Maar wie er bij haar in beeld komt is toch gewoon random?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:09 schreef Greye het volgende:
[..]
Door de overweldigende massa heren waar ze uit kan kiezen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:17 schreef Captainp00face het volgende:
en dan voel ik me goed dat ik diegene afwijs.
Afwijzen is als ze jou wel zou willen he.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:20 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Dat ik een supermooi meisje af kan wijzen, dat is toch goed voor je ego? Kom nou zeg.
Haal me nou niet uit mijn waan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Afwijzen is als ze jou wel zou willen he.
sorry broeder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:21 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Haal me nou niet uit mijn waan.
Nee, dat is geen afwijzen. Zij moet jou ook niet, dus slaat het helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:20 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Dat ik een supermooi meisje af kan wijzen, dat is toch goed voor je ego? Kom nou zeg.
Ik doe het wel eens andersom. Dan klik ik op het hartje bij een wat minder mooie vrouw, omdat anders niemand het doet en dat vind ik ook weer lulligquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:17 schreef Captainp00face het volgende:
Soms gebruik ik ook wel eens het kruisje bij hele mooie meisjes hoor, die krijgen toch wel een match en dan voel ik me goed dat ik diegene afwijs. Plus, ze zijn dan vaak toch te knap, out of your league enzo.
Hemeltje, niet zo serieus hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, dat is geen afwijzen. Zij moet jou ook niet, dus slaat het helemaal nergens op.
edit: oh, al gezegd.![]()
Liev!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens andersom. Dan klik ik op het hartje bij een wat minder mooie vrouw, omdat anders niemand het doet en dat vind ik ook weer lullig.
En heb je dan vaak een match? Begint ze dan ook tegen je te praten?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens andersom. Dan klik ik op het hartje bij een wat minder mooie vrouw, omdat anders niemand het doet en dat vind ik ook weer lullig.
Nee, want andersom zijn vrouwen niet zo sociaal op Tinderquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:24 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
En heb je dan vaak een match? Begint ze dan ook tegen je te praten?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:05 schreef Pienata het volgende:
Ik match ook bijna niet en ik ben een vrouw.
je bent lelijk?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:05 schreef Pienata het volgende:
Ik match ook bijna niet en ik ben een vrouw.
Dit herken ik niet. Waarom help je er zelf aan mee dat je gesprekken verzanden in standaard datingsite-vragen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:33 schreef kenkerlekker het volgende:
Nou ik ben ermee gestopt. Leuke app om uit te proberen, maar het valt me toch wel tegen.
Alleen hopeloze dames die zelf de chat beginnen. En de gesprekken die ik heb verzanden al snel in standaard dating-site vragen. Kortom: saai volk op Tinder en ook niet bijzonder mooi.
Het was leuk om een weekje te proberen, dit topic is ook wel vermakelijk
Volgens mij had ik het in het begin wel een paar keer, maar de laatste dagen eigenlijk nooit. Maar dat kan natuurlijk komen omdat de mensen die je liket de app al niet meer gebruiken. Of dat ze je niet tegenkomen omdat ze zelf al teveel likes hebben en niet meer zo actief zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:00 schreef TheArt het volgende:
Ik gebruik de app nu 2 dagen en het valt me op dat ik alleen maar matches krijg op het moment dat ik zelf iemand like die mij al eerder geliket heeft. Ik heb nog geen match gehad op het moment dat ik zelf eerst like. Hebben meer mensen dat?
Ik heb het inmiddels wel al 2x gehad trouwens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:26 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit herken ik niet. Waarom help je er zelf aan mee dat je gesprekken verzanden in standaard datingsite-vragen?
[..]
Volgens mij had ik het in het begin wel een paar keer, maar de laatste dagen eigenlijk nooit. Maar dat kan natuurlijk komen omdat de mensen die je liket de app al niet meer gebruiken. Of dat ze je niet tegenkomen omdat ze zelf al teveel likes hebben en niet meer zo actief zijn.
Hmm pics? Opdat objectief/neutraal oordeel enzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:07 schreef Pienata het volgende:
[..]
Schijnt.
Of in elk geval te lelijk voor mijn huidige mate van kieskeurigheid.
Vraag maar aan Piye.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm pics? Opdat objectief/neutraal oordeel enzo.
Studiebuddy's niet echt, andere studie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ohja jullie waren studiebuddy's geworden heHoe lukt het op de VU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |