quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaaa. Elke zaterdag staat er een vlakbij m'n werk. Loop er altijd langs. Zo verleidelijk.Maar staat zo schraal om om 10 uur een loempia naar binnen lopen te kwatsen.
Zou een geloofsovertuiging aanhangen en een kleine harem beginnen zodat ik elke zaterdag niet in mijn eentje bij die loempiakraam sta.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh man.... Die loempiakraam in mijn woonplaats verkoopt echt pauper lekkere loempia's.. En die sausjes dayummm..
Ja, ook nog zo'n ander klein zakje met funky shit erin. Had alles gewoon in die kom geflikkerd. Niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha ja soms kan je niet dat hele zakje chilipoeder erbij gooienIk heb altijd chicken-flavour, bij die kan dat wel.
Heyquote:
Ja kloptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ook nog zo'n ander klein zakje met funky shit erin. Had alles gewoon in die kom geflikkerd. Niet zo'n goed idee.
Verlegd slaapritme waardoor eten nu niet boeitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef Chloroform het volgende:
Overigens:
HAHAHAHA NU HEBBEN JULLIE WEER ZIN IN LEKKERE DINGEN DOOR MIJ.
Waarom meer water? Ik juist minder. Gooi die shit daarna toch weg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja kloptBij chicken flavour zit zo'n zakje chilipoeder, een zakje met andere kruiden en een zakje met die olie. Ik donder het altijd wel in 1 kom, maar eet het ook altijd met veel water, dus dan vermengt het wat meer. Als ik de noodles dan op heb, zuip ik de rest nog altijd op
ben aan het etenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef Chloroform het volgende:
Overigens:
Komt omdat je zelf een lekker ding bentquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef Chloroform het volgende:
Overigens:
Geef het tien minuten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verlegd slaapritme waardoor eten nu niet boeit
Nou, dan is het zo lekker sappig. En als ik dan die noodles op heb, dan zuip ik dat water nog op, omdat dat zo lekker is met die kruiden er in vermengd enzoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom meer water? Ik juist minder. Gooi die shit daarna toch weg.
Hahaha.quote:
appelmoesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Wat eet je? Ik lig in bed en heb geen zin om eruit te gaan. Heb toch alleen bananen.
Gebakken uitjes die al gebakken en al in zo'n zakje zitten? Die zijn echt fucking lekker. Gooi dat bijna overal wel op.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, dan is het zo lekker sappig. En als ik dan die noodles op heb, dan zuip ik dat water nog op, omdat dat zo lekker is met die kruiden er in vermengd enzo
Overigens; gooi er gebakken uitjes overheen. Maakt het nog veul lekkerder
Hahaha kk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
appelmoes
Heb ook nog pizza, maar wil yoghurt en appelmoes lijkt daar meer op
Fappen, over de hond komen een reactie pic hier posten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:40 schreef Nestalgie het volgende:
Er ligt een hond naast me te snurken wat zal ik doen:
Zelfmoord of pagga slaan
ik mis EBAHquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fappen, over de hond komen een reactie pic hier posten?
Ja die jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gebakken uitjes die al gebakken en al in zo'n zakje zitten? Die zijn echt fucking lekker. Gooi dat bijna overal wel op.
ik ga morgen weer werken. Savonds bazenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Morgen overdag ben ik druk maar misschien heb ik in de avond tijd
En wat als hij denkt dat het een bifi worstje is?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fappen, over de hond komen een reactie pic hier posten?
RIP in peace.quote:
DOEI. Niet bellen appen smsen mailen facebooken instagrammen twitteren brief sturen aanbellen praten of posten.quote:
quote:
quote:
Geen idee, zelf geen ervaring mee dus je kan de standaard zetten. Schrijf je oplossing op en post het, tot iemand wat beters vind ben jij de groepsleider.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
En wat als hij denkt dat het een bifi worstje is?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:02 schreef Sardu het volgende:
Cassava chips kwam het dichtst in de buurt van loempia. Satésaus erbij en maar volvreten.![]()
Damn you chloro
Trustequote:
okequote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:17 schreef Chai het volgende:
http://www.vpro.nl/lees/nieuws/2013/07/een-man.html
Je bent je badkamer aan het verbouwen of zo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:52 schreef Salatrel het volgende:
moet zometeen toch even op de fiets naar mijn ouders om te douchen dus gelijk even ramptourist spelen
nee maar eergisteren is de warmwatervoorziening stuk gegaan en de loodgietert komt vanmiddag pasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent je badkamer aan het verbouwen of zo?
2 dagen niet douchen leek me wel wat voor jouquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee maar eergisteren is de warmwatervoorziening stuk gegaan en de loodgietert komt vanmiddag pas
2 dagen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
2 dagen niet douchen leek me wel wat voor jou
Beter lezen, leren ze jullie dat niet op de condoekoeschool?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
2 dagen?want gisteren kon ik niet naar mijn ouders fietsen om te douchen?
en eergisteren heb ik gewoon hier gedouched hoor
toen stopte alleen tijdens het douchen opeens het warme water
nee alleen schrijvenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beter lezen, leren ze jullie dat niet op de condoekoeschool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |