quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom op jongensssss. Ik wil mij in Amsterdam positioneren zodat ik vanavond nog misschien iets kan doen.
pls
Ik vraag me af of dat regelmatig switchen van locaties wel werkt als je ook echt matches wilt. App heeft altijd een bepaalde periode nodig om te verwerken dat jij op een nieuwe locatie bent denk ik. Mijn buitenlandse matches kreeg ik geen van allen op de eerste dag zelf op die locatie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb hem nu in Japan. Zie best veel buitenlandse studentes.
Doet het ook niet... Heb alles al geprobeerd, hij errort gewoon om een of andere reden. Ws omdat ik mijn apparaat heb geroot?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben erachter hoe je Fake-GPS kan laten werken. Je moet gewoon in je app-instellingen de kilometers aanpassen, en dan haalt die de locatie op. Dus MAHL, zet hem op NL en pas de kilometers aan, dan update die gelijk.
Kreeg net gelijk al Turkse dames te zien.
Heb je bij locatie-instellingen 'draadloze netwerken gebruiken' uitstaan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doet het ook niet... Heb alles al geprobeerd, hij errort gewoon om een of andere reden. Ws omdat ik mijn apparaat heb geroot?
"Wifi en mobiele netwerklocatie" in mijn geval, en iddquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:19 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Heb je bij locatie-instellingen 'draadloze netwerken gebruiken' uitstaan?
Yep. Dan zou ik het ook niet weten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
"Wifi en mobiele netwerklocatie" in mijn geval, en idd
Tenminste, van het apparaat bedoel je toch?
Nee joh, ik ben alleen opzoek naar een open relatiequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:55 schreef Pienata het volgende:
Maar zit werkelijk *iedereen* op Tinder voor serieuze relaties dan? Dat meen je toch niet?
Foto's van zonsondergangen altijd irritant. Moet je weer klikken, swipen naar meer foto's, etc... Echt, om moe van te wordenquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:36 schreef Froob het volgende:
Wat is dat met die mensen met super onduidelijke foto's? Ik zie zelfs foto's van ruggen voorbij komen...
Ik doe niet eens moeite. Meteen weg met die mensen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Foto's van zonsondergangen altijd irritant. Moet je weer klikken, swipen naar meer foto's, etc... Echt, om moe van te worden
Je weet dat je dan eerst een foto van jezelf naar mij moet sturen waarna ik je naar rechts swipequote:Op vrijdag 1 november 2013 18:14 schreef Froob het volgende:
Ik ga ook eens even meedoen met de hype.
Ik kom er nu echt ontzettend veel tegen hoewel ik alle pijlen op 1 meisje richt nu en ik de rest in de wacht laat staanquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:01 schreef Nickske1912 het volgende:
Wel een beetje jammer dat het 'exclusieve' van Tinder inmiddels zo goed als verdwenen is. Eerst vond je er bijna alleen maar studenten en lag het mooie vrouwen-gehalte belachelijk hoog. Inmiddels lijkt de app ook overgewaaid naar mensen die je liever niet tegenkomt met een vleeskeuring. Maakt de app gelijk een stuk minder aantrekkelijk en verslavend.
Zelfs de gemiddelde Fokker maakt inmiddels gebruik van Tinder, dus dan weten we wel hoe laat het is.
Ook zoiets ja. Geestelijk geamputeerde figuren die alleen ''hey'' kunnen blaten. Wat de neuk. Zoek je je hond ofzo? Dat je de moeite nog neemt om een vraag te stellen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:06 schreef Antiheld het volgende:
Nieuwe match begint met 'hoi', ik reageer terug en stel een vraag. Dag later krijg ik 3 notificaties en ze is ineens verdwenen. Met mijn Google-skills heb ik haar naam + alles daarbij gevonden.'k begin een beetje eng te worden.
Ja wat zeg jij dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Geestelijk geamputeerde figuren die alleen ''hey'' kunnen blaten. Wat de neuk. Zoek je je hond ofzo? Dat je de moeite nog neemt om een vraag te stellen.
Of te stalken trouwens.
Ik begin zelden een gesprek, maar als ik het doe is het een stukje origineler dan dat soort standaardmeuk ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja wat zeg jij dan?
Hallo,
Hoi,
Goedemiddag,
Goedenavond,
Of groet je niet maar begin je met een zin.
Van die kansloze openingszinnenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja wat zeg jij dan?
Hallo,
Hoi,
Goedemiddag,
Goedenavond,
Of groet je niet maar begin je met een zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |