2x 50% = 100% zicht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:02 schreef -supergirl- het volgende:
Allebei mijn ogen zijn 50% open gok ik
25% zicht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
2x 50% = 100% zicht.
Niks meer aan doen dus![]()
Precies, je er overheen zetten. Ik ben zo vaak moe als ik naar mijn werk moet. Anders moet ze maar een nakkie nemen dan is ze zo van haar moeheid afquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:15 schreef dhrluker het volgende:
Stoppen met zeuren en gewoon je 'belangrijk' ding gaan doen.
Dan kan je net zo goed je nog een keer omdraaien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit aangezien ik toch ga stoppen
Niet, dat is bij jou een normale en permanente staat van lichaam en geest.quote:
Praktijkexamenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:40 schreef GJonline het volgende:
[..]
Examen? Dat noemen ze toch proefwerk op het mbo
Drugs die je spuit wordt je meestal ook niet echt wakker vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:36 schreef -supergirl- het volgende:
Onderweg naar m'n belangrijke dingetje zonder iets gespoten of gesnoven te hebben
De oneindigheid aan makkelijke grappen die hieruit te halen is, maar laat ik makkelijk beginnen: achter het station hoef je alleen maar voorover te buigen, dat moet zelfs nu nog te doen zijn voor jequote:
Omdat half 3 ook best een redelijke tijd is als je om 6 uur op moet voor een praktijkexamenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:27 schreef Tja..1986 het volgende:
En waarom ben je niet optijd gaan slapen dan?
Dat heb je vlug gediggitydaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat half 3 ook best een redelijke tijd is als je om 6 uur op moet voor een praktijkexamen![]()
![]()
![]()
Maar ben al klaar
Fixedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat heb je heeft hij vlug gediggitydaan bij je
Maar ga je nu dan wel door met je studie of was dit een nodeloze exercitie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja 6 / 7 Max.
Maar goed behaald is behaald
Onterechte klacht dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat half 3 ook best een redelijke tijd is als je om 6 uur op moet voor een praktijkexamen![]()
![]()
![]()
Maar ben al klaar
Ik ga kappen met school :p Fulltime baan zoekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:56 schreef Inktvisch het volgende:
Supergirl waarom ga je nu niet al in een ander opleiding instromen? Anders heb je een jaar verloren. Ik heb ook na elke opleidingsfaal een heel jaar thuis gezeten. Maar dan heb je gelijk n jaar naar de klote is wel zonde!
2x 50 = 100 hoor, of denk je soms dat 2x de helft 0,25 isquote:
Zonde, kun je niet op een andere opleiding instromen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ga kappen met school :p Fulltime baan zoeken
Zodra ik een baan heb gevonden stop ik direct maar nu ben ik nog afhankelijk van Stufi
En je denkt zonder diploma een goed baan te vinden?!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zodra ik een baan heb gevonden stop ik direct maar nu ben ik nog afhankelijk van Stufi
Dombo. Normaal hebben beide ogen 100% zicht en ik zeg 50 per oog dus dan kan mijn zicht nooit 100% zijn SKKLquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
2x 50 = 100 hoor, of denk je soms dat 2x de helft 0,25 is
Ik heb een diploma..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En je denkt zonder diploma een goed baan te vinden?!
Weet je wat het is. Ik vind niks leuk. Dus dan weet ik van tevoren al dat het niks wordtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:39 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Zonde, kun je niet op een andere opleiding instromen?
Juridisch medewerker vieze teefquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat voor een? Veterstrikdiploma?
RRRRRawrquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Juridisch medewerker vieze teef
En daarmee ga je in deze tijden een baan vinden zeker?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Juridisch medewerker vieze teef
Maar met alleen een mbo diploma wordt het ook niksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Ik vind niks leuk. Dus dan weet ik van tevoren al dat het niks wordt
Kan jij niet rekenen of wat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dombo. Normaal hebben beide ogen 100% zicht en ik zeg 50 per oog dus dan kan mijn zicht nooit 100% zijn SKKL
Misschien, het is maar een suggestie, maakte hij een grapje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dombo. Normaal hebben beide ogen 100% zicht en ik zeg 50 per oog dus dan kan mijn zicht nooit 100% zijn SKKL
Voor sommige banen zoeken ze juist lager opgeleid personeel ipv WO kandidaatjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En daarmee ga je in deze tijden een baan vinden zeker?
Nee, zie bovenstaande paint van mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Misschien, het is maar een suggestie, maakte hij een grapje.
Vuilnisman bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor sommige banen zoeken ze juist lager opgeleid personeel ipv WO kandidaatjes
En dat is dan tegenwoordig hbo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor sommige banen zoeken ze juist lager opgeleid personeel ipv WO kandidaatjes
Ja schijnbaar verdiep jij je niet zo daar in want ze vragen bij veel kantoorbaantjes mbo4 en ik heb al 2 gesprekken gepland staan dus je hoeft mij niet te vertellen waarmee ik wel en niet aan werk kom meisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet iedereen heeft de ambitie om hogerop te komen. Laat iedereen gewoon lekker doen wat hij of zij wil. Kan er gewoon niet tegen als mensen mij zeggen wat ik moet doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:54 schreef Aber2.0 het volgende:
Je hoeft niet meteen te gaan bitchen hoor, we zeggen het voor jouw bestwil. Ik heb ook een paar vrienden die altijd iets hadden van yolo ik heb toch nergens zin in, een makkelijk baantje kregen, daar zijn wegbezuinigd en nu meer dan een jaar zonder werk zitten.
Van je opleiding?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Ik vind niks leuk. Dus dan weet ik van tevoren al dat het niks wordt
Zo moet doet. Laat je niet gek maken!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de ambitie om hogerop te komen. Laat iedereen gewoon lekker doen wat hij of zij wil. Kan er gewoon niet tegen als mensen mij zeggen wat ik moet doen
Nee, jij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kan jij niet rekenen of wat?
[ afbeelding ]
Voila, 2x 50% = 100%
Nou ja ik zei alleen dat het wel zonde is en misschien een beetje onverstandig maar ik hoop dat het iets wordt voor je met die gesprekken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de ambitie om hogerop te komen. Laat iedereen gewoon lekker doen wat hij of zij wil. Kan er gewoon niet tegen als mensen mij zeggen wat ik moet doen
Daar is de klaagbaak toch voor.. of niet? Firstworldproblems.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Ah weer een 'ik ben te moe en heb het zo zwaar'-dagboektopic
ga je werk zoeken in juridisch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat was nooit zo, maar tegenwoordig idd wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:59 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Daar is de klaagbaak toch voor.. of niet? Firstworldproblems.
"Vroeger was alles beter." ouwe lul.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was nooit zo, maar tegenwoordig idd wel.
Het wordt tijd dat we een paar kwaliteitstopic aan gaan maken als voorbeeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Natuurlijk was vroeger alles beter. Drugs was legaal, je kon negers voor noppes voor je laten werken, je had niet zo veel gezeik met papierwerk en wat dan ook. En drugs was legaal.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:01 schreef Springtouw het volgende:
[..]
"Vroeger was alles beter." ouwe lul.
Jij bent gemeenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk was vroeger alles beter. Drugs was legaal, je kon negers voor noppes voor je laten werken, je had niet zo veel gezeik met papierwerk en wat dan ook. En drugs was legaal.
Ik heb daar niet echt oog voor, jij welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we een paar kwaliteitstopic aan gaan maken als voorbeeld.
Alles beter dan een white knight fapperquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:01 schreef Springtouw het volgende:
[..]
"Vroeger was alles beter." ouwe lul.
Heeft niets met discriminatie te maken. Gewoon ruilhandel met Arabieren of andere negers. Maar goed, die mochten wel slaven handelen natuurlijk en blanken niet. Was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:03 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Jij bent gemeenDiscriminatie enzo.
Ik ben de kunst der kwaliteittopics al een jaar kwijt. Het wordt niet meer gewaardeerd op FOK!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb daar niet echt oog voor, jij wel
[..]
Alles beter dan een white knight fapper
Wat een beledigingen weer. Voel me zwaar gekwetst.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb daar niet echt oog voor, jij wel
[..]
Alles beter dan een white knight fapper
"Gewoon ruilhandel met Arabieren of andere negers." Trololololol.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft niets met discriminatie te maken. Gewoon ruilhandel met Arabieren of andere negers. Maar goed, die mochten wel slaven handelen natuurlijk en blanken niet. Was ik even vergeten.
Hard maar waar. Alle afro-amerikanen, donkere mensen in Zuid-Amerika en in Europa zijn gewoon untermenschen die door alphanegers in Afrika zijn verkocht aan Europeanenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:06 schreef Springtouw het volgende:
[..]
"Gewoon ruilhandel met Arabieren of andere negers." Trololololol.
Dat is niet mijn bedoeling...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:05 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Wat een beledigingen weer. Voel me zwaar gekwetst.
Laat het goede voorbeeld van klaagtopics anders eens zien.
Nee ik snap dat niet. Ik ga een topic over jou maken!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is niet mijn bedoeling...
Ik zeg net tegen Dven dat ik daar geen oog voor heb. Snapje?
hou op met aandachtshoeren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is niet mijn bedoeling...
Ik zeg net tegen Dven dat ik daar geen oog voor heb. Snapje?
Zeg weekdier, niet zo bijdehand doen. Ga een mossel vangen ofzo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:08 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
hou op met aandachtshoeren.
Is een serieus topic dit!
Dacht ik al. Is goed. Laat maar even weten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:08 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Nee ik snap dat niet. Ik ga een topic over jou maken!
Dven jongen alstublieft, zet die KLB SC aandachtshoeren vriend van je eens op zijn plek.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeg weekdier, niet zo bijdehand doen. Ga een mossel vangen ofzo.
Hahaha jij bent so mad omdat je zwaar de waarheid is verteld door meerdere mensen waarvan ik ook 1 was, ga gewoon met opgeheven hoofd verder ipv je zo verlagen johquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:16 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Dven jongen alstublieft, zet die KLB SC aandachtshoeren vriend van je eens op zijn plek.
denken dat mij n kut uitmaakt. Ik kut maar wat terug laat je niet zo kennen, fuckhead!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha jij bent so mad omdat je zwaar de waarheid is verteld door meerdere mensen waarvan ik ook 1 was, ga gewoon met opgeheven hoofd verder ipv je zo verlagen joh
Hou op joh je maakt je alleen maar belachelijkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:19 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
denken dat mij n kut uitmaakt. Ik kut maar wat terug laat je niet zo kennen, fuckhead!
1 oktober.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:04 schreef Inktvisch het volgende:
Btw supergirl als je niet voor een bepaalde datum bent uitgeschreven kun je de volle bak schoolgeld betalen 1090 euro of iets in die trant! Volgens mij na 1 november. Had ik ook n keer...is wel K.
heel makkelijk om dat tegen mij te zeggen. Beetje van je afschuiven de shit. Beetje gebruik maken van mijn FOK! Imago! Ja ik ken je tactiek wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou op joh je maakt je alleen maar belachelijker
linkje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha jij bent so mad omdat je zwaar de waarheid is verteld door meerdere mensen waarvan ik ook 1 was, ga gewoon met opgeheven hoofd verder ipv je zo verlagen joh
Daarom ook een ander account gemaakt en geprobeerd je voor te doen als een man (en iemand anders). Groetjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:24 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
heel makkelijk om dat tegen mij te zeggen. Beetje van je afschuiven de shit. Beetje gebruik maken van mijn FOK! Imago! Ja ik ken je tactiek wel.
Mij maakt echt geen kut uuut!
Dit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haphap.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom ook een ander account gemaakt en geprobeerd je voor te doen als een man (en iemand anders). Groetjes
Ik denk juist dat jij je druk maakt, aldoor het laatste woord en dit soort reacties met 'haphap'quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:33 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
haphap.
Maak jij je maar lekker druk.
In Suriname beginnen de scholen doorgaans om 7:30 en daar wordt te laat komen in principe ook niet getolereerd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:02 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom woon ik niet in Suriname. Daar is 2 uur te laat komen de normaalste zaak van de wereld.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk juist dat jij je druk maakt, aldoor het laatste woord en dit soort reacties met 'haphap'als het je niet uit maakt negeer je me toch gewoon? net zo makkelijk...
Recht gebitquote:
quote:
maandje werken en je kan die schuld zo aflossenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:53 schreef -supergirl- het volgende:
GODVER
ik lees net dat als je in je eerste jaar vóór februari stopt, je de beurs in een gift om kan zetten....
MITS dit je eerste mbo opleiding is.
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Doorstuderen dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:53 schreef -supergirl- het volgende:
GODVER
ik lees net dat als je in je eerste jaar vóór februari stopt, je de beurs in een gift om kan zetten....
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Pff, gelukkig. Ik wil niet dat jouw gefaal wordt betaald van mijn belastingcenten!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:53 schreef -supergirl- het volgende:
GODVER
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
2000 euro?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:24 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
maandje werken en je kan die schuld zo aflossen
ik heb ook nog huur en rekeningen en boodschappen te betalen van dan loon trouwens dus ik zal per maand niet veel over houden om af te lossenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:38 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
Anderhalf maandje dan excuseert u mij.
ja daar hou ik natuurlijk allemaal geen rekening mee als thuiswonende werkende!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb ook nog huur en rekeningen en boodschappen te betalen van dan loon trouwens dus ik zal per maand niet veel over houden om af te lossen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:40 schreef pussycatdoll het volgende:
Moet ik naast je komen slapen om mijn pik elke ochtend in je aarsje te kunnen duwen?
terechte klacht, heb ik nu ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:02 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi ik heb zo een belangrijk iets maar ik slaap nog voor de helft. Allebei mijn ogen zijn 50% open gok ik en mijn bewustzijnsniveau is 2/10.
Hoe fix ik dit.(koffie drink ik niet!)
- dextro energy
- red bull knallen
- falen op mijn belangrijke ding
- anders, namelijk...
Gister was 'gewoon weer gaan slapen' mijn optie maar vandaag gaat dat niet.
Waarom woon ik niet in Suriname. Daar is 2 uur te laat komen de normaalste zaak van de wereld.
Klacht: zie TT
Ja zo ben ik geboren als zeur. Tegen een blinde of een downie zeg je toch ook niet dat hij zich niet aan moet stellenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef IMShuuul het volgende:
Je kan wel zeuren zeggewoon doorbikkelen!
Omdat ik er geen ruk aan vind.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:26 schreef Rodawa het volgende:
Haha wtf, ga je nu opeens weer stoppen? Waarom dat? Net GTST dit, alleen ben jij als enige hoofdpersoon genoeg om de soap te vullen.
Het was toch wat je al die tijd al zo graag wilde doen? Zelfs naar een open dag geweest enzo? Wel zonde.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat ik er geen ruk aan vind.
Ja. Maar van een slim persoon hoorde ik eens: het is niet verstandig om van je hobby je werk te maken. En die persoon heeft uiteindelijk wel gelijk want nu ik er allerlei dingen over leer vind ik het kut terwijl ik er in mijn vrije tijd wel graag mee bezig ben.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het was toch wat je al die tijd al zo graag wilde doen? Zelfs naar een open dag geweest enzo? Wel zonde.
Doe beveiligingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja. Maar van een slim persoon hoorde ik eens: het is niet verstandig om van je hobby je werk te maken. En die persoon heeft uiteindelijk wel gelijk want nu ik er allerlei dingen over leer vind ik het kut terwijl ik er in mijn vrije tijd wel graag mee bezig ben.
Ik overwoog nog een studie voor mondzorgkunde.....maar dat zal ook wel niks worden
Horeca managerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan ga ik in niveau omlaag en krijg ik geen stufi
wat dacht je van ICT
Tja, en toch kan je beter werk hebben in iets wat je leuk vindt. Maar oke, jammer dat het toch niet bevalt dan. Ik ken je struggles wel enigszins, ik twijfel ook steeds meer of mijn huidige studie wel de juiste is voor me, maar na ruim twee jaar is stoppen ook geen optie meer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja. Maar van een slim persoon hoorde ik eens: het is niet verstandig om van je hobby je werk te maken. En die persoon heeft uiteindelijk wel gelijk want nu ik er allerlei dingen over leer vind ik het kut terwijl ik er in mijn vrije tijd wel graag mee bezig ben.
Ik overwoog nog een studie voor mondzorgkunde.....maar dat zal ook wel niks worden
Mhs is mbo niveau 4quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hotelreceptioniste leek me wel tofmaar dan moet je MHS of HHS gedaan hebben.............
waarom zou ik als ik ook 5 kan doen..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:02 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja uhuh die heb ik ook gedaan.Kun je geen niveau 4 doen dan?
Gvd, waarom heb jij zo vaak gelijk? Ik voel altijd de onbeheersbare drang om jou te quoten.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Gvd, waarom heb jij zo vaak gelijk? Ik voel altijd de onbeheersbare drang om jou te quoten.![]()
Maar goed, dit dus.
ja wat nou hoezo zou ik dat niet accepteren dan ik zeg toch nergens van wel tsssssssquote:
5? Bestaat dat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom zou ik als ik ook 5 kan doen..
En dit, maar ze is bang dat ze eraf getrapt wordt of zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:08 schreef deadprez het volgende:
Waarom ga je nou eigenlijk nog naar school? Je stufi blijft ook nog wel een paar maanden lopen als je niet meer gaat en terugbetalen moet je het toch al.
Nou de enige en enkele reden is omdat ik dan stufi blijf ontvangen. Ik heb namelijk wel huur die ik moet betalen. Als die stufi wegvalt moet ik leven op mijn weekendbaantje alleen en dat gaat hem niet worden. Dus ik stop direct zodra ik werk gevonden heb. Ben al druk op zoek. Maar dat loopt niet door als ik me uitschrijf bij school hoor. Dan is het de volgende maand gestopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:08 schreef deadprez het volgende:
Waarom ga je nou eigenlijk nog naar school? Je stufi blijft ook nog wel een paar maanden lopen als je niet meer gaat en terugbetalen moet je het toch al.
Ik kan wel hbo doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:09 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij kan nog geen hbo doen? Toch heb je al een opleiding gedaan?
Blijf maar in die waan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kan wel hbo doenik heb zelfs al 2 dagen hbo gedaan. Ik heb een niveau 4 diploma
Dan ga je toch HHS doen. Zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kan wel hbo doenik heb zelfs al 2 dagen hbo gedaan. Ik heb een niveau 4 diploma
Dan nog blijft het een tijdje lopen, duo heeft echt niet meteen door dat jij niet meer ingeschreven staat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
En dit, maar ze is bang dat ze eraf getrapt wordt of zo.
Jawel, ik ben ook al lang weer uitgeschreven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou de enige en enkele reden is omdat ik dan stufi blijf ontvangen. Ik heb namelijk wel huur die ik moet betalen. Als die stufi wegvalt moet ik leven op mijn weekendbaantje alleen en dat gaat hem niet worden. Dus ik stop direct zodra ik werk gevonden heb. Ben al druk op zoek. Maar dat loopt niet door als ik me uitschrijf bij school hoor. Dan is het de volgende maand gestopt.
Nou het probleem is dat ik dat waarschijnlijk ook niet af wil maken, omdat ik motivatie misquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:11 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dan ga je toch HHS doen. Zie het probleem niet.
Klopt. Had ik ook toen ik van opleiding wisselde. En anders gewoon niet meer gaan en later uitschrijven, boeiend. Terugbetalen moet je het toch al.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan nog blijft het een tijdje lopen, duo heeft echt niet meteen door dat jij niet meer ingeschreven staat.
Op mbo opleidingen schrijft de school je gewoon uit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Klopt. Had ik ook toen ik van opleiding wisselde. En anders gewoon niet meer gaan en later uitschrijven, boeiend. Terugbetalen moet je het toch al.
Hbo is nou niet bepaald moeilijk.quote:
Serieus? Hmm, okay.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op mbo opleidingen schrijft de school je gewoon uit.
hihaho wat een leuken grapjenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het leven kan soms erg moeilijk zijn.
Ja, ik kreeg een brief dat ik op gesprek moest komen waarom ik nooit naar school kwam en toen ik dat negeerde was ik een week later uitgeschreven.quote:
Ja dat doe jezelf je moet ook bij jezelf ter rade gaan of je nog wel wil doorstuderen. Als ik jouw topics zo zie dan heb je geen motivatie voor werk en of studie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou het probleem is dat ik dat waarschijnlijk ook niet af wil maken, omdat ik motivatie mis
ja nu komt het grootste probleem: volgende week beginnen stagesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, het is wel een risico inderdaad. Het is inderdaad verstandiger om gewoon te blijven gaan voorlopig.
Zodat je meer tijd overhield om te FOK!ken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg een brief dat ik op gesprek moest komen waarom ik nooit naar school kwam en toen ik dat negeerde was ik een week later uitgeschreven.
Huh waarom moet je in je eerste jaar al op stagen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja nu komt het grootste probleem: volgende week beginnen stagesals je eenmaal aan stage begint kan je natuurlijk ook niet zomaar opeens stoppen daar.....
omdat verkorte opleidingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Huh waarom moet je in je eerste jaar al op stagen?
jeweetogquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zodat je meer tijd overhield om te FOK!ken.![]()
Oh oké. Je kan toch wel gewoon stoppen wanneer je wil, het is niet netjes en het bedrijf waar je stage loopt zal er niet gelukkig mee zijn, maar fuck dat.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ben al klaar
Nee hoor, in een ander topic had je kunnen lezen dat ik het record voor het vaakst stoppen met opleidingen heb.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef wenfer2 het volgende:
Binnen 3 maanden stoppen met een hbo én ook een mbo opleiding.... een nieuw record.
Die hbo was vorig jaar pikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef wenfer2 het volgende:
Binnen 3 maanden stoppen met een hbo én ook een mbo opleiding.... een nieuw record.
Link?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hoor, in een ander topic had je kunnen lezen dat ik het record voor het vaakst stoppen met opleidingen heb.
Omdat ik volgens de intaketoets een erg slim meisje benquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom ga jíj een verkorte opleiding doen? Je zegt zelf dat je niet (veel) wilt leren.
Ik weet niet meer welk topic dat was.quote:
Slim zijn en niet op school willen zitten hebben niks met elkaar te maken. Het huidige schoolsysteem scheert iedereen over dezelfde kam, wat natuurlijk niet realistisch is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat ik volgens de intaketoets een erg slim meisje ben
Ik ben er ook wel goed in hoor, van hno tot uni en toen uiteindelijk niks. Ik adviseer je echt om nog ff snel 'n simpel mbo cursusje installatietechniek oid te doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hoor, in een ander topic had je kunnen lezen dat ik het record voor het vaakst stoppen met opleidingen heb.
Slim in niveau 4 termen danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Slim zijn en niet op school willen zitten hebben niks met elkaar te maken. Het huidige schoolsysteem scheert iedereen over dezelfde kam, wat natuurlijk niet realistisch is.
Volgens mij ben jij wel goed in het vak frauderen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat ik volgens de intaketoets een erg slim meisje ben
daar ga ik niet tegeninquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef pussycatdoll het volgende:
Je bent gewoon een ongemotiveerde kut
he ha welkom!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef VMSDKR het volgende:
Heb je je dierverzorgingcursus al afgemaakt?
fuck die shit, school is niks voor mij. mbo niet in ieder geval, ik werd daar godverdomme als een 15 jarig pubertje behandeld, terwijl ik 23 ben.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel goed in hoor, van hno tot uni en toen uiteindelijk niks. Ik adviseer je echt om nog ff snel 'n simpel mbo cursusje installatietechniek oid te doen.
Daar kapt ze nu mee. Nou gaat ze bloemschikken doen. Bloemen spartelen niet zo tegen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef VMSDKR het volgende:
Heb je je dierverzorgingcursus al afgemaakt?
herkenbaar probleem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef -supergirl- het volgende:
en daar ligt mijn probleem. ik wil niks.
Ja, omdat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
he ha welkom!
nee ik ga stoppen
Dat stoort mij ook inderdaad. Lopen allemaal juffies te spelen terwijl ik echt mijn eigen zaken wel regelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck die shit, school is niks voor mij. mbo niet in ieder geval, ik werd daar godverdomme als een 15 jarig pubertje behandeld, terwijl ik 23 ben.
Iedereen kan in principe hbo doen, ja, als je graag genoeg wilt (of je moet echt een stoornis hebben).quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Slim in niveau 4 termen dan![]()
Maar goed ik zal het best kunnen ja,... als ik zou WILLEN
en daar ligt mijn probleem. ik wil niks. ja werken nu en snel een beetje
Neem 't nou aan van iemand die 'n slordige acht jaar ouder is en precies zo was op d'r 23ste: je gaat spijt krijgen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck die shit, school is niks voor mij. mbo niet in ieder geval, ik werd daar godverdomme als een 15 jarig pubertje behandeld, terwijl ik 23 ben.
Is nu te laat in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Neem 't nou aan van iemand die 'n slordige acht jaar ouder is en precies zo was op d'r 23ste: je gaat spijt krijgen.
Je kan nu ook gewoon nog naar school toe, hoor. Of desnoods een cursus volgen. Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Neem 't nou aan van iemand die 'n slordige acht jaar ouder is en precies zo was op d'r 23ste: je gaat spijt krijgen.
Oke, goed argument.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het valt tegen. Het is niet leuk.
Het is allemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het valt tegen. Het is niet leuk.
jij bent echt een heldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is nu te laat in ieder geval.Misschien volgend jaar, als er nog een school is die me aan wil nemen, want op die waar ik dit jaar even zat gaat dat niks meer worden.
nee klopt.quote:
Ga werken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:29 schreef deadprez het volgende:
Basisinkomen voor iedereen. Geef mij 1000 euro per maand, dan kan ik doen wat ik wil en kan de overheid geld besparen op gare trainingen en andere bijstand onzin die toch niet gaat werken.
Met bloemetjes patroon?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee klopt.
maar ja ik heb in ieder geval een leuk hoesje voor mijn telefoon gekocht vanmiddag :s
Niemand neemt mij aan. Ik heb geen diploma's en geen werkervaring.quote:
meh. wilde eigenlijk een beetje van mijn kamperstatus afkomen maar: roze luipaardprintje............quote:
31 en ga ik ook proberen, jammer dat er volgens m'n werkcoach nergens geld voor is maar ik ga er wel iets op bedenken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je kan nu ook gewoon nog naar school toe, hoor. Of desnoods een cursus volgen. Hoe oud ben je?
Begin een Oosterse levensmiddelenhandel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand neemt mij aan. Ik heb geen diploma's en geen werkervaring.
Forex, vriend. Fuck werken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand neemt mij aan. Ik heb geen diploma's en geen werkervaring.
Met zo'n luipaardprintje ben je hier op FOK! in ieder geval populair.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
meh. wilde eigenlijk een beetje van mijn kamperstatus afkomen maar: roze luipaardprintje............
Je hebt wel zelfkennis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn er ook mensen in dit topic die op de maatschappelijke ladder wél hoger dan de eerste trede staan?
Dat is i.i.g. een goed begin, prioriteiten stellen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee klopt.
maar ja ik heb in ieder geval een leuk hoesje voor mijn telefoon gekocht vanmiddag :s
Je bent niet alleen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn er ook mensen in dit topic die op de maatschappelijke ladder wél hoger dan de eerste trede staan?
Ja, dat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Forex
Dit?
Lijkt me wel relaxt, net als bankier zijn, dan verdien je ook veel met niks doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Forex
Dit?
economie is niet mijn sterkste kantquote:
wat wel? gamen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
economie is niet mijn sterkste kant
Doe eens ergens wat moeite voor, man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
economie is niet mijn sterkste kant
ik game bijna nooitquote:
Doe ik toch, ik ben al bijna een maand de user met de meeste posts in klb.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Doe eens ergens wat moeite voor, man.
nou ik geef mezelf de dag vrij morgen dus dan kan ik lekker uitslapen en daarna solliciterenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:39 schreef shawtyyy het volgende:
klap jezelf wakker en probeer te geloven dat je geen slaap hebt
Start een advice agency op en ga bedrijven en politici adviseren. Tegenwoordig start iedereen zo'n agency op bij wie zijn carrière in het slob zit.quote:
Alles waar je geld mee kunt verdienen, is natuurlijk werk, maar alles is beter dan een 9 tot 5 loonslaafje zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:39 schreef BlueMage het volgende:
Iets doen is goed maar het moet niet in werken ontaarden.
Je moet echt niet onderschatten hoeveel informatie je moet verwerken voor zon baan en de stress die t meebrengt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Lijkt me wel relaxt, net als bankier zijn, dan verdien je ook veel met niks doen.
Wat doe je hele dagen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe ik toch, ik ben al bijna een maand de user met de meeste posts in klb.
bier drinken, wiet roken en FOK!kenquote:
En wat zegt je moeder daarvan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
bier drinken, wiet roken en FOK!ken
Ik zou het niet echt een baan willen noemen. Ik ben hooguit een uurtje per dag kwijt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:40 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Je moet echt niet onderschatten hoeveel informatie je moet verwerken voor zon baan en de stress die t meebrengt.
Niks, maar mijn vriendin is er minder blij mee.quote:
Weet ik niet, zal ik straks aan d'r vragen als ze weer langs komt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En wat zegt je moeder daarvan?
Als ik zo'n fuckup zou zijn zouden me ouders me doodslaan denk ik.
De echte bazen hebben daar hun personeel voor. Laat die maar lekker onderbetaald stressen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:40 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Je moet echt niet onderschatten hoeveel informatie je moet verwerken voor zon baan en de stress die t meebrengt.
Och jij proleet, jij weet helemaal niets van het echte leven!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Lijkt me wel relaxt, net als bankier zijn, dan verdien je ook veel met niks doen.
Jij bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Och jij proleet, jij weet helemaal niets van het echte leven!!
Dat personeel analyseert en adviseert maar uiteindelijk moet jij hun informatie verwerken en de knoop doorhakken en ben jij verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
De echte bazen hebben daar hun personeel voor. Laat die maar lekker onderbetaald stressen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:44 schreef deadprez het volgende:
Misschien moet ik een politieke partij beginnen, een ekte socialistische partij zoals de PSP
Welkom bij KLB. Iedereen hier harkt sowieso 10k/maand binnen, minimaal.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:44 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Dat personeel analyseert en adviseert maar uiteindelijk moet jij hun informatie verwerken en de knoop doorhakken en ben jij verantwoordelijk.
Probeer ik een keer semiserieus te zijn word ik zo hard getrolled
Kon je altijd wel fijn op gamen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:44 schreef deadprez het volgende:
Misschien moet ik een politieke partij beginnen, een ekte socialistische partij zoals de PSP
Maar dan moet het iets meer van deze tijd zijn.quote:De partij streefde naar de nationalisering van belangrijke sectoren van de economie, zoals banken, transportbedrijven en basisindustrieën. Deze bedrijven zouden in handen moeten zijn van de werknemers;
In andere economische sectoren zou coöperatieve bedrijfsvorming vaker moeten worden gebruikt;
De overheid zou de economie moeten plannen en de prijzen en winsten moeten beheersen;
De PSP streefde naar volledige werkgelegenheid door een verkorting van de werkweek, de verlaging van de AOW-gerechtigde leeftijd naar 60, de verhoging van de leerplicht naar 18 en het stimuleren van deeltijd werk;
Inkomens zouden genivelleerd moeten worden door een progressieve belasting die bij 50,000 euro (100,000 gulden) bijna 100% moest zijn;
De PSP wilde dat meer land in het bezit was van de overheid, die het dan aan bedrijven zou kunnen verhuren;
De partij streefde naar meer rechten voor huurders en krakers;
De PSP was tegen het gebruik van kernenergie en pleitte voor het gebruik van alternatieve energie;
De partij pleitte voor investeringen in het openbaar vervoer;
Milieubescherming was een belangrijk thema voor de partij. Zij was tegen ecotaksen, die regressief werken en wilden in plaats daarvan de milieubelasting op bedrijven verhalen.
De PSP pleitte voor een antimilitaristisch en socialistisch buitenlands beleid:
De partij was tegen de plaatsing van kernwapens in Nederland;
De PSP pleitte voor het uittreden van Nederland uit de NAVO;
De PSP wilde het Nederlandse leger afschaffen: tot die tijd zouden dienstweigeraars meer rechten moeten krijgen en de wapenindustrie in handen van de overheid komen;
De partij was tegen de Europese Economische Gemeenschap die de macht van Nederland om haar eigen economie te plannen beperkte;
De PSP pleitte voor meer handel met Tweede Wereld- en Derde Wereldlanden en meer ontwikkelingshulp.
De partij pleitte voor een democratische rechtsstaat:
De PSP was voorstander van decentralisering en meer directe democratie in de gemeentes;
De partij wilde de Eerste Kamer afschaffen en de Tweede Kamer meer leden geven;
De partij was tegen de Nederlandse monarchie en wilde ook posities als burgemeester en Commissaris van de Koningin afschaffen;
De PSP wilde de kiesgerechtigde leeftijd verlagen en migranten stemrecht geven;
De PSP wilde de BVD opheffen en was tegen private beveiligingsbedrijven;
De PSP wil de mobiele eenheid opheffen;
De PSP wilde de rechten van gevangenen beter beschermen.
De PSP streefde naar een radicale feminisering van de samenleving, het bevrijden van onderdrukte groepen en het democratiseren van de samenleving:
De partij pleitte voor de versterking van vrouwenrechten: gratis crèches, legalisering van abortus en meer parttime werk door beide ouders. De PSP wilde de sociale zekerheid op het individu en niet op het gezin richten;
De partij wilde de strafbaarstelling van pedofilie opheffen;
De PSP streefde naar gelijke rechten voor seksuele minderheden: gelijke rechten voor homostellen en de legalisering van travestie;
De partij besteedde bijzondere aandacht aan de positie van minderheidstalen, in het bijzonder de Friese taal;
De PSP pleitte voor democratisering van het onderwijs, betere bescherming van de rechten van leerlingen, kleinere klassen en experimenten met alternatief onderwijs. De partij was tegen bijzonder onderwijs;
Enerzijds wilde de partij casino's en roken in publieke gebouwen verbieden en anderzijds softdrugs legaliseren en harddrugs door de overheid verstrekken.
De PSP verzette zich fel tegen discriminatie.
De partij wilde prostitutie legaliseren en de rechten van prostituees verbeteren.
De PSP was een voorstander van legalisering van euthanasie.
De PSP wilde ook ziekenhuizen democratiseren, de rechten van patiënten beter vastleggen en een nationale ziektekostenverzekering.
Ga zwart werken als tuinman o.i.d.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:44 schreef deadprez het volgende:
quote:
10k binnenharken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Welkom bij KLB. Iedereen hier harkt sowieso 10k/maand binnen, minimaal.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef deadprez het volgende:
De partij streefde naar meer rechten voor huurders en krakers;
Waar kan ik solliciteren?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:48 schreef JuBoy het volgende:
[..]
10k binnenharken?Mijn tuinman ja, ik strooi zijn salaris altijd uit over het pas gemaaide gras (ongeveer 8 voetbalvelden) zodat ik zeker weet dat ie werkt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
quote:
'n Nieuwe communistische partij beginnen lijkt me ook wel wat voor jou. Iedereen die het niet met je eens is mag die berg bij Almere gaan helpen bouwen. Iedereen die het wel met je eens is standaard 1000 E basisinkomen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar dan moet het iets meer van deze tijd zijn.
Socialisme is veel beter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
'n Nieuwe communistische partij beginnen lijkt me ook wel wat voor jou. Iedereen die het niet met je eens is mag die berg bij Almere gaan helpen bouwen. Iedereen die het wel met je eens is standaard 1000 E basisinkomen.
ga zuipen, je had morgen toch een vrije dag?quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:52 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ben baas, andere mensen werken voor mij.
Ongeveer zo is wel baas:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:51 schreef pussycatdoll het volgende:
En tevens die nivelleringsplannen. Brrr
Bakt je moeder wel lekkere pannenkoeken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik besteed al mijn taken uit aan derden maar hele dagen delegeren is ook vermoeiend.
Gaat wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bakt je moeder wel lekkere pannenkoeken?
Post pics van jezelf in een nietsverhullende outfitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef BlueMage het volgende:
We zijn dit topic 'n beetje moe. Klein dipje.
Had jij net weer je hoofd gestoten aan het glazen plafond?quote:
uhm.... wat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Had jij net weer je hoofd gestoten aan het glazen plafond?
Het was een poging tot humor maar als het uitgelegd moet gaan worden dan is de grap er ook wel meteen van af.quote:
ja met grappen hoef je nu niet aan te komen hoor hallo ik zit hier midden in een levenscrisisquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het was een poging tot humor maar als het uitgelegd moet gaan worden dan is de grap er ook wel meteen van af.
De subtiliteiten ontgaan het canaille. Een geruststellende gedachte.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het was een poging tot humor maar als het uitgelegd moet gaan worden dan is de grap er ook wel meteen van af.
Die je aan jezelf te danken hebt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja met grappen hoef je nu niet aan te komen hoor hallo ik zit hier midden in een levenscrisis
nee hoor. ik kan er toch niet aandoen dat ik zo ambitieloos geboren ben.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Die je aan jezelf te danken hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee hoor. ik kan er toch niet aandoen dat ik zo ambitieloos geboren ben.
Wellicht is het beter als je gewoon op ''uitloggen'' klikt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja met grappen hoef je nu niet aan te komen hoor hallo ik zit hier midden in een levenscrisis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |