Amsterdam is goed ja. Veel mooie vrouwen. Hoewel de echt knappen niet matchenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jep, maar zoek nuop 100km en vind vooral regio adam. In Dn Haag weinig matches hoewel de app nu beter lijkt te werken.
En wat vertel je dan zoal over je Master Politicologie tegen een studente grafisch vormgeven?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is lastig. Praat in begin best vaak over studie, maar dan moet je wel het interviewen voorkomen
In het begin probeer ik ook initiatief naar haar te schuiven. Moeilijk uit te leggen. Hangt echt van haar reacties af.
Ze geeft haar nummer niet zomaar weg met een knipoogjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is lastig. Praat in begin best vaak over studie, maar dan moet je wel het interviewen voorkomen
In het begin probeer ik ook initiatief naar haar te schuiven. Moeilijk uit te leggen. Hangt echt van haar reacties af.
Gewoon tinder even afsluiten. Heb je Android? Dan de multitask toets drukken en de app wegvegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
En wat vertel je dan zoal over je Master Politicologie tegen een studente grafisch vormgeven?
Hmm, ik krijg nu mijn normale gps niet meer terugBlijft hangen in Warschau...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna deed die het weer normaal bij mij.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze geeft haar nummer niet zomaar weg met een knipoogjeDan maar even langer in tinder praten
Zaterdag weer naar Amsterdam dus hopelijk in 3 dagen te regelen ).
[..]
Gewoon tinder even afsluiten. Heb je Android? Dan de multitask toets drukken en de app wegvegen.
Bij de Z die rechter toets.Hoe vroeg je het? Heb gemerkt dat als je het gewoon terloops vraagt het het makkelijkst. Of gewoon zeggen: zullen we (later) via whatsapp verder praten? Zeker deze als je "weggaat"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna deed die het weer normaal bij mij.
Als je met smoesjes komt als deze chat werkt niet, batterij gaat zo snel leeg weten ze toch wel dat het daar niet omgaat
Geen smoes maar gewoon te vroeg aangezien er nu pas een echt gesprek is. Komt wel goed denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe vroeg je het? Heb gemerkt dat als je het gewoon terloops vraagt het het makkelijkst. Of gewoon zeggen: zullen we (later) via whatsapp verder praten? Zeker deze als je "weggaat"
Als je met smoesjes komt als deze chat werkt niet, batterij gaat zo snel leeg weten ze toch wel dat het daar niet omgaat
Die smoesjes hoor ik wel vaak.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
De app heeft zich dan gekalibreerd met jou profielfoto.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:53 schreef Kloon1984 het volgende:
Ik vraag me af hoe het kan dat ik vooral de eerste week alleen maar mooie mensen krijg te zien en dat nu eigenlijk de gemiddelde Nederlander steeds vaker voorbij komt? Iemand enig idee?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:56 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
De app heeft zich dan gekalibreerd met jou profielfoto.
Goeie!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:56 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
De app heeft zich dan gekalibreerd met jou profielfoto.
Nog even wachten en dan hebben de bergtrollen het ook ontdekt, en dan maken zelfs wij FOK!kers een kans.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:07 schreef Silenus het volgende:
Een 'hype' ontstaat eerst altijd onder mooie/hippe mensen in de steden. Dan slaat het langzaam over op de provincie en het klootjesvolk.
Zo gaat het met alles.
Nouja, echte steden heeft Nederland niet he. Wel meer hipsters in de grote dorpen. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:07 schreef Silenus het volgende:
Een 'hype' ontstaat eerst altijd onder mooie/hippe mensen in de steden. Dan slaat het langzaam over op de provincie en het klootjesvolk.
Zo gaat het met alles.
Bots.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb al een paar keer gehad dat ik dezelfde foto bij een ander meisje kreeg. Zijn alle Tinderprofielen wel echt, of werken zij net als datingsites met van die fake profielen?
Jup, net zo hip als het mee doen aan een color-runquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:55 schreef knep het volgende:
Veel mooie dames bij de voorstellen en veel vrouwen zwemmend met een dolfijn op de foto.
Is dat hip ofzo?
en met negertjes op de foto.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Jup, net zo hip als het mee doen aan een color-run
Dit, en veel vrouwen vanaf de zijkant gefotografeerd terwijl ze aan een glas wijn nippen. En veels te veel zonnebrillenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:55 schreef knep het volgende:
Veel mooie dames bij de voorstellen en veel vrouwen zwemmend met een dolfijn op de foto.
Is dat hip ofzo?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:55 schreef knep het volgende:
Is dat hip ofzo?
Of met een paard, of springend, of leunend tegen een antiek bouwwerk in een ver land.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Jup, net zo hip als het mee doen aan een color-run
En dat kan er ook wel bij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit, en veel vrouwen vanaf de zijkant gefotografeerd terwijl ze aan een glas wijn nippen. En veels te veel zonnebrillen
De Holocaust-memorial is ook een geliefde plaats voor foto-shoots tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Of met een paard, of springend, of leunend tegen een antiek bouwwerk in een ver land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |