je bent lelijk?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:05 schreef Pienata het volgende:
Ik match ook bijna niet en ik ben een vrouw.
Dit herken ik niet. Waarom help je er zelf aan mee dat je gesprekken verzanden in standaard datingsite-vragen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:33 schreef kenkerlekker het volgende:
Nou ik ben ermee gestopt. Leuke app om uit te proberen, maar het valt me toch wel tegen.
Alleen hopeloze dames die zelf de chat beginnen. En de gesprekken die ik heb verzanden al snel in standaard dating-site vragen. Kortom: saai volk op Tinder en ook niet bijzonder mooi.
Het was leuk om een weekje te proberen, dit topic is ook wel vermakelijk
Volgens mij had ik het in het begin wel een paar keer, maar de laatste dagen eigenlijk nooit. Maar dat kan natuurlijk komen omdat de mensen die je liket de app al niet meer gebruiken. Of dat ze je niet tegenkomen omdat ze zelf al teveel likes hebben en niet meer zo actief zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:00 schreef TheArt het volgende:
Ik gebruik de app nu 2 dagen en het valt me op dat ik alleen maar matches krijg op het moment dat ik zelf iemand like die mij al eerder geliket heeft. Ik heb nog geen match gehad op het moment dat ik zelf eerst like. Hebben meer mensen dat?
Ik heb het inmiddels wel al 2x gehad trouwens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:26 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit herken ik niet. Waarom help je er zelf aan mee dat je gesprekken verzanden in standaard datingsite-vragen?
[..]
Volgens mij had ik het in het begin wel een paar keer, maar de laatste dagen eigenlijk nooit. Maar dat kan natuurlijk komen omdat de mensen die je liket de app al niet meer gebruiken. Of dat ze je niet tegenkomen omdat ze zelf al teveel likes hebben en niet meer zo actief zijn.
Hmm pics? Opdat objectief/neutraal oordeel enzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:07 schreef Pienata het volgende:
[..]
Schijnt.
Of in elk geval te lelijk voor mijn huidige mate van kieskeurigheid.
Vraag maar aan Piye.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm pics? Opdat objectief/neutraal oordeel enzo.
Studiebuddy's niet echt, andere studie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ohja jullie waren studiebuddy's geworden heHoe lukt het op de VU?
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
Als je op tinder als vrouw wordt afgewezen is er altijd FOK nog
Ben jij een lieve brunette dan ben ik jouw matchquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:39 schreef Pienata het volgende:
[..]
Studiebuddy's niet echt, andere studie.
Wel goed verder, weer wat te doen hebben na een jaar niks.
-
Zeg, geven jullie ene moer om taglines?
Ik heb de mijne niet ingevuld maar ik wil nu toch wel een keer matches krijgen hoor.
Jou heb ik al naar links geswiped ben ik bang.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ben jij een lieve brunette dan ben ik jouw match
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:47 schreef Pienata het volgende:
[..]
Jou heb ik al naar links geswiped ben ik bang.
Oh shiiiiiquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:47 schreef Pienata het volgende:
[..]
Jou heb ik al naar links geswiped ben ik bang.
Dan jij mij al.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lijkt me nietEn vraag dat maar aan al mijn matches
![]()
Die druk hier op de schouders1 misstap en ze is weg..maar....
![]()
![]()
![]()
Draai het even om wil je, geef jij je profielfoto maar. Ik swipe snel naar rechts als je lief eruit ziet dus je maakt nog kansquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:52 schreef Pienata het volgende:
Screenshot van je profiel + eerste foto dan weet ik of ik je al heb gezien.
(locatie btw? xD)
Doe eerst locatie maar eens, als het niet A'dam +-10 miles is zit je toch niet in mijn zoekradius.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Draai het even om wil je, geef jij je profielfoto maar. Ik swipe snel naar rechts als je lief eruit ziet dus je maakt nog kans
Toevallig match ik nu juist alleen maar dames uit Amsterdam, maar regio DH hier. Maar wat is je doel? NL is zo klein dat alles wel goed te behappen is ( iig utrevht, ZH en NH )quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:54 schreef Pienata het volgende:
[..]
Doe eerst locatie maar eens, als het niet A'dam +-10 miles is zit je toch niet in mijn zoekradius.
DH is ook niet zo'n mooie regio voor tinder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toevallig match ik nu juist alleen maar dames uit Amsterdam, maar regio DH hier.
Gezien iddquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
DH is ook niet zo'n mooie regio voor tinder.
Leiden is wel grappig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
Inderdaaddie overgang van Amsterdam naar DH
Ik ben import in A'dam en vind het gewoon grappig om hier wat mensen te leren kennen. Ik zoek niet naar een levenspartner ofzo, vandaar kleine zoekmarge qua afstand.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toevallig match ik nu juist alleen maar dames uit Amsterdam, maar regio DH hier. Maar wat is je doel? NL is zo klein dat alles wel goed te behappen is ( iig utrevht, ZH en NH )
Leiden pak ik wel mee vanuit DH. Anders is het helemaal droevigquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leiden is wel grappig.
Priscilla en anita afwisselen met mooie studentes.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leiden pak ik wel mee vanuit DH. Anders is het helemaal droevig
Snap ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]snap ik.
Wel eentje met hetzelfde kapsel gevonden in DH. Maar echt best is die ook niet.![]()
Oohquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]Heeft niets met het kapsel te maken verdomme
Broederquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oohals ik er een tegenkom verwijs ik haar wel door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |