quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaaa. Elke zaterdag staat er een vlakbij m'n werk. Loop er altijd langs. Zo verleidelijk.Maar staat zo schraal om om 10 uur een loempia naar binnen lopen te kwatsen.
Zou een geloofsovertuiging aanhangen en een kleine harem beginnen zodat ik elke zaterdag niet in mijn eentje bij die loempiakraam sta.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh man.... Die loempiakraam in mijn woonplaats verkoopt echt pauper lekkere loempia's.. En die sausjes dayummm..
Ja, ook nog zo'n ander klein zakje met funky shit erin. Had alles gewoon in die kom geflikkerd. Niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha ja soms kan je niet dat hele zakje chilipoeder erbij gooienIk heb altijd chicken-flavour, bij die kan dat wel.
Heyquote:
Ja kloptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ook nog zo'n ander klein zakje met funky shit erin. Had alles gewoon in die kom geflikkerd. Niet zo'n goed idee.
Verlegd slaapritme waardoor eten nu niet boeitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef Chloroform het volgende:
Overigens:
HAHAHAHA NU HEBBEN JULLIE WEER ZIN IN LEKKERE DINGEN DOOR MIJ.
Waarom meer water? Ik juist minder. Gooi die shit daarna toch weg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja kloptBij chicken flavour zit zo'n zakje chilipoeder, een zakje met andere kruiden en een zakje met die olie. Ik donder het altijd wel in 1 kom, maar eet het ook altijd met veel water, dus dan vermengt het wat meer. Als ik de noodles dan op heb, zuip ik de rest nog altijd op
ben aan het etenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef Chloroform het volgende:
Overigens:
Komt omdat je zelf een lekker ding bentquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef Chloroform het volgende:
Overigens:
Geef het tien minuten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verlegd slaapritme waardoor eten nu niet boeit
Nou, dan is het zo lekker sappig. En als ik dan die noodles op heb, dan zuip ik dat water nog op, omdat dat zo lekker is met die kruiden er in vermengd enzoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom meer water? Ik juist minder. Gooi die shit daarna toch weg.
Hahaha.quote:
appelmoesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Wat eet je? Ik lig in bed en heb geen zin om eruit te gaan. Heb toch alleen bananen.
Gebakken uitjes die al gebakken en al in zo'n zakje zitten? Die zijn echt fucking lekker. Gooi dat bijna overal wel op.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, dan is het zo lekker sappig. En als ik dan die noodles op heb, dan zuip ik dat water nog op, omdat dat zo lekker is met die kruiden er in vermengd enzo
Overigens; gooi er gebakken uitjes overheen. Maakt het nog veul lekkerder
Hahaha kk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
appelmoes
Heb ook nog pizza, maar wil yoghurt en appelmoes lijkt daar meer op
Fappen, over de hond komen een reactie pic hier posten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:40 schreef Nestalgie het volgende:
Er ligt een hond naast me te snurken wat zal ik doen:
Zelfmoord of pagga slaan
ik mis EBAHquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fappen, over de hond komen een reactie pic hier posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |