Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dan heeft ze je geblokkeerd. Krijg je geen melding van en ze verdwijnt gewoon.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Wat gebeurt er als je door iemand geblokkeerd wordt? Of kun je een match ook op een andere manier ongedaan maken?
Had even geleden een match, maar deze kan ik vervolgens niet meer terugvinden in het scherm??
quote:
Ik verwacht van nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:03 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zit dit uur even in RomeItaliaanse dames
Als ik fake gps nu weer uitzet ben ik dan nog vindbaar voor de dames daar?
Ja, ook als ik weer in NL ben?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik denk dat allleen de meisjes die jij geliked hebt jou kan zien
Installeer bbm ping als je een android telefoon hebt en geef dat nummer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Zal ik zon meisje maar meten mijn nummer geven? Die tinder chat is gewoon kut.
Chat is inderdaad lastig, je kan het beeld al niet kantelen wat erg onhandig is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Zal ik zon meisje maar meten mijn nummer geven? Die tinder chat is gewoon kut.
Als er iets is wat ik niet wil is het bbmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Installeer bbm ping als je een android telefoon hebt en geef dat nummer.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef MAHL het volgende:
Hehe fakegps werkt nu ook eindelijk. Eens kijken waar de snaveltjes het mooist zijn
(Hoewel hij af en toe nog terugspringt naar Nederland om een of andere reden)
Pics van leuke joodse singles in Tel Aviv?
Komen wel min of meer vooraan te staan idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:41 schreef zlakto het volgende:
Vraagje als Tinder Noob. Als je iemand liked of omgekeerd. Krijgt diegen jou dan als eerste te zien als hij/zij tinder opent. Of blijft het dan random?
Je moet je profiel idd apart verwijderen, anders blijft hij erin staan jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:43 schreef Ambicioso het volgende:
De meeste meisjes die ik in RL ken die ik op tinder tegenkwam hebben een vriend![]()
Ook sommigen zeggen dat ze de app al hebben verwijderd, maar hun profiel blijft 'online'.
Geen idee. Wat je zou kunnen doen is gewoon elk meisje liken en dan bij de matches kijken wie je leuk lijkt. Ik gok dat je anders niet snel zal matchen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:11 schreef Musil het volgende:
Noobvraagje, als je als vrouw selecteer dat je vrouwen wil zien, krijg je dan alleen vrouwen die ook in vrouwen geinteresseerd zijn? Mijn eerste indruk is van wel, but not sure.
Ik krijg relatief weinig dames (heb vrouwen én mannen geselecteerd en 80% is man), dus ik denk van wel. En ik had zojuist een match met een vrouw, dus lijkt me wel idd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee. Wat je zou kunnen doen is gewoon elk meisje liken en dan bij de matches kijken wie je leuk lijkt. Ik gok dat je anders niet snel zal matchen.
Je kunt je foto's aanpassen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:15 schreef dinosteen het volgende:
Een vriend raadde mij de app aan ik had hem geïnstalleerd `100+ foto's een like gegeven geen enkele match. Nou lekker dan dacht ik sta zonder dat ik het ooit wist blijkbaar heel slecht op de foto. Dus account en app maar verwijderd.
Installeer ik vandaag die app opnieuw (stille hoop) like drie mensen en sluit de app af. Paar uur later start ik de app weer krijg ik matches voorgeschoteld en gewoon zes achter elkaar een match. Ben maar even gestopt met de rest liken heb vind zes conversaties wel genoeg.
Moraal van het verhaal je kan dus ook slecht in de database van tinder staan waardoor je geen matches krijgt.
Zet de mannen eens uit en verhoog de kilometers naar 100.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:14 schreef Musil het volgende:
[..]
Ik krijg relatief weinig dames (heb vrouwen én mannen geselecteerd en 80% is man), dus ik denk van wel. En ik had zojuist een match met een vrouw, dus lijkt me wel idd.
Inderdaad, kom zoveel lelijke mannen tegen, niet te doen. Enkel 1 op de 20 is nog redelijk qua uiterlijk..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:16 schreef Musil het volgende:
[..]
Je kunt je foto's aanpassen.
Btw, net app geinstalleerd dus, maar tot dusver: relatief gezien vind ik de mannen op tinder stukken lelijker dan de vrouwen
Klopt inderdaad, maar het waren gewoon dezelfde foto'squote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:16 schreef Musil het volgende:
[..]
Je kunt je foto's aanpassen.
Btw, net app geinstalleerd dus, maar tot dusver: relatief gezien vind ik de mannen op tinder stukken lelijker dan de vrouwen
1/20, ja dat klopt ook wel met mijn beleving.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:18 schreef Revanches het volgende:
[..]
Inderdaad, kom zoveel lelijke mannen tegen, niet te doen. Enkel 1 op de 20 is nog redelijk qua uiterlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Musil op 30-10-2013 00:25:02 ]
Ja dat denk ik ook. Had heel lang geen matches, toen opeens 2 in een kwartier, toen weer heel lang geenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:15 schreef dinosteen het volgende:
Een vriend raadde mij de app aan ik had hem geïnstalleerd `100+ foto's een like gegeven geen enkele match. Nou lekker dan dacht ik sta zonder dat ik het ooit wist blijkbaar heel slecht op de foto. Dus account en app maar verwijderd.
Installeer ik vandaag die app opnieuw (stille hoop) like drie mensen en sluit de app af. Paar uur later start ik de app weer krijg ik matches voorgeschoteld en gewoon zes achter elkaar een match. Ben maar even gestopt met de rest liken vindt zes conversaties wel genoeg.
Moraal van het verhaal je kan dus ook slecht in de database van tinder staan waardoor je geen matches krijgt.
Je bent mij nog niet bent tegengekomenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:18 schreef Revanches het volgende:
[..]
Inderdaad, kom zoveel lelijke mannen tegen, niet te doen. Enkel 1 op de 20 is nog redelijk qua uiterlijk..
Echt he! Ik zat bijna alleen maar op kruisjes te drukken, heb de app na 1 dag alweer verwijderd want dat is echt niet leuk meerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:18 schreef Revanches het volgende:
[..]
Er is toch tegenwoordig WiFi in de trein?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:44 schreef DaMart het volgende:
Hm, dat Tinder verbruikt wel veel dataverkeer. Na twee dagen in de trein af en toe wat foto's beoordelen, heb ik ineens 80% van mijn internetbundel verbruikt... voortaan dus alleen nog gebruiken als ik wifi-verbinding heb.
Niet in alle treinen/vervoersmaatschappijen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er is toch tegenwoordig WiFi in de trein?
De dames zien er vooral hetzelfde uit. Dat is ook niet alles.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt he! Ik zat bijna alleen maar op kruisjes te drukken, heb de app na 1 dag alweer verwijderd want dat is echt niet leuk meerBlijkbaar zien de dames er gemiddeld wel beter uit, aangezien de mannen enthousiaster zijn over deze app
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:14 schreef PG18 het volgende:
Uit één van de reacties van de Guitige Tinder Berichten Facebook:
[ afbeelding ]
Wat ben je toch oppervlakkig. Kijk eens verder dan uiterlijk. Ze hebben vast een heel leuk karakterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt he! Ik zat bijna alleen maar op kruisjes te drukken, heb de app na 1 dag alweer verwijderd want dat is echt niet leuk meerBlijkbaar zien de dames er gemiddeld wel beter uit, aangezien de mannen enthousiaster zijn over deze app
Dat kruisjes klikken is hier ook, ik klik bijna alles weg. Veels te veel van het zelfde allemaal. Soms wel knappe meiden er tussen, maar de meeste zien er nogal materialistisch uit, klik ik de meeste ook allemaal van weg. Tja, dan maar wat minder matches (3 tot nu toe), maar dat zijn dan wel degene die ik wel echt leuk vind. Vind ik veel makkelijker dan alles liken, 100 matches hebben en door de bomen het bos niet meer zien.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Die gebruik ik alleen op mijn laptop of tablet in de trein. Die verbinding is doorgaans zo slecht dat 3G sneller en betrouwbaarder isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er is toch tegenwoordig WiFi in de trein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |