Of je worst lust?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ja maar wat is de vraag want normaal staat er ook een vraag als in een zin met daarachter een vraagteken zoals je in bovenstaande post hebt gedaan
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:05 schreef VeerEli het volgende:
Yuri wanneer maak je weer zo'n flippend schreeuwflilmpje?
Wat ben jij naar zeg, dat je wilt dat ik mijn diepe agressie naar boven moet halen puur voor jouw vermaak. Ik walg hiervan. Haal jij vaker het slechtste in mensen naar boven?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:05 schreef VeerEli het volgende:
Yuri wanneer maak je weer zo'n flippend schreeuwflilmpje?
Ja, ik kan wel een keertje verse worst met puree voor je maken.quote:
Ah shut upquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ben jij naar zeg, dat je wilt dat ik mijn diepe agressie naar boven moet halen puur voor jouw vermaak. Ik walg hiervan. Haal jij vaker het slechtste in mensen naar boven?
En dan niet weten dat pokemonballen verkleind kunnen wordenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef fyah het volgende:
Die user die alleen maar pokemon topics opent![]()
http://forum.fok.nl/user/history/413672
Ze word weer op de feiten gedrukt en gelijk zo agressief reagerenquote:
En dit doet zich voor als vrouwquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:23 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Dan moet je je pener volgende keer niet zo ver achter in mijn keel rossen, ben geen profi pijpslet
Anders hou jij je er gewoon helemaal even buiten joh, prutserquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze word weer op de feiten gedrukt en gelijk zo agressief reagerentypisch
Licht ontvlambare bloedkutquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Anders hou jij je er gewoon helemaal even buiten joh, prutser
Ze heeft wel gelijk, mannen die even denken hem helemaal in de keel te duwenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dit doet zich voor als vrouwtriest.
Je hoort gewoon hoe Jeroen dit zegt.
Dit niet kunnen handelenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, mannen die even denken hem helemaal in de keel te duwen.
Dat niet geil vindenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Klinkt ook erg opwindend dat kokhalzen.
hahahahahaha ;D lolquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf hahahahahahahaah![]()
![]()
Ze?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, mannen die even denken hem helemaal in de keel te duwen.
Hahahah gayquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik zelf ook kokhalzen.
Jij bent gayquote:
Hahahahahahahah winden > opwindend opWINDend HAHAHA SNAP JE!!1 ZO GRAPPIGr!!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Laat jij ook winden tijdens de seks? Of is dat niet opwindend?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahahahahah winden > opwindend opWINDend HAHAHA SNAP JE!!1 ZO GRAPPIGr!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |