Amsterdam is goed ja. Veel mooie vrouwen. Hoewel de echt knappen niet matchenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jep, maar zoek nuop 100km en vind vooral regio adam. In Dn Haag weinig matches hoewel de app nu beter lijkt te werken.
En wat vertel je dan zoal over je Master Politicologie tegen een studente grafisch vormgeven?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is lastig. Praat in begin best vaak over studie, maar dan moet je wel het interviewen voorkomen
In het begin probeer ik ook initiatief naar haar te schuiven. Moeilijk uit te leggen. Hangt echt van haar reacties af.
Ze geeft haar nummer niet zomaar weg met een knipoogjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is lastig. Praat in begin best vaak over studie, maar dan moet je wel het interviewen voorkomen
In het begin probeer ik ook initiatief naar haar te schuiven. Moeilijk uit te leggen. Hangt echt van haar reacties af.
Gewoon tinder even afsluiten. Heb je Android? Dan de multitask toets drukken en de app wegvegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
En wat vertel je dan zoal over je Master Politicologie tegen een studente grafisch vormgeven?
Hmm, ik krijg nu mijn normale gps niet meer terugBlijft hangen in Warschau...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna deed die het weer normaal bij mij.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze geeft haar nummer niet zomaar weg met een knipoogjeDan maar even langer in tinder praten
Zaterdag weer naar Amsterdam dus hopelijk in 3 dagen te regelen ).
[..]
Gewoon tinder even afsluiten. Heb je Android? Dan de multitask toets drukken en de app wegvegen.
Bij de Z die rechter toets.Hoe vroeg je het? Heb gemerkt dat als je het gewoon terloops vraagt het het makkelijkst. Of gewoon zeggen: zullen we (later) via whatsapp verder praten? Zeker deze als je "weggaat"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna deed die het weer normaal bij mij.
Als je met smoesjes komt als deze chat werkt niet, batterij gaat zo snel leeg weten ze toch wel dat het daar niet omgaat
Geen smoes maar gewoon te vroeg aangezien er nu pas een echt gesprek is. Komt wel goed denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe vroeg je het? Heb gemerkt dat als je het gewoon terloops vraagt het het makkelijkst. Of gewoon zeggen: zullen we (later) via whatsapp verder praten? Zeker deze als je "weggaat"
Als je met smoesjes komt als deze chat werkt niet, batterij gaat zo snel leeg weten ze toch wel dat het daar niet omgaat
Die smoesjes hoor ik wel vaak.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
De app heeft zich dan gekalibreerd met jou profielfoto.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:53 schreef Kloon1984 het volgende:
Ik vraag me af hoe het kan dat ik vooral de eerste week alleen maar mooie mensen krijg te zien en dat nu eigenlijk de gemiddelde Nederlander steeds vaker voorbij komt? Iemand enig idee?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:56 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
De app heeft zich dan gekalibreerd met jou profielfoto.
Goeie!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:56 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
De app heeft zich dan gekalibreerd met jou profielfoto.
Nog even wachten en dan hebben de bergtrollen het ook ontdekt, en dan maken zelfs wij FOK!kers een kans.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:07 schreef Silenus het volgende:
Een 'hype' ontstaat eerst altijd onder mooie/hippe mensen in de steden. Dan slaat het langzaam over op de provincie en het klootjesvolk.
Zo gaat het met alles.
Nouja, echte steden heeft Nederland niet he. Wel meer hipsters in de grote dorpen. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:07 schreef Silenus het volgende:
Een 'hype' ontstaat eerst altijd onder mooie/hippe mensen in de steden. Dan slaat het langzaam over op de provincie en het klootjesvolk.
Zo gaat het met alles.
Bots.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb al een paar keer gehad dat ik dezelfde foto bij een ander meisje kreeg. Zijn alle Tinderprofielen wel echt, of werken zij net als datingsites met van die fake profielen?
Jup, net zo hip als het mee doen aan een color-runquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:55 schreef knep het volgende:
Veel mooie dames bij de voorstellen en veel vrouwen zwemmend met een dolfijn op de foto.
Is dat hip ofzo?
en met negertjes op de foto.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Jup, net zo hip als het mee doen aan een color-run
Dit, en veel vrouwen vanaf de zijkant gefotografeerd terwijl ze aan een glas wijn nippen. En veels te veel zonnebrillenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:55 schreef knep het volgende:
Veel mooie dames bij de voorstellen en veel vrouwen zwemmend met een dolfijn op de foto.
Is dat hip ofzo?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:55 schreef knep het volgende:
Is dat hip ofzo?
Of met een paard, of springend, of leunend tegen een antiek bouwwerk in een ver land.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
En dat kan er ook wel bij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit, en veel vrouwen vanaf de zijkant gefotografeerd terwijl ze aan een glas wijn nippen. En veels te veel zonnebrillen
De Holocaust-memorial is ook een geliefde plaats voor foto-shoots tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Of met een paard, of springend, of leunend tegen een antiek bouwwerk in een ver land.
En foto's op festivals in quasi nonchalante 'zie mij es hipster zijn' posesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Schijt hipsters. Had gister jackpot. Het meisje had 3 foto's:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En foto's op festivals in quasi nonchalante 'zie mij es hipster zijn' poses
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:52 schreef Snowbells het volgende:
Vriendin die overal op hartje ging drukken, 128 matches.
Whahahaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan hebben de bergtrollen het ook ontdekt, en dan maken zelfs wij FOK!kers een kans.
Wow ben jij al 18? Dacht dat je veel jonger was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:52 schreef Snowbells het volgende:
Vriendin die overal op hartje ging drukken, 128 matches.
Jep, heb ik ook nog niet gehad.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:00 schreef TheArt het volgende:
Ik gebruik de app nu 2 dagen en het valt me op dat ik alleen maar matches krijg op het moment dat ik zelf iemand like die mij al eerder geliket heeft. Ik heb nog geen match gehad op het moment dat ik zelf eerst like. Hebben meer mensen dat?
Werkt niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:24 schreef cigarette14 het volgende:
tip:
-meld je af bij tinder.
-meld je opnieuw aan.
-eerste paar wijfen zijn degene die jou geliked hebben.
-begin weer bij puntje 1.
Vergeet de afrikaantjes niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
verlies je de chat dan niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:24 schreef cigarette14 het volgende:
tip:
-meld je af bij tinder.
-meld je opnieuw aan.
-eerste paar wijfen zijn degene die jou geliked hebben.
-begin weer bij puntje 1.
Als je je account verwijdert wel. De app er opnieuw opzetten kan geen kwaad als je de matches wilt behouden.quote:
er zijn wel redenen om niet te veel met mensen in de buurt te scharrelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:29 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je dat willen?Of heb je iedereen in je dorp al gehad?
Omdat ik het liefst zoek naar mensen die ik niet ken, of die geen personen kennen die ik weer ken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:29 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je dat willen?Of heb je iedereen in je dorp al gehad?
Jij snoepert!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn wel redenen om niet te veel met mensen in de buurt te scharrelen.
Wonen zoveel chicks dichtbij die ik niet kenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:42 schreef PG18 het volgende:
[..]
Omdat ik het liefst zoek naar mensen die ik niet ken, of die geen personen kennen die ik weer ken.
De meesten swipe ik meteen, als ik twijfel (quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:43 schreef Daantke het volgende:
Hoe snel gaan jullie eigenlijk door de foto's heen?
Ik swipe in 1 of 2 seconden al naar links of rechts. En een collega gaat bij iedereen eerst de foto's helemaal kijken
'Jij hebt een opening en ik heb zin'?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De meesten swipe ik meteen, als ik twijfel () dan kijk ik door de rest. Je kunt ze later toch weer deleten als je een match hebt en het blijkt toch tegen te vallen.
Zojuist trouwens een match met echt een prachtig meisje, iets jonger dan ik en ze woont 6 km bij me vandaan.Nu nog een goede openingszin. _O-
"Wil jij ook van je pandapunten af?"quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zojuist trouwens een match met echt een prachtig meisje, iets jonger dan ik en ze woont 6 km bij me vandaan.Nu nog een goede openingszin.
Zo werkt het niet bij mij helaasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ben je toch oppervlakkig. Kijk eens verder dan uiterlijk. Ze hebben vast een heel leuk karakter
I see what you did there!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
Even een vraag. Een grapjes die ik verder wel als vriend zie vond het leuk om tinder op mijn telefoon te installeren en zoveel mogelijke mannelijke gebruikers toe te voegen. Nu heb ik tinder weer verwijderd maar is mijn profiel nu ook echt weg daar? Ik heb er niet echt behoefte aan dat straks de halve gay scene van Amsterdam mij gaat opzoeken via Facebook.
Als ik langzaam swipe zie ik alleen maar lelijke en als ik snel naar rechts swipe match ik alleen maar mooie damesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:43 schreef Daantke het volgende:
Hoe snel gaan jullie eigenlijk door de foto's heen?
Ik swipe in 1 of 2 seconden al naar links of rechts. En een collega gaat bij iedereen eerst de foto's helemaal kijken
Choosing the right path isn't a must.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als ik langzaam swipe zie ik alleen maar lelijke en als ik snel naar rechts swipe match ik alleen maar mooie dames
Je valt op mannen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar ben ik nou van tinder af of niet?
Nee! Ik wil gewoon helemaal niet op tinder zitten. De vraag is dus, zien mensen mij nog nadat ik tinder heb verwijderd?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je valt op mannen?
Is tinder over te zetten naar andere telefoons ( dus je chat behouden? )
Moet je backupen met titanium backup.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je valt op mannen?
Is tinder over te zetten naar andere telefoons ( dus je chat behouden? )
En dan terugzetten en je hebt gewoon alles weer?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Moet je backupen met titanium backup.
In theorie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan terugzetten en je hebt gewoon alles weer?
Ja die error blijf ik ook nu houdenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dezen?
Geen matches ooit, ook niet in NY...
Bijna alle vrouwen zijn alleen geemancipeerd als het ze uitkomt. De man moet de eerste stap nemen, de vrouw mee uit vragen, betalen, etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kut hoeren zitten soms op tinder. Wtf moeten de mannen alles regelen
Ja, gewoon een melding als jullie elkaar liken. Blijven doen dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:01 schreef ulq het volgende:
Krijg je gewoon een melding als iemand jou terugliket? Ik heb nou iets van 50 mensen geliked maar ik heb geen match gehad
Dus niemand van deze ~50 personen heeft mij een groen hartje gegeven?quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:32 schreef Greye het volgende:
[..]
Ja, gewoon een melding als jullie elkaar liken. Blijven doen dus.
En ik heb eeeeeeeeiiiiiiindelijk een beetje serieuze match.
Ben bang van wel. De aanhouder wint, maar misschien ligt het aan je foto.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Dus niemand van deze ~50 personen heeft mij een groen hartje gegeven?
Haha, tja. Komt misschien ook een beetje doordat ik alleen de mooiste meisjes een hartje had gegeven. Zijn blijkbaar te knap voor mij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:54 schreef Greye het volgende:
[..]
Ben bang van wel. De aanhouder wint, maar misschien ligt het aan je foto.
Tja, je bent vast niet de enige dat die meiden een hartje geeft. De kans dat je er doorheen komt is gewoon niet zo groot.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:02 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha, tja. Komt misschien ook een beetje doordat ik alleen de mooiste meisjes een hartje had gegeven. Zijn blijkbaar te knap voor mij.
Wat je bedoel met 'er doorheen komt'?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:08 schreef Greye het volgende:
[..]
Tja, je bent vast niet de enige dat die meiden een hartje geeft. De kans dat je er doorheen komt is gewoon niet zo groot.
Door de overweldigende massa heren waar ze uit kan kiezenquote:
Maar wie er bij haar in beeld komt is toch gewoon random?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:09 schreef Greye het volgende:
[..]
Door de overweldigende massa heren waar ze uit kan kiezen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:17 schreef Captainp00face het volgende:
en dan voel ik me goed dat ik diegene afwijs.
Afwijzen is als ze jou wel zou willen he.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:20 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Dat ik een supermooi meisje af kan wijzen, dat is toch goed voor je ego? Kom nou zeg.
Haal me nou niet uit mijn waan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Afwijzen is als ze jou wel zou willen he.
sorry broeder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:21 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Haal me nou niet uit mijn waan.
Nee, dat is geen afwijzen. Zij moet jou ook niet, dus slaat het helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:20 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Dat ik een supermooi meisje af kan wijzen, dat is toch goed voor je ego? Kom nou zeg.
Ik doe het wel eens andersom. Dan klik ik op het hartje bij een wat minder mooie vrouw, omdat anders niemand het doet en dat vind ik ook weer lulligquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:17 schreef Captainp00face het volgende:
Soms gebruik ik ook wel eens het kruisje bij hele mooie meisjes hoor, die krijgen toch wel een match en dan voel ik me goed dat ik diegene afwijs. Plus, ze zijn dan vaak toch te knap, out of your league enzo.
Hemeltje, niet zo serieus hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, dat is geen afwijzen. Zij moet jou ook niet, dus slaat het helemaal nergens op.
edit: oh, al gezegd.![]()
Liev!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens andersom. Dan klik ik op het hartje bij een wat minder mooie vrouw, omdat anders niemand het doet en dat vind ik ook weer lullig.
En heb je dan vaak een match? Begint ze dan ook tegen je te praten?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens andersom. Dan klik ik op het hartje bij een wat minder mooie vrouw, omdat anders niemand het doet en dat vind ik ook weer lullig.
Nee, want andersom zijn vrouwen niet zo sociaal op Tinderquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:24 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
En heb je dan vaak een match? Begint ze dan ook tegen je te praten?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:05 schreef Pienata het volgende:
Ik match ook bijna niet en ik ben een vrouw.
je bent lelijk?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:05 schreef Pienata het volgende:
Ik match ook bijna niet en ik ben een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |