Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dan heeft ze je geblokkeerd. Krijg je geen melding van en ze verdwijnt gewoon.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Wat gebeurt er als je door iemand geblokkeerd wordt? Of kun je een match ook op een andere manier ongedaan maken?
Had even geleden een match, maar deze kan ik vervolgens niet meer terugvinden in het scherm??
quote:
Ik verwacht van nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:03 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zit dit uur even in RomeItaliaanse dames
Als ik fake gps nu weer uitzet ben ik dan nog vindbaar voor de dames daar?
Ja, ook als ik weer in NL ben?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik denk dat allleen de meisjes die jij geliked hebt jou kan zien
Installeer bbm ping als je een android telefoon hebt en geef dat nummer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Zal ik zon meisje maar meten mijn nummer geven? Die tinder chat is gewoon kut.
Chat is inderdaad lastig, je kan het beeld al niet kantelen wat erg onhandig is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Zal ik zon meisje maar meten mijn nummer geven? Die tinder chat is gewoon kut.
Als er iets is wat ik niet wil is het bbmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Installeer bbm ping als je een android telefoon hebt en geef dat nummer.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef MAHL het volgende:
Hehe fakegps werkt nu ook eindelijk. Eens kijken waar de snaveltjes het mooist zijn
(Hoewel hij af en toe nog terugspringt naar Nederland om een of andere reden)
Pics van leuke joodse singles in Tel Aviv?
Komen wel min of meer vooraan te staan idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:41 schreef zlakto het volgende:
Vraagje als Tinder Noob. Als je iemand liked of omgekeerd. Krijgt diegen jou dan als eerste te zien als hij/zij tinder opent. Of blijft het dan random?
Je moet je profiel idd apart verwijderen, anders blijft hij erin staan jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:43 schreef Ambicioso het volgende:
De meeste meisjes die ik in RL ken die ik op tinder tegenkwam hebben een vriend![]()
Ook sommigen zeggen dat ze de app al hebben verwijderd, maar hun profiel blijft 'online'.
Geen idee. Wat je zou kunnen doen is gewoon elk meisje liken en dan bij de matches kijken wie je leuk lijkt. Ik gok dat je anders niet snel zal matchen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:11 schreef Musil het volgende:
Noobvraagje, als je als vrouw selecteer dat je vrouwen wil zien, krijg je dan alleen vrouwen die ook in vrouwen geinteresseerd zijn? Mijn eerste indruk is van wel, but not sure.
Ik krijg relatief weinig dames (heb vrouwen én mannen geselecteerd en 80% is man), dus ik denk van wel. En ik had zojuist een match met een vrouw, dus lijkt me wel idd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee. Wat je zou kunnen doen is gewoon elk meisje liken en dan bij de matches kijken wie je leuk lijkt. Ik gok dat je anders niet snel zal matchen.
Je kunt je foto's aanpassen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:15 schreef dinosteen het volgende:
Een vriend raadde mij de app aan ik had hem geïnstalleerd `100+ foto's een like gegeven geen enkele match. Nou lekker dan dacht ik sta zonder dat ik het ooit wist blijkbaar heel slecht op de foto. Dus account en app maar verwijderd.
Installeer ik vandaag die app opnieuw (stille hoop) like drie mensen en sluit de app af. Paar uur later start ik de app weer krijg ik matches voorgeschoteld en gewoon zes achter elkaar een match. Ben maar even gestopt met de rest liken heb vind zes conversaties wel genoeg.
Moraal van het verhaal je kan dus ook slecht in de database van tinder staan waardoor je geen matches krijgt.
Zet de mannen eens uit en verhoog de kilometers naar 100.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:14 schreef Musil het volgende:
[..]
Ik krijg relatief weinig dames (heb vrouwen én mannen geselecteerd en 80% is man), dus ik denk van wel. En ik had zojuist een match met een vrouw, dus lijkt me wel idd.
Inderdaad, kom zoveel lelijke mannen tegen, niet te doen. Enkel 1 op de 20 is nog redelijk qua uiterlijk..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:16 schreef Musil het volgende:
[..]
Je kunt je foto's aanpassen.
Btw, net app geinstalleerd dus, maar tot dusver: relatief gezien vind ik de mannen op tinder stukken lelijker dan de vrouwen
Klopt inderdaad, maar het waren gewoon dezelfde foto'squote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:16 schreef Musil het volgende:
[..]
Je kunt je foto's aanpassen.
Btw, net app geinstalleerd dus, maar tot dusver: relatief gezien vind ik de mannen op tinder stukken lelijker dan de vrouwen
1/20, ja dat klopt ook wel met mijn beleving.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:18 schreef Revanches het volgende:
[..]
Inderdaad, kom zoveel lelijke mannen tegen, niet te doen. Enkel 1 op de 20 is nog redelijk qua uiterlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Musil op 30-10-2013 00:25:02 ]
Ja dat denk ik ook. Had heel lang geen matches, toen opeens 2 in een kwartier, toen weer heel lang geenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:15 schreef dinosteen het volgende:
Een vriend raadde mij de app aan ik had hem geïnstalleerd `100+ foto's een like gegeven geen enkele match. Nou lekker dan dacht ik sta zonder dat ik het ooit wist blijkbaar heel slecht op de foto. Dus account en app maar verwijderd.
Installeer ik vandaag die app opnieuw (stille hoop) like drie mensen en sluit de app af. Paar uur later start ik de app weer krijg ik matches voorgeschoteld en gewoon zes achter elkaar een match. Ben maar even gestopt met de rest liken vindt zes conversaties wel genoeg.
Moraal van het verhaal je kan dus ook slecht in de database van tinder staan waardoor je geen matches krijgt.
Je bent mij nog niet bent tegengekomenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:18 schreef Revanches het volgende:
[..]
Inderdaad, kom zoveel lelijke mannen tegen, niet te doen. Enkel 1 op de 20 is nog redelijk qua uiterlijk..
Echt he! Ik zat bijna alleen maar op kruisjes te drukken, heb de app na 1 dag alweer verwijderd want dat is echt niet leuk meerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:18 schreef Revanches het volgende:
[..]
Er is toch tegenwoordig WiFi in de trein?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:44 schreef DaMart het volgende:
Hm, dat Tinder verbruikt wel veel dataverkeer. Na twee dagen in de trein af en toe wat foto's beoordelen, heb ik ineens 80% van mijn internetbundel verbruikt... voortaan dus alleen nog gebruiken als ik wifi-verbinding heb.
Niet in alle treinen/vervoersmaatschappijen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er is toch tegenwoordig WiFi in de trein?
De dames zien er vooral hetzelfde uit. Dat is ook niet alles.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt he! Ik zat bijna alleen maar op kruisjes te drukken, heb de app na 1 dag alweer verwijderd want dat is echt niet leuk meerBlijkbaar zien de dames er gemiddeld wel beter uit, aangezien de mannen enthousiaster zijn over deze app
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:14 schreef PG18 het volgende:
Uit één van de reacties van de Guitige Tinder Berichten Facebook:
[ afbeelding ]
Wat ben je toch oppervlakkig. Kijk eens verder dan uiterlijk. Ze hebben vast een heel leuk karakterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt he! Ik zat bijna alleen maar op kruisjes te drukken, heb de app na 1 dag alweer verwijderd want dat is echt niet leuk meerBlijkbaar zien de dames er gemiddeld wel beter uit, aangezien de mannen enthousiaster zijn over deze app
Dat kruisjes klikken is hier ook, ik klik bijna alles weg. Veels te veel van het zelfde allemaal. Soms wel knappe meiden er tussen, maar de meeste zien er nogal materialistisch uit, klik ik de meeste ook allemaal van weg. Tja, dan maar wat minder matches (3 tot nu toe), maar dat zijn dan wel degene die ik wel echt leuk vind. Vind ik veel makkelijker dan alles liken, 100 matches hebben en door de bomen het bos niet meer zien.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Die gebruik ik alleen op mijn laptop of tablet in de trein. Die verbinding is doorgaans zo slecht dat 3G sneller en betrouwbaarder isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er is toch tegenwoordig WiFi in de trein?
Was het deze?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:13 schreef Maastoren het volgende:
Ik had vanochtend een match met een superknappe dame. Was het weer spam![]()
Ik like mij een ongeluk. En geen matches. Ik begrijp er geen kloot van.
Nee. Stond in de tagline een verwijzijng naar zoekmeiden.nl ofzo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het deze?.
[ afbeelding ]
Die bot gebruikte exact dezelfde berichten als de vorige keer. Zo zijn ze wel heel makkelijk te herkennen.
Kloptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef Silenus het volgende:
Als het goed is moet er al een lichtje gaan branden bij 'hello, have we spoken before.'
Die ben ik ook al tegengekomen ja. Blonde muts bij een zwembad in een bikini met de link onderaan in beeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee. Stond in de tagline een verwijzijng naar zoekmeiden.nl ofzo.
Het zijn er meerdere. Ik ben er inmiddels een stuk of 3 tegen gekomen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ben ik ook al tegengekomen ja. Blonde muts bij een zwembad in een bikini met de link onderaan in beeld.
Wat staat daar? "Ik ben ooit man geweest"?quote:
Dat is ook één van de eerste dingen die ik doe.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:24 schreef Silenus het volgende:
In zo'n gesprekjes dus snel uitvissen of ze ook enige intelligentie bezitten en je bent al een eind op weg.
Echt hè. Ik kan ook heel slecht tegen taalfouten, merk ik. Vooral iets als 'me kat'quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is ook één van de eerste dingen die ik doe.
Intelligente vrouwen zijn ook interessanter. Vrouwen met weinig intelligentie vind ik een ontzettende afknapper.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Echt hè. Ik kan ook heel slecht tegen taalfouten, merk ik. Vooral iets als 'me kat'
Dit. Meisjes die het verschil tussen 'na' en 'naar' niet begrijpen, maken me ook gigantisch agressief.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Echt hè. Ik kan ook heel slecht tegen taalfouten, merk ik. Vooral iets als 'me kat'
En dan, ga je in rome daten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:53 schreef
kurk_droog het volgende:
hihi, match met een Italiaanse uit Rome nu
Heb dit ook maar geprobeerd. Ik ben niet lelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:15 schreef dinosteen het volgende:
Installeer ik vandaag die app opnieuw (stille hoop) like drie mensen en sluit de app af. Paar uur later start ik de app weer krijg ik matches voorgeschoteld en gewoon zes achter elkaar een match. Ben maar even gestopt met de rest liken vindt zes conversaties wel genoeg.
Ja precies, als je het een beetje goed speelt regel je ook nog wel een slaapplek. (En daarna natuurlijk neuken, net als met couchsurfing)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:15 schreef Happel het volgende:
Dit is wel ideaal voor als je ergens heen gaat. Over drie weken in Cardiff, dus druk aan het tinderen in die omgeving. Gaat goed tot nu toe.
Je was toch dronken daar neem ik aan? Weet je zeker dat het wat is?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja precies, als je het een beetje goed speelt regel je ook nog wel een slaapplek. (En daarna natuurlijk neuken, net als met couchsurfing)
Ik spreek nog een Schotse van mn tripje naar Celtic vorige week. Die komt regelmatig in Nederland, gelukkig.
En ze heet zeker Aafke?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ben ik ook al tegengekomen ja. Blonde muts bij een zwembad in een bikini met de link onderaan in beeld.
Yup. Haar ook meteen de condoom-vraag voorgelegd natuurlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:10 schreef InsideJob het volgende:
[..]
En ze heet zeker Aafke?![]()
Ben haar ook al tegengekomen.
Je geloofde het eerst welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:30 schreef MAHL het volgende:
In Polen zitten nu blijkbaar ook bots
[ afbeelding ]
Alle bots beginnen met 'have we spoken before'quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, maar daar kon ik ook vrij weinig aan doen he.
Maar dat breekbaar niet dat als ze daarmee begint ze een bot is hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:42 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Alle bots beginnen met 'have we spoken before'
Flink veel matches weer en weer een schattige brunette ook nuquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:28 schreef TheArt het volgende:
Ligt het aan mij of is de app gigantisch aan het kloten vanavond?
"In zo'n gesprekjes.."quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:24 schreef Silenus het volgende:
In zo'n gesprekjes dus snel uitvissen of ze ook enige intelligentie bezitten en je bent al een eind op weg.
Het laden van foto's duurt wel erg lang vanavond ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:28 schreef TheArt het volgende:
Ligt het aan mij of is de app gigantisch aan het kloten vanavond?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het laden van foto's duurt wel erg lang vanavond ja.
Overigens heb ik nu een match met een IJslandse. Weinig vrouwen gevonden daar, maar toch een match dus.
In ijsland wonen 3 mensen, wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het laden van foto's duurt wel erg lang vanavond ja.
Overigens heb ik nu een match met een IJslandse. Weinig vrouwen gevonden daar, maar toch een match dus.
Net zo'n matchpercentage (33%) bij de Nederlandse vrouwenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
In ijsland wonen 3 mensen, wat verwacht je dan?
Ik krijg nu aan de lopende band uit Amsterdam en die zijn wel gewoon meer dan leukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net zo'n matchpercentage (33%) bij de Nederlandse vrouwen.
Maar goed, die zijn wat kieskeuriger misschien.
Ik probeer redelijk snel naar WA. Wat meestal goed werkt. Een kort, maar goedlopend gesprek. Dan voorstellen verder te praten op WA. Gewoon simpel houdenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik krijg nu aan de lopende band uit Amsterdam en die zijn wel gewoon meer dan leukAlleen die ene, gesprek is net begonnen maar meteen nummer maar geven om uit dat tinder te gaan of nog gortig vroeg daarvoor?
De schattigheid van dat meisje vraagt om meerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik probeer redelijk snel naar WA. Wat meestal goed werkt. Een kort, maar goedlopend gesprek. Dan voorstellen verder te praten op WA. Gewoon simpel houden
Waar heb je het dan zoal over? Dat hele oppervlakkige gedoe begint mij een beetje de keel uit de komenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik probeer redelijk snel naar WA. Wat meestal goed werkt. Een kort, maar goedlopend gesprek. Dan voorstellen verder te praten op WA. Gewoon simpel houden
; ) over en weer en kleine woordspelingen maar idd, het gaat een keer oppervlakkig worden als het niet over gaat in een date.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar heb je het dan zoal over? Dat hele oppervlakkige gedoe begint mij een beetje de keel uit de komen
Jij zit ook omgeving den haag toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De schattigheid van dat meisje vraagt om meer![]()
Eerste bot ook binnen, 7800km van hier
Jep, maar zoek nuop 100km en vind vooral regio adam. In Dn Haag weinig matches hoewel de app nu beter lijkt te werken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij zit ook omgeving den haag toch?
Is lastig. Praat in begin best vaak over studie, maar dan moet je wel het interviewen voorkomenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar heb je het dan zoal over? Dat hele oppervlakkige gedoe begint mij een beetje de keel uit de komen
Amsterdam is goed ja. Veel mooie vrouwen. Hoewel de echt knappen niet matchenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jep, maar zoek nuop 100km en vind vooral regio adam. In Dn Haag weinig matches hoewel de app nu beter lijkt te werken.
En wat vertel je dan zoal over je Master Politicologie tegen een studente grafisch vormgeven?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is lastig. Praat in begin best vaak over studie, maar dan moet je wel het interviewen voorkomen
In het begin probeer ik ook initiatief naar haar te schuiven. Moeilijk uit te leggen. Hangt echt van haar reacties af.
Ze geeft haar nummer niet zomaar weg met een knipoogjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is lastig. Praat in begin best vaak over studie, maar dan moet je wel het interviewen voorkomen
In het begin probeer ik ook initiatief naar haar te schuiven. Moeilijk uit te leggen. Hangt echt van haar reacties af.
Gewoon tinder even afsluiten. Heb je Android? Dan de multitask toets drukken en de app wegvegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
En wat vertel je dan zoal over je Master Politicologie tegen een studente grafisch vormgeven?
Hmm, ik krijg nu mijn normale gps niet meer terugBlijft hangen in Warschau...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna deed die het weer normaal bij mij.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze geeft haar nummer niet zomaar weg met een knipoogjeDan maar even langer in tinder praten
Zaterdag weer naar Amsterdam dus hopelijk in 3 dagen te regelen ).
[..]
Gewoon tinder even afsluiten. Heb je Android? Dan de multitask toets drukken en de app wegvegen.
Bij de Z die rechter toets.Hoe vroeg je het? Heb gemerkt dat als je het gewoon terloops vraagt het het makkelijkst. Of gewoon zeggen: zullen we (later) via whatsapp verder praten? Zeker deze als je "weggaat"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna deed die het weer normaal bij mij.
Als je met smoesjes komt als deze chat werkt niet, batterij gaat zo snel leeg weten ze toch wel dat het daar niet omgaat
Geen smoes maar gewoon te vroeg aangezien er nu pas een echt gesprek is. Komt wel goed denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe vroeg je het? Heb gemerkt dat als je het gewoon terloops vraagt het het makkelijkst. Of gewoon zeggen: zullen we (later) via whatsapp verder praten? Zeker deze als je "weggaat"
Als je met smoesjes komt als deze chat werkt niet, batterij gaat zo snel leeg weten ze toch wel dat het daar niet omgaat
Die smoesjes hoor ik wel vaak.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
De app heeft zich dan gekalibreerd met jou profielfoto.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:53 schreef Kloon1984 het volgende:
Ik vraag me af hoe het kan dat ik vooral de eerste week alleen maar mooie mensen krijg te zien en dat nu eigenlijk de gemiddelde Nederlander steeds vaker voorbij komt? Iemand enig idee?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:56 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
De app heeft zich dan gekalibreerd met jou profielfoto.
Goeie!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:56 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
De app heeft zich dan gekalibreerd met jou profielfoto.
Nog even wachten en dan hebben de bergtrollen het ook ontdekt, en dan maken zelfs wij FOK!kers een kans.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:07 schreef Silenus het volgende:
Een 'hype' ontstaat eerst altijd onder mooie/hippe mensen in de steden. Dan slaat het langzaam over op de provincie en het klootjesvolk.
Zo gaat het met alles.
Nouja, echte steden heeft Nederland niet he. Wel meer hipsters in de grote dorpen. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:07 schreef Silenus het volgende:
Een 'hype' ontstaat eerst altijd onder mooie/hippe mensen in de steden. Dan slaat het langzaam over op de provincie en het klootjesvolk.
Zo gaat het met alles.
Bots.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb al een paar keer gehad dat ik dezelfde foto bij een ander meisje kreeg. Zijn alle Tinderprofielen wel echt, of werken zij net als datingsites met van die fake profielen?
Jup, net zo hip als het mee doen aan een color-runquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:55 schreef knep het volgende:
Veel mooie dames bij de voorstellen en veel vrouwen zwemmend met een dolfijn op de foto.
Is dat hip ofzo?
en met negertjes op de foto.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Jup, net zo hip als het mee doen aan een color-run
Dit, en veel vrouwen vanaf de zijkant gefotografeerd terwijl ze aan een glas wijn nippen. En veels te veel zonnebrillenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:55 schreef knep het volgende:
Veel mooie dames bij de voorstellen en veel vrouwen zwemmend met een dolfijn op de foto.
Is dat hip ofzo?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:55 schreef knep het volgende:
Is dat hip ofzo?
Of met een paard, of springend, of leunend tegen een antiek bouwwerk in een ver land.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
En dat kan er ook wel bij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit, en veel vrouwen vanaf de zijkant gefotografeerd terwijl ze aan een glas wijn nippen. En veels te veel zonnebrillen
De Holocaust-memorial is ook een geliefde plaats voor foto-shoots tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Of met een paard, of springend, of leunend tegen een antiek bouwwerk in een ver land.
En foto's op festivals in quasi nonchalante 'zie mij es hipster zijn' posesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Schijt hipsters. Had gister jackpot. Het meisje had 3 foto's:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En foto's op festivals in quasi nonchalante 'zie mij es hipster zijn' poses
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:52 schreef Snowbells het volgende:
Vriendin die overal op hartje ging drukken, 128 matches.
Whahahaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan hebben de bergtrollen het ook ontdekt, en dan maken zelfs wij FOK!kers een kans.
Wow ben jij al 18? Dacht dat je veel jonger was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:52 schreef Snowbells het volgende:
Vriendin die overal op hartje ging drukken, 128 matches.
Jep, heb ik ook nog niet gehad.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:00 schreef TheArt het volgende:
Ik gebruik de app nu 2 dagen en het valt me op dat ik alleen maar matches krijg op het moment dat ik zelf iemand like die mij al eerder geliket heeft. Ik heb nog geen match gehad op het moment dat ik zelf eerst like. Hebben meer mensen dat?
Werkt niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:24 schreef cigarette14 het volgende:
tip:
-meld je af bij tinder.
-meld je opnieuw aan.
-eerste paar wijfen zijn degene die jou geliked hebben.
-begin weer bij puntje 1.
Vergeet de afrikaantjes niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
verlies je de chat dan niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:24 schreef cigarette14 het volgende:
tip:
-meld je af bij tinder.
-meld je opnieuw aan.
-eerste paar wijfen zijn degene die jou geliked hebben.
-begin weer bij puntje 1.
Als je je account verwijdert wel. De app er opnieuw opzetten kan geen kwaad als je de matches wilt behouden.quote:
er zijn wel redenen om niet te veel met mensen in de buurt te scharrelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:29 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je dat willen?Of heb je iedereen in je dorp al gehad?
Omdat ik het liefst zoek naar mensen die ik niet ken, of die geen personen kennen die ik weer ken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:29 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je dat willen?Of heb je iedereen in je dorp al gehad?
Jij snoepert!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn wel redenen om niet te veel met mensen in de buurt te scharrelen.
Wonen zoveel chicks dichtbij die ik niet kenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:42 schreef PG18 het volgende:
[..]
Omdat ik het liefst zoek naar mensen die ik niet ken, of die geen personen kennen die ik weer ken.
De meesten swipe ik meteen, als ik twijfel (quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:43 schreef Daantke het volgende:
Hoe snel gaan jullie eigenlijk door de foto's heen?
Ik swipe in 1 of 2 seconden al naar links of rechts. En een collega gaat bij iedereen eerst de foto's helemaal kijken
'Jij hebt een opening en ik heb zin'?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De meesten swipe ik meteen, als ik twijfel () dan kijk ik door de rest. Je kunt ze later toch weer deleten als je een match hebt en het blijkt toch tegen te vallen.
Zojuist trouwens een match met echt een prachtig meisje, iets jonger dan ik en ze woont 6 km bij me vandaan.Nu nog een goede openingszin. _O-
"Wil jij ook van je pandapunten af?"quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zojuist trouwens een match met echt een prachtig meisje, iets jonger dan ik en ze woont 6 km bij me vandaan.Nu nog een goede openingszin.
Zo werkt het niet bij mij helaasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ben je toch oppervlakkig. Kijk eens verder dan uiterlijk. Ze hebben vast een heel leuk karakter
I see what you did there!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
Even een vraag. Een grapjes die ik verder wel als vriend zie vond het leuk om tinder op mijn telefoon te installeren en zoveel mogelijke mannelijke gebruikers toe te voegen. Nu heb ik tinder weer verwijderd maar is mijn profiel nu ook echt weg daar? Ik heb er niet echt behoefte aan dat straks de halve gay scene van Amsterdam mij gaat opzoeken via Facebook.
Als ik langzaam swipe zie ik alleen maar lelijke en als ik snel naar rechts swipe match ik alleen maar mooie damesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:43 schreef Daantke het volgende:
Hoe snel gaan jullie eigenlijk door de foto's heen?
Ik swipe in 1 of 2 seconden al naar links of rechts. En een collega gaat bij iedereen eerst de foto's helemaal kijken
Choosing the right path isn't a must.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als ik langzaam swipe zie ik alleen maar lelijke en als ik snel naar rechts swipe match ik alleen maar mooie dames
Je valt op mannen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar ben ik nou van tinder af of niet?
Nee! Ik wil gewoon helemaal niet op tinder zitten. De vraag is dus, zien mensen mij nog nadat ik tinder heb verwijderd?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je valt op mannen?
Is tinder over te zetten naar andere telefoons ( dus je chat behouden? )
Moet je backupen met titanium backup.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je valt op mannen?
Is tinder over te zetten naar andere telefoons ( dus je chat behouden? )
En dan terugzetten en je hebt gewoon alles weer?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Moet je backupen met titanium backup.
In theorie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan terugzetten en je hebt gewoon alles weer?
Ja die error blijf ik ook nu houdenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dezen?
Geen matches ooit, ook niet in NY...
Bijna alle vrouwen zijn alleen geemancipeerd als het ze uitkomt. De man moet de eerste stap nemen, de vrouw mee uit vragen, betalen, etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kut hoeren zitten soms op tinder. Wtf moeten de mannen alles regelen
Ja, gewoon een melding als jullie elkaar liken. Blijven doen dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:01 schreef ulq het volgende:
Krijg je gewoon een melding als iemand jou terugliket? Ik heb nou iets van 50 mensen geliked maar ik heb geen match gehad
Dus niemand van deze ~50 personen heeft mij een groen hartje gegeven?quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:32 schreef Greye het volgende:
[..]
Ja, gewoon een melding als jullie elkaar liken. Blijven doen dus.
En ik heb eeeeeeeeiiiiiiindelijk een beetje serieuze match.
Ben bang van wel. De aanhouder wint, maar misschien ligt het aan je foto.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Dus niemand van deze ~50 personen heeft mij een groen hartje gegeven?
Haha, tja. Komt misschien ook een beetje doordat ik alleen de mooiste meisjes een hartje had gegeven. Zijn blijkbaar te knap voor mij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:54 schreef Greye het volgende:
[..]
Ben bang van wel. De aanhouder wint, maar misschien ligt het aan je foto.
Tja, je bent vast niet de enige dat die meiden een hartje geeft. De kans dat je er doorheen komt is gewoon niet zo groot.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:02 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha, tja. Komt misschien ook een beetje doordat ik alleen de mooiste meisjes een hartje had gegeven. Zijn blijkbaar te knap voor mij.
Wat je bedoel met 'er doorheen komt'?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:08 schreef Greye het volgende:
[..]
Tja, je bent vast niet de enige dat die meiden een hartje geeft. De kans dat je er doorheen komt is gewoon niet zo groot.
Door de overweldigende massa heren waar ze uit kan kiezenquote:
Maar wie er bij haar in beeld komt is toch gewoon random?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:09 schreef Greye het volgende:
[..]
Door de overweldigende massa heren waar ze uit kan kiezen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:17 schreef Captainp00face het volgende:
en dan voel ik me goed dat ik diegene afwijs.
Afwijzen is als ze jou wel zou willen he.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:20 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Dat ik een supermooi meisje af kan wijzen, dat is toch goed voor je ego? Kom nou zeg.
Haal me nou niet uit mijn waan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Afwijzen is als ze jou wel zou willen he.
sorry broeder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:21 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Haal me nou niet uit mijn waan.
Nee, dat is geen afwijzen. Zij moet jou ook niet, dus slaat het helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:20 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Dat ik een supermooi meisje af kan wijzen, dat is toch goed voor je ego? Kom nou zeg.
Ik doe het wel eens andersom. Dan klik ik op het hartje bij een wat minder mooie vrouw, omdat anders niemand het doet en dat vind ik ook weer lulligquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:17 schreef Captainp00face het volgende:
Soms gebruik ik ook wel eens het kruisje bij hele mooie meisjes hoor, die krijgen toch wel een match en dan voel ik me goed dat ik diegene afwijs. Plus, ze zijn dan vaak toch te knap, out of your league enzo.
Hemeltje, niet zo serieus hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, dat is geen afwijzen. Zij moet jou ook niet, dus slaat het helemaal nergens op.
edit: oh, al gezegd.![]()
Liev!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens andersom. Dan klik ik op het hartje bij een wat minder mooie vrouw, omdat anders niemand het doet en dat vind ik ook weer lullig.
En heb je dan vaak een match? Begint ze dan ook tegen je te praten?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens andersom. Dan klik ik op het hartje bij een wat minder mooie vrouw, omdat anders niemand het doet en dat vind ik ook weer lullig.
Nee, want andersom zijn vrouwen niet zo sociaal op Tinderquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:24 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
En heb je dan vaak een match? Begint ze dan ook tegen je te praten?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:05 schreef Pienata het volgende:
Ik match ook bijna niet en ik ben een vrouw.
je bent lelijk?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:05 schreef Pienata het volgende:
Ik match ook bijna niet en ik ben een vrouw.
Dit herken ik niet. Waarom help je er zelf aan mee dat je gesprekken verzanden in standaard datingsite-vragen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:33 schreef kenkerlekker het volgende:
Nou ik ben ermee gestopt. Leuke app om uit te proberen, maar het valt me toch wel tegen.
Alleen hopeloze dames die zelf de chat beginnen. En de gesprekken die ik heb verzanden al snel in standaard dating-site vragen. Kortom: saai volk op Tinder en ook niet bijzonder mooi.
Het was leuk om een weekje te proberen, dit topic is ook wel vermakelijk
Volgens mij had ik het in het begin wel een paar keer, maar de laatste dagen eigenlijk nooit. Maar dat kan natuurlijk komen omdat de mensen die je liket de app al niet meer gebruiken. Of dat ze je niet tegenkomen omdat ze zelf al teveel likes hebben en niet meer zo actief zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:00 schreef TheArt het volgende:
Ik gebruik de app nu 2 dagen en het valt me op dat ik alleen maar matches krijg op het moment dat ik zelf iemand like die mij al eerder geliket heeft. Ik heb nog geen match gehad op het moment dat ik zelf eerst like. Hebben meer mensen dat?
Ik heb het inmiddels wel al 2x gehad trouwens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:26 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit herken ik niet. Waarom help je er zelf aan mee dat je gesprekken verzanden in standaard datingsite-vragen?
[..]
Volgens mij had ik het in het begin wel een paar keer, maar de laatste dagen eigenlijk nooit. Maar dat kan natuurlijk komen omdat de mensen die je liket de app al niet meer gebruiken. Of dat ze je niet tegenkomen omdat ze zelf al teveel likes hebben en niet meer zo actief zijn.
Hmm pics? Opdat objectief/neutraal oordeel enzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:07 schreef Pienata het volgende:
[..]
Schijnt.
Of in elk geval te lelijk voor mijn huidige mate van kieskeurigheid.
Vraag maar aan Piye.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm pics? Opdat objectief/neutraal oordeel enzo.
Studiebuddy's niet echt, andere studie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ohja jullie waren studiebuddy's geworden heHoe lukt het op de VU?
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
Als je op tinder als vrouw wordt afgewezen is er altijd FOK nog
Ben jij een lieve brunette dan ben ik jouw matchquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:39 schreef Pienata het volgende:
[..]
Studiebuddy's niet echt, andere studie.
Wel goed verder, weer wat te doen hebben na een jaar niks.
-
Zeg, geven jullie ene moer om taglines?
Ik heb de mijne niet ingevuld maar ik wil nu toch wel een keer matches krijgen hoor.
Jou heb ik al naar links geswiped ben ik bang.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ben jij een lieve brunette dan ben ik jouw match
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:47 schreef Pienata het volgende:
[..]
Jou heb ik al naar links geswiped ben ik bang.
Oh shiiiiiquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:47 schreef Pienata het volgende:
[..]
Jou heb ik al naar links geswiped ben ik bang.
Dan jij mij al.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lijkt me nietEn vraag dat maar aan al mijn matches
![]()
Die druk hier op de schouders1 misstap en ze is weg..maar....
![]()
![]()
![]()
Draai het even om wil je, geef jij je profielfoto maar. Ik swipe snel naar rechts als je lief eruit ziet dus je maakt nog kansquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:52 schreef Pienata het volgende:
Screenshot van je profiel + eerste foto dan weet ik of ik je al heb gezien.
(locatie btw? xD)
Doe eerst locatie maar eens, als het niet A'dam +-10 miles is zit je toch niet in mijn zoekradius.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Draai het even om wil je, geef jij je profielfoto maar. Ik swipe snel naar rechts als je lief eruit ziet dus je maakt nog kans
Toevallig match ik nu juist alleen maar dames uit Amsterdam, maar regio DH hier. Maar wat is je doel? NL is zo klein dat alles wel goed te behappen is ( iig utrevht, ZH en NH )quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:54 schreef Pienata het volgende:
[..]
Doe eerst locatie maar eens, als het niet A'dam +-10 miles is zit je toch niet in mijn zoekradius.
DH is ook niet zo'n mooie regio voor tinder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toevallig match ik nu juist alleen maar dames uit Amsterdam, maar regio DH hier.
Gezien iddquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
DH is ook niet zo'n mooie regio voor tinder.
Leiden is wel grappig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
Inderdaaddie overgang van Amsterdam naar DH
Ik ben import in A'dam en vind het gewoon grappig om hier wat mensen te leren kennen. Ik zoek niet naar een levenspartner ofzo, vandaar kleine zoekmarge qua afstand.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toevallig match ik nu juist alleen maar dames uit Amsterdam, maar regio DH hier. Maar wat is je doel? NL is zo klein dat alles wel goed te behappen is ( iig utrevht, ZH en NH )
Leiden pak ik wel mee vanuit DH. Anders is het helemaal droevigquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leiden is wel grappig.
Priscilla en anita afwisselen met mooie studentes.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leiden pak ik wel mee vanuit DH. Anders is het helemaal droevig
Snap ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]snap ik.
Wel eentje met hetzelfde kapsel gevonden in DH. Maar echt best is die ook niet.![]()
Oohquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]Heeft niets met het kapsel te maken verdomme
Broederquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oohals ik er een tegenkom verwijs ik haar wel door
Neukertje dus?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik ben import in A'dam en vind het gewoon grappig om hier wat mensen te leren kennen. Ik zoek niet naar een levenspartner ofzo, vandaar kleine zoekmarge qua afstand.
Met dat doel zitten de mannen daar niet hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:21 schreef Pienata het volgende:
[..]
Niet eens, gewoon mensen leren kennen.
Geen specifiek doel.
Weet ik toch ook wel, ik sluit toch ook niets uit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met dat doel zitten de mannen daar niet hoor
Lul niet, je wil trouwen en baren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:24 schreef Pienata het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel, ik sluit toch ook niets uit.
Maar hoef het nou ook weer niet met een bepaalde insteek te doen toch? Ik weet toch niet van tevoren in welke rol ik iemand wel zie?
De één is misschien wel leuk als geliefde, de ander alleen als neukertje, en weer een ander zal nooit meer zijn dan vriendschap. Moet ik dat van tevoren weten?
pics, deze casanova komt elk weekend in Amsterdam namelijk en ik zoek een gratis slaapplekquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:24 schreef Pienata het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel, ik sluit toch ook niets uit.
Maar hoef het nou ook weer niet met een bepaalde insteek te doen toch? Ik weet toch niet van tevoren in welke rol ik iemand wel zie?
De één is misschien wel leuk als geliefde, de ander alleen als neukertje, en weer een ander zal nooit meer zijn dan vriendschap. Moet ik dat van tevoren weten?
weet je wederhelft hier van??quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef Pienata het volgende:
Ik heb al een wederhelft dus zou hooguit een wederderde zijn.
Dat is het, ik zeg tegen mijn huidige vriend dat ik geen kinderen wil maar stiekem zoek ik gewoon ergens betere genen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lul niet, je wil trouwen en baren.
Die kwam met de app nota bene.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:26 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
weet je wederhelft hier van??
Mijn tagline is "hmm moet hier iets staan?"quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:39 schreef Pienata het volgende:
[..]
Studiebuddy's niet echt, andere studie.
Wel goed verder, weer wat te doen hebben na een jaar niks.
-
Zeg, geven jullie ene moer om taglines?
Ik heb de mijne niet ingevuld maar ik wil nu toch wel een keer matches krijgen hoor.
Maar ik heb dan ook vernomen dat jij geen swag hebt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mijn tagline is "hmm moet hier iets staan?"
Alleen maar zodat hij legitiem andere wijven kon 'geven'quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:27 schreef Pienata het volgende:
[..]
[..]
Die kwam met de app nota bene.
Subtiele hint van je vriendquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:27 schreef Pienata het volgende:
[..]
Dat is het, ik zeg tegen mijn huidige vriend dat ik geen kinderen wil maar stiekem zoek ik gewoon ergens betere genen.
[..]
Die kwam met de app nota bene.
Busted.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:28 schreef Pienata het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook vernomen dat jij geen swag hebt.
Bij mij deed hij het eerst ook niet, geen idee waarom. Nu wel maar blijf ik in Polen vastzitten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom op jongensssss. Ik wil mij in Amsterdam positioneren zodat ik vanavond nog misschien iets kan doen.
pls
We hebben al een open relatie en hij heeft laatst mijn vaste scharrel geveto'd. Wat is de hint hier precies?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:29 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Subtiele hint van je vriend
App geforceerd beëindigen. Dan wist die je huidige locatie, blijft anders hangenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom op jongensssss. Ik wil mij in Amsterdam positioneren zodat ik vanavond nog misschien iets kan doen.
pls
Dan heb je geen relatie maar een fwb bij wiens ouders je ook koffie gaat drinken op zondagquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Pienata het volgende:
[..]
We hebben al een open relatie en hij heeft laatst mijn vaste scharrel geveto'd. Wat is de hint hier precies?
Haha, nice.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bij mij deed hij het eerst ook niet, geen idee waarom. Nu wel maar blijf ik in Polen vastzitten.
Dat is toch gewoon de home-knop ingedrukt houden en het programma wegswipen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
App geforceerd beëindigen. Dan wist die je huidige locatie, blijft anders hangen
En waar ik toevallig ook mee samenwoon. Je hebt gelijk, lijkt in níets op een relatie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb je geen relatie maar een fwb bij wiens ouders je ook koffie gaat drinken op zondag
Bestaat er zo'n GPS-app voor de iPhone (geen jailbreak)?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:30 schreef DaMart het volgende:
Ik moet zelf ook maar eens wat zeggen tegen mijn twee matches denk ik. Eentje komt uit Rusland, dankzij de GPS-app... in het buitenland heb ik blijkbaar toch een grotere kans op serieuze matches dan in Nederland.
Echt hè.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef pindaplukker het volgende:
het heeft een vriend en het is gelijk niet meer interessant
Ze heeft een open relatie man, dus ze kan gewoon geneukt worden. Zie niet in waarom dat niet interessant zou kunnen zijn voor onze mede-fokkers. Misschien willen ze niet delen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:46 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen wijfie, alles kan kapot
Misschien maar beter ook, heb je dat haar gezien..quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:52 schreef pindaplukker het volgende:
ontopic: deze leuke biatch reageert niet![]()
[ afbeelding ]
ik heb een zwak voor meiden met krullenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook, heb je dat haar gezien..
Brunettes met lange krullende haren, lichte ogen en rode lippenstift. Instant crush.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
ik heb een zwak voor meiden met krullen
Tuurlijk niet, gewoon leuk om al die meiden te checken. Mocht er iets meer uit bloeien is dat mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:55 schreef Pienata het volgende:
Maar zit werkelijk *iedereen* op Tinder voor serieuze relaties dan? Dat meen je toch niet?
Natuurlijk niet. Gewoon een ons, fwb en wie weet een relatie als het klikt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:55 schreef Pienata het volgende:
Maar zit werkelijk *iedereen* op Tinder voor serieuze relaties dan? Dat meen je toch niet?
Gast pindaplukker is toch een kloon van jou?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze heeft een open relatie man, dus ze kan gewoon geneukt worden. Zie niet in waarom dat niet interessant zou kunnen zijn voor onze mede-fokkers. Misschien willen ze niet delen?
Nu ga ik zelf off-topic.
Ik heb geen kloons.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gast pindaplukker is toch een kloon van jou?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
pls
Ik vraag me af of dat regelmatig switchen van locaties wel werkt als je ook echt matches wilt. App heeft altijd een bepaalde periode nodig om te verwerken dat jij op een nieuwe locatie bent denk ik. Mijn buitenlandse matches kreeg ik geen van allen op de eerste dag zelf op die locatie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb hem nu in Japan. Zie best veel buitenlandse studentes.
Doet het ook niet... Heb alles al geprobeerd, hij errort gewoon om een of andere reden. Ws omdat ik mijn apparaat heb geroot?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben erachter hoe je Fake-GPS kan laten werken. Je moet gewoon in je app-instellingen de kilometers aanpassen, en dan haalt die de locatie op. Dus MAHL, zet hem op NL en pas de kilometers aan, dan update die gelijk.
Kreeg net gelijk al Turkse dames te zien.
Heb je bij locatie-instellingen 'draadloze netwerken gebruiken' uitstaan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doet het ook niet... Heb alles al geprobeerd, hij errort gewoon om een of andere reden. Ws omdat ik mijn apparaat heb geroot?
"Wifi en mobiele netwerklocatie" in mijn geval, en iddquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:19 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Heb je bij locatie-instellingen 'draadloze netwerken gebruiken' uitstaan?
Yep. Dan zou ik het ook niet weten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
"Wifi en mobiele netwerklocatie" in mijn geval, en idd
Tenminste, van het apparaat bedoel je toch?
Nee joh, ik ben alleen opzoek naar een open relatiequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:55 schreef Pienata het volgende:
Foto's van zonsondergangen altijd irritant. Moet je weer klikken, swipen naar meer foto's, etc... Echt, om moe van te wordenquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:36 schreef Froob het volgende:
Wat is dat met die mensen met super onduidelijke foto's? Ik zie zelfs foto's van ruggen voorbij komen...
Ik doe niet eens moeite. Meteen weg met die mensen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Foto's van zonsondergangen altijd irritant. Moet je weer klikken, swipen naar meer foto's, etc... Echt, om moe van te worden
Je weet dat je dan eerst een foto van jezelf naar mij moet sturen waarna ik je naar rechts swipequote:Op vrijdag 1 november 2013 18:14 schreef Froob het volgende:
Ik ga ook eens even meedoen met de hype.
Ik kom er nu echt ontzettend veel tegen hoewel ik alle pijlen op 1 meisje richt nu en ik de rest in de wacht laat staanquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:01 schreef Nickske1912 het volgende:
Wel een beetje jammer dat het 'exclusieve' van Tinder inmiddels zo goed als verdwenen is. Eerst vond je er bijna alleen maar studenten en lag het mooie vrouwen-gehalte belachelijk hoog. Inmiddels lijkt de app ook overgewaaid naar mensen die je liever niet tegenkomt met een vleeskeuring. Maakt de app gelijk een stuk minder aantrekkelijk en verslavend.
Zelfs de gemiddelde Fokker maakt inmiddels gebruik van Tinder, dus dan weten we wel hoe laat het is.
Ook zoiets ja. Geestelijk geamputeerde figuren die alleen ''hey'' kunnen blaten. Wat de neuk. Zoek je je hond ofzo? Dat je de moeite nog neemt om een vraag te stellen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:06 schreef Antiheld het volgende:
Nieuwe match begint met 'hoi', ik reageer terug en stel een vraag. Dag later krijg ik 3 notificaties en ze is ineens verdwenen. Met mijn Google-skills heb ik haar naam + alles daarbij gevonden.'k begin een beetje eng te worden.
Ja wat zeg jij dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Geestelijk geamputeerde figuren die alleen ''hey'' kunnen blaten. Wat de neuk. Zoek je je hond ofzo? Dat je de moeite nog neemt om een vraag te stellen.
Of te stalken trouwens.
Ik begin zelden een gesprek, maar als ik het doe is het een stukje origineler dan dat soort standaardmeuk ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja wat zeg jij dan?
Hallo,
Hoi,
Goedemiddag,
Goedenavond,
Of groet je niet maar begin je met een zin.
Van die kansloze openingszinnenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja wat zeg jij dan?
Hallo,
Hoi,
Goedemiddag,
Goedenavond,
Of groet je niet maar begin je met een zin.
Precies. ''Heeeey, hoe is het?? Hoe was je werk/weekend/whatever? :-) :-) :-) '' Na dat veertig keer op een dag te lezen krijg je ook wel zin om de ander op zijn/haar smoel te slaan natuurlijk. Al is het maar om er van de weeromstuit iets originelers uit te persen dan dat soort geestelijke bloedarmoede.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van die kansloze openingszinnenHoi is prima om daarna wel het gesprek door te zetten met intelligente praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |