Dit herken ik niet. Waarom help je er zelf aan mee dat je gesprekken verzanden in standaard datingsite-vragen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:33 schreef kenkerlekker het volgende:
Nou ik ben ermee gestopt. Leuke app om uit te proberen, maar het valt me toch wel tegen.
Alleen hopeloze dames die zelf de chat beginnen. En de gesprekken die ik heb verzanden al snel in standaard dating-site vragen. Kortom: saai volk op Tinder en ook niet bijzonder mooi.
Het was leuk om een weekje te proberen, dit topic is ook wel vermakelijk
Volgens mij had ik het in het begin wel een paar keer, maar de laatste dagen eigenlijk nooit. Maar dat kan natuurlijk komen omdat de mensen die je liket de app al niet meer gebruiken. Of dat ze je niet tegenkomen omdat ze zelf al teveel likes hebben en niet meer zo actief zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:00 schreef TheArt het volgende:
Ik gebruik de app nu 2 dagen en het valt me op dat ik alleen maar matches krijg op het moment dat ik zelf iemand like die mij al eerder geliket heeft. Ik heb nog geen match gehad op het moment dat ik zelf eerst like. Hebben meer mensen dat?
Ik heb het inmiddels wel al 2x gehad trouwens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:26 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit herken ik niet. Waarom help je er zelf aan mee dat je gesprekken verzanden in standaard datingsite-vragen?
[..]
Volgens mij had ik het in het begin wel een paar keer, maar de laatste dagen eigenlijk nooit. Maar dat kan natuurlijk komen omdat de mensen die je liket de app al niet meer gebruiken. Of dat ze je niet tegenkomen omdat ze zelf al teveel likes hebben en niet meer zo actief zijn.
Hmm pics? Opdat objectief/neutraal oordeel enzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:07 schreef Pienata het volgende:
[..]
Schijnt.
Of in elk geval te lelijk voor mijn huidige mate van kieskeurigheid.
Vraag maar aan Piye.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm pics? Opdat objectief/neutraal oordeel enzo.
Studiebuddy's niet echt, andere studie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ohja jullie waren studiebuddy's geworden heHoe lukt het op de VU?
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
Als je op tinder als vrouw wordt afgewezen is er altijd FOK nog
Ben jij een lieve brunette dan ben ik jouw matchquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:39 schreef Pienata het volgende:
[..]
Studiebuddy's niet echt, andere studie.
Wel goed verder, weer wat te doen hebben na een jaar niks.
-
Zeg, geven jullie ene moer om taglines?
Ik heb de mijne niet ingevuld maar ik wil nu toch wel een keer matches krijgen hoor.
Jou heb ik al naar links geswiped ben ik bang.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ben jij een lieve brunette dan ben ik jouw match
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:47 schreef Pienata het volgende:
[..]
Jou heb ik al naar links geswiped ben ik bang.
Oh shiiiiiquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:47 schreef Pienata het volgende:
[..]
Jou heb ik al naar links geswiped ben ik bang.
Dan jij mij al.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lijkt me nietEn vraag dat maar aan al mijn matches
![]()
Die druk hier op de schouders1 misstap en ze is weg..maar....
![]()
![]()
![]()
Draai het even om wil je, geef jij je profielfoto maar. Ik swipe snel naar rechts als je lief eruit ziet dus je maakt nog kansquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:52 schreef Pienata het volgende:
Screenshot van je profiel + eerste foto dan weet ik of ik je al heb gezien.
(locatie btw? xD)
Doe eerst locatie maar eens, als het niet A'dam +-10 miles is zit je toch niet in mijn zoekradius.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Draai het even om wil je, geef jij je profielfoto maar. Ik swipe snel naar rechts als je lief eruit ziet dus je maakt nog kans
Toevallig match ik nu juist alleen maar dames uit Amsterdam, maar regio DH hier. Maar wat is je doel? NL is zo klein dat alles wel goed te behappen is ( iig utrevht, ZH en NH )quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:54 schreef Pienata het volgende:
[..]
Doe eerst locatie maar eens, als het niet A'dam +-10 miles is zit je toch niet in mijn zoekradius.
DH is ook niet zo'n mooie regio voor tinder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toevallig match ik nu juist alleen maar dames uit Amsterdam, maar regio DH hier.
Gezien iddquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
DH is ook niet zo'n mooie regio voor tinder.
Leiden is wel grappig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
Inderdaaddie overgang van Amsterdam naar DH
Ik ben import in A'dam en vind het gewoon grappig om hier wat mensen te leren kennen. Ik zoek niet naar een levenspartner ofzo, vandaar kleine zoekmarge qua afstand.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toevallig match ik nu juist alleen maar dames uit Amsterdam, maar regio DH hier. Maar wat is je doel? NL is zo klein dat alles wel goed te behappen is ( iig utrevht, ZH en NH )
Leiden pak ik wel mee vanuit DH. Anders is het helemaal droevigquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leiden is wel grappig.
Priscilla en anita afwisselen met mooie studentes.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leiden pak ik wel mee vanuit DH. Anders is het helemaal droevig
Snap ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]snap ik.
Wel eentje met hetzelfde kapsel gevonden in DH. Maar echt best is die ook niet.![]()
Oohquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]Heeft niets met het kapsel te maken verdomme
Broederquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oohals ik er een tegenkom verwijs ik haar wel door
Neukertje dus?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik ben import in A'dam en vind het gewoon grappig om hier wat mensen te leren kennen. Ik zoek niet naar een levenspartner ofzo, vandaar kleine zoekmarge qua afstand.
Met dat doel zitten de mannen daar niet hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:21 schreef Pienata het volgende:
[..]
Niet eens, gewoon mensen leren kennen.
Geen specifiek doel.
Weet ik toch ook wel, ik sluit toch ook niets uit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met dat doel zitten de mannen daar niet hoor
Lul niet, je wil trouwen en baren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:24 schreef Pienata het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel, ik sluit toch ook niets uit.
Maar hoef het nou ook weer niet met een bepaalde insteek te doen toch? Ik weet toch niet van tevoren in welke rol ik iemand wel zie?
De één is misschien wel leuk als geliefde, de ander alleen als neukertje, en weer een ander zal nooit meer zijn dan vriendschap. Moet ik dat van tevoren weten?
pics, deze casanova komt elk weekend in Amsterdam namelijk en ik zoek een gratis slaapplekquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:24 schreef Pienata het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel, ik sluit toch ook niets uit.
Maar hoef het nou ook weer niet met een bepaalde insteek te doen toch? Ik weet toch niet van tevoren in welke rol ik iemand wel zie?
De één is misschien wel leuk als geliefde, de ander alleen als neukertje, en weer een ander zal nooit meer zijn dan vriendschap. Moet ik dat van tevoren weten?
weet je wederhelft hier van??quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef Pienata het volgende:
Ik heb al een wederhelft dus zou hooguit een wederderde zijn.
Dat is het, ik zeg tegen mijn huidige vriend dat ik geen kinderen wil maar stiekem zoek ik gewoon ergens betere genen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lul niet, je wil trouwen en baren.
Die kwam met de app nota bene.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:26 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
weet je wederhelft hier van??
Mijn tagline is "hmm moet hier iets staan?"quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:39 schreef Pienata het volgende:
[..]
Studiebuddy's niet echt, andere studie.
Wel goed verder, weer wat te doen hebben na een jaar niks.
-
Zeg, geven jullie ene moer om taglines?
Ik heb de mijne niet ingevuld maar ik wil nu toch wel een keer matches krijgen hoor.
Maar ik heb dan ook vernomen dat jij geen swag hebt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mijn tagline is "hmm moet hier iets staan?"
Alleen maar zodat hij legitiem andere wijven kon 'geven'quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:27 schreef Pienata het volgende:
[..]
[..]
Die kwam met de app nota bene.
Subtiele hint van je vriendquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:27 schreef Pienata het volgende:
[..]
Dat is het, ik zeg tegen mijn huidige vriend dat ik geen kinderen wil maar stiekem zoek ik gewoon ergens betere genen.
[..]
Die kwam met de app nota bene.
Busted.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:28 schreef Pienata het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook vernomen dat jij geen swag hebt.
Bij mij deed hij het eerst ook niet, geen idee waarom. Nu wel maar blijf ik in Polen vastzitten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom op jongensssss. Ik wil mij in Amsterdam positioneren zodat ik vanavond nog misschien iets kan doen.
pls
We hebben al een open relatie en hij heeft laatst mijn vaste scharrel geveto'd. Wat is de hint hier precies?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:29 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Subtiele hint van je vriend
App geforceerd beëindigen. Dan wist die je huidige locatie, blijft anders hangenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom op jongensssss. Ik wil mij in Amsterdam positioneren zodat ik vanavond nog misschien iets kan doen.
pls
Dan heb je geen relatie maar een fwb bij wiens ouders je ook koffie gaat drinken op zondagquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Pienata het volgende:
[..]
We hebben al een open relatie en hij heeft laatst mijn vaste scharrel geveto'd. Wat is de hint hier precies?
Haha, nice.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bij mij deed hij het eerst ook niet, geen idee waarom. Nu wel maar blijf ik in Polen vastzitten.
Dat is toch gewoon de home-knop ingedrukt houden en het programma wegswipen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
App geforceerd beëindigen. Dan wist die je huidige locatie, blijft anders hangen
En waar ik toevallig ook mee samenwoon. Je hebt gelijk, lijkt in níets op een relatie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb je geen relatie maar een fwb bij wiens ouders je ook koffie gaat drinken op zondag
Bestaat er zo'n GPS-app voor de iPhone (geen jailbreak)?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:30 schreef DaMart het volgende:
Ik moet zelf ook maar eens wat zeggen tegen mijn twee matches denk ik. Eentje komt uit Rusland, dankzij de GPS-app... in het buitenland heb ik blijkbaar toch een grotere kans op serieuze matches dan in Nederland.
Echt hè.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef pindaplukker het volgende:
het heeft een vriend en het is gelijk niet meer interessant
Ze heeft een open relatie man, dus ze kan gewoon geneukt worden. Zie niet in waarom dat niet interessant zou kunnen zijn voor onze mede-fokkers. Misschien willen ze niet delen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:46 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen wijfie, alles kan kapot
Misschien maar beter ook, heb je dat haar gezien..quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:52 schreef pindaplukker het volgende:
ontopic: deze leuke biatch reageert niet![]()
[ afbeelding ]
ik heb een zwak voor meiden met krullenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook, heb je dat haar gezien..
Brunettes met lange krullende haren, lichte ogen en rode lippenstift. Instant crush.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
ik heb een zwak voor meiden met krullen
Tuurlijk niet, gewoon leuk om al die meiden te checken. Mocht er iets meer uit bloeien is dat mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:55 schreef Pienata het volgende:
Maar zit werkelijk *iedereen* op Tinder voor serieuze relaties dan? Dat meen je toch niet?
Natuurlijk niet. Gewoon een ons, fwb en wie weet een relatie als het klikt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:55 schreef Pienata het volgende:
Maar zit werkelijk *iedereen* op Tinder voor serieuze relaties dan? Dat meen je toch niet?
Gast pindaplukker is toch een kloon van jou?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze heeft een open relatie man, dus ze kan gewoon geneukt worden. Zie niet in waarom dat niet interessant zou kunnen zijn voor onze mede-fokkers. Misschien willen ze niet delen?
Nu ga ik zelf off-topic.
Ik heb geen kloons.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gast pindaplukker is toch een kloon van jou?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
pls
Ik vraag me af of dat regelmatig switchen van locaties wel werkt als je ook echt matches wilt. App heeft altijd een bepaalde periode nodig om te verwerken dat jij op een nieuwe locatie bent denk ik. Mijn buitenlandse matches kreeg ik geen van allen op de eerste dag zelf op die locatie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb hem nu in Japan. Zie best veel buitenlandse studentes.
Doet het ook niet... Heb alles al geprobeerd, hij errort gewoon om een of andere reden. Ws omdat ik mijn apparaat heb geroot?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben erachter hoe je Fake-GPS kan laten werken. Je moet gewoon in je app-instellingen de kilometers aanpassen, en dan haalt die de locatie op. Dus MAHL, zet hem op NL en pas de kilometers aan, dan update die gelijk.
Kreeg net gelijk al Turkse dames te zien.
Heb je bij locatie-instellingen 'draadloze netwerken gebruiken' uitstaan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doet het ook niet... Heb alles al geprobeerd, hij errort gewoon om een of andere reden. Ws omdat ik mijn apparaat heb geroot?
"Wifi en mobiele netwerklocatie" in mijn geval, en iddquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:19 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Heb je bij locatie-instellingen 'draadloze netwerken gebruiken' uitstaan?
Yep. Dan zou ik het ook niet weten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
"Wifi en mobiele netwerklocatie" in mijn geval, en idd
Tenminste, van het apparaat bedoel je toch?
Nee joh, ik ben alleen opzoek naar een open relatiequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:55 schreef Pienata het volgende:
Foto's van zonsondergangen altijd irritant. Moet je weer klikken, swipen naar meer foto's, etc... Echt, om moe van te wordenquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:36 schreef Froob het volgende:
Wat is dat met die mensen met super onduidelijke foto's? Ik zie zelfs foto's van ruggen voorbij komen...
Ik doe niet eens moeite. Meteen weg met die mensen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Foto's van zonsondergangen altijd irritant. Moet je weer klikken, swipen naar meer foto's, etc... Echt, om moe van te worden
Je weet dat je dan eerst een foto van jezelf naar mij moet sturen waarna ik je naar rechts swipequote:Op vrijdag 1 november 2013 18:14 schreef Froob het volgende:
Ik ga ook eens even meedoen met de hype.
Ik kom er nu echt ontzettend veel tegen hoewel ik alle pijlen op 1 meisje richt nu en ik de rest in de wacht laat staanquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:01 schreef Nickske1912 het volgende:
Wel een beetje jammer dat het 'exclusieve' van Tinder inmiddels zo goed als verdwenen is. Eerst vond je er bijna alleen maar studenten en lag het mooie vrouwen-gehalte belachelijk hoog. Inmiddels lijkt de app ook overgewaaid naar mensen die je liever niet tegenkomt met een vleeskeuring. Maakt de app gelijk een stuk minder aantrekkelijk en verslavend.
Zelfs de gemiddelde Fokker maakt inmiddels gebruik van Tinder, dus dan weten we wel hoe laat het is.
Ook zoiets ja. Geestelijk geamputeerde figuren die alleen ''hey'' kunnen blaten. Wat de neuk. Zoek je je hond ofzo? Dat je de moeite nog neemt om een vraag te stellen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:06 schreef Antiheld het volgende:
Nieuwe match begint met 'hoi', ik reageer terug en stel een vraag. Dag later krijg ik 3 notificaties en ze is ineens verdwenen. Met mijn Google-skills heb ik haar naam + alles daarbij gevonden.'k begin een beetje eng te worden.
Ja wat zeg jij dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Geestelijk geamputeerde figuren die alleen ''hey'' kunnen blaten. Wat de neuk. Zoek je je hond ofzo? Dat je de moeite nog neemt om een vraag te stellen.
Of te stalken trouwens.
Ik begin zelden een gesprek, maar als ik het doe is het een stukje origineler dan dat soort standaardmeuk ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja wat zeg jij dan?
Hallo,
Hoi,
Goedemiddag,
Goedenavond,
Of groet je niet maar begin je met een zin.
Van die kansloze openingszinnenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja wat zeg jij dan?
Hallo,
Hoi,
Goedemiddag,
Goedenavond,
Of groet je niet maar begin je met een zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |