pics, deze casanova komt elk weekend in Amsterdam namelijk en ik zoek een gratis slaapplekquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:24 schreef Pienata het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel, ik sluit toch ook niets uit.
Maar hoef het nou ook weer niet met een bepaalde insteek te doen toch? Ik weet toch niet van tevoren in welke rol ik iemand wel zie?
De één is misschien wel leuk als geliefde, de ander alleen als neukertje, en weer een ander zal nooit meer zijn dan vriendschap. Moet ik dat van tevoren weten?
weet je wederhelft hier van??quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef Pienata het volgende:
Ik heb al een wederhelft dus zou hooguit een wederderde zijn.
Dat is het, ik zeg tegen mijn huidige vriend dat ik geen kinderen wil maar stiekem zoek ik gewoon ergens betere genen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lul niet, je wil trouwen en baren.
Die kwam met de app nota bene.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:26 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
weet je wederhelft hier van??
Mijn tagline is "hmm moet hier iets staan?"quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:39 schreef Pienata het volgende:
[..]
Studiebuddy's niet echt, andere studie.
Wel goed verder, weer wat te doen hebben na een jaar niks.
-
Zeg, geven jullie ene moer om taglines?
Ik heb de mijne niet ingevuld maar ik wil nu toch wel een keer matches krijgen hoor.
Maar ik heb dan ook vernomen dat jij geen swag hebt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mijn tagline is "hmm moet hier iets staan?"
Alleen maar zodat hij legitiem andere wijven kon 'geven'quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:27 schreef Pienata het volgende:
[..]
[..]
Die kwam met de app nota bene.
Subtiele hint van je vriendquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:27 schreef Pienata het volgende:
[..]
Dat is het, ik zeg tegen mijn huidige vriend dat ik geen kinderen wil maar stiekem zoek ik gewoon ergens betere genen.
[..]
Die kwam met de app nota bene.
Busted.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:28 schreef Pienata het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook vernomen dat jij geen swag hebt.
Bij mij deed hij het eerst ook niet, geen idee waarom. Nu wel maar blijf ik in Polen vastzitten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom op jongensssss. Ik wil mij in Amsterdam positioneren zodat ik vanavond nog misschien iets kan doen.
pls
We hebben al een open relatie en hij heeft laatst mijn vaste scharrel geveto'd. Wat is de hint hier precies?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:29 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Subtiele hint van je vriend
App geforceerd beëindigen. Dan wist die je huidige locatie, blijft anders hangenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom op jongensssss. Ik wil mij in Amsterdam positioneren zodat ik vanavond nog misschien iets kan doen.
pls
Dan heb je geen relatie maar een fwb bij wiens ouders je ook koffie gaat drinken op zondagquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Pienata het volgende:
[..]
We hebben al een open relatie en hij heeft laatst mijn vaste scharrel geveto'd. Wat is de hint hier precies?
Haha, nice.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bij mij deed hij het eerst ook niet, geen idee waarom. Nu wel maar blijf ik in Polen vastzitten.
Dat is toch gewoon de home-knop ingedrukt houden en het programma wegswipen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
App geforceerd beëindigen. Dan wist die je huidige locatie, blijft anders hangen
En waar ik toevallig ook mee samenwoon. Je hebt gelijk, lijkt in níets op een relatie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb je geen relatie maar een fwb bij wiens ouders je ook koffie gaat drinken op zondag
Bestaat er zo'n GPS-app voor de iPhone (geen jailbreak)?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:30 schreef DaMart het volgende:
Ik moet zelf ook maar eens wat zeggen tegen mijn twee matches denk ik. Eentje komt uit Rusland, dankzij de GPS-app... in het buitenland heb ik blijkbaar toch een grotere kans op serieuze matches dan in Nederland.
Echt hè.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef pindaplukker het volgende:
het heeft een vriend en het is gelijk niet meer interessant
Ze heeft een open relatie man, dus ze kan gewoon geneukt worden. Zie niet in waarom dat niet interessant zou kunnen zijn voor onze mede-fokkers. Misschien willen ze niet delen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:46 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen wijfie, alles kan kapot
Misschien maar beter ook, heb je dat haar gezien..quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:52 schreef pindaplukker het volgende:
ontopic: deze leuke biatch reageert niet![]()
[ afbeelding ]
ik heb een zwak voor meiden met krullenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook, heb je dat haar gezien..
Brunettes met lange krullende haren, lichte ogen en rode lippenstift. Instant crush.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
ik heb een zwak voor meiden met krullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |