie kan er nog wel bij he propkop
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meer on point dan jouw vergelijkingen.
Nou meid helemaal supers gewoonquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben ongesteld trut, laat me. Kop Lipton erbij. Geweldig.
Veer is een e-pester.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je ook ongesteld Veer of ben je altijd zo'n zure trut?
White chocolate mocca met slagroomquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ga jij nou maar aan je latte maggiato slurpe
En ik inmiddels kk misselijk. Zal ik zoals Veer doen en alles eruit kotsen, zodat ik me minder schuldig voelquote:
Ik loop toch maar een beetje met je te dollen joh schatteboutje hihihihiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor, er is er maar 1 die het er helemaal zelf naar maaktquote:
Die huisvrouw zeker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik loop toch maar een beetje met je te dollen joh schatteboutje hihihihi
[..]
Nee hoor, er is er maar 1 die het er helemaal zelf naar maakt![]()
Haquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke ik neem m'n woorden terug jij vieze kloetequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En ik inmiddels kk misselijk. Zal ik zoals Veer doen en alles eruit kotsen, zodat ik me minder schuldig voel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |