Was het deze?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:13 schreef Maastoren het volgende:
Ik had vanochtend een match met een superknappe dame. Was het weer spam![]()
Ik like mij een ongeluk. En geen matches. Ik begrijp er geen kloot van.
Nee. Stond in de tagline een verwijzijng naar zoekmeiden.nl ofzo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het deze?.
[ afbeelding ]
Die bot gebruikte exact dezelfde berichten als de vorige keer. Zo zijn ze wel heel makkelijk te herkennen.
Kloptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef Silenus het volgende:
Als het goed is moet er al een lichtje gaan branden bij 'hello, have we spoken before.'
Die ben ik ook al tegengekomen ja. Blonde muts bij een zwembad in een bikini met de link onderaan in beeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee. Stond in de tagline een verwijzijng naar zoekmeiden.nl ofzo.
Het zijn er meerdere. Ik ben er inmiddels een stuk of 3 tegen gekomen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ben ik ook al tegengekomen ja. Blonde muts bij een zwembad in een bikini met de link onderaan in beeld.
Wat staat daar? "Ik ben ooit man geweest"?quote:
Dat is ook één van de eerste dingen die ik doe.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:24 schreef Silenus het volgende:
In zo'n gesprekjes dus snel uitvissen of ze ook enige intelligentie bezitten en je bent al een eind op weg.
Echt hè. Ik kan ook heel slecht tegen taalfouten, merk ik. Vooral iets als 'me kat'quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is ook één van de eerste dingen die ik doe.
Intelligente vrouwen zijn ook interessanter. Vrouwen met weinig intelligentie vind ik een ontzettende afknapper.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Echt hè. Ik kan ook heel slecht tegen taalfouten, merk ik. Vooral iets als 'me kat'
Dit. Meisjes die het verschil tussen 'na' en 'naar' niet begrijpen, maken me ook gigantisch agressief.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Echt hè. Ik kan ook heel slecht tegen taalfouten, merk ik. Vooral iets als 'me kat'
En dan, ga je in rome daten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:53 schreef
kurk_droog het volgende:
hihi, match met een Italiaanse uit Rome nu
Heb dit ook maar geprobeerd. Ik ben niet lelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:15 schreef dinosteen het volgende:
Een vriend raadde mij de app aan ik had hem geïnstalleerd `100+ foto's een like gegeven geen enkele match. Nou lekker dan dacht ik sta zonder dat ik het ooit wist blijkbaar heel slecht op de foto. Dus account en app maar verwijderd.
Installeer ik vandaag die app opnieuw (stille hoop) like drie mensen en sluit de app af. Paar uur later start ik de app weer krijg ik matches voorgeschoteld en gewoon zes achter elkaar een match. Ben maar even gestopt met de rest liken vindt zes conversaties wel genoeg.
Moraal van het verhaal je kan dus ook slecht in de database van tinder staan waardoor je geen matches krijgt.
Ja precies, als je het een beetje goed speelt regel je ook nog wel een slaapplek. (En daarna natuurlijk neuken, net als met couchsurfing)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:15 schreef Happel het volgende:
Dit is wel ideaal voor als je ergens heen gaat. Over drie weken in Cardiff, dus druk aan het tinderen in die omgeving. Gaat goed tot nu toe.
Je was toch dronken daar neem ik aan? Weet je zeker dat het wat is?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja precies, als je het een beetje goed speelt regel je ook nog wel een slaapplek. (En daarna natuurlijk neuken, net als met couchsurfing)
Ik spreek nog een Schotse van mn tripje naar Celtic vorige week. Die komt regelmatig in Nederland, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |