Slim in niveau 4 termen danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Slim zijn en niet op school willen zitten hebben niks met elkaar te maken. Het huidige schoolsysteem scheert iedereen over dezelfde kam, wat natuurlijk niet realistisch is.
Volgens mij ben jij wel goed in het vak frauderen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat ik volgens de intaketoets een erg slim meisje ben
daar ga ik niet tegeninquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef pussycatdoll het volgende:
Je bent gewoon een ongemotiveerde kut
he ha welkom!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef VMSDKR het volgende:
Heb je je dierverzorgingcursus al afgemaakt?
fuck die shit, school is niks voor mij. mbo niet in ieder geval, ik werd daar godverdomme als een 15 jarig pubertje behandeld, terwijl ik 23 ben.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel goed in hoor, van hno tot uni en toen uiteindelijk niks. Ik adviseer je echt om nog ff snel 'n simpel mbo cursusje installatietechniek oid te doen.
Daar kapt ze nu mee. Nou gaat ze bloemschikken doen. Bloemen spartelen niet zo tegen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef VMSDKR het volgende:
Heb je je dierverzorgingcursus al afgemaakt?
herkenbaar probleem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef -supergirl- het volgende:
en daar ligt mijn probleem. ik wil niks.
Ja, omdat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
he ha welkom!
nee ik ga stoppen
Dat stoort mij ook inderdaad. Lopen allemaal juffies te spelen terwijl ik echt mijn eigen zaken wel regelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck die shit, school is niks voor mij. mbo niet in ieder geval, ik werd daar godverdomme als een 15 jarig pubertje behandeld, terwijl ik 23 ben.
Iedereen kan in principe hbo doen, ja, als je graag genoeg wilt (of je moet echt een stoornis hebben).quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Slim in niveau 4 termen dan![]()
Maar goed ik zal het best kunnen ja,... als ik zou WILLEN
en daar ligt mijn probleem. ik wil niks. ja werken nu en snel een beetje
Neem 't nou aan van iemand die 'n slordige acht jaar ouder is en precies zo was op d'r 23ste: je gaat spijt krijgen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck die shit, school is niks voor mij. mbo niet in ieder geval, ik werd daar godverdomme als een 15 jarig pubertje behandeld, terwijl ik 23 ben.
Is nu te laat in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Neem 't nou aan van iemand die 'n slordige acht jaar ouder is en precies zo was op d'r 23ste: je gaat spijt krijgen.
Je kan nu ook gewoon nog naar school toe, hoor. Of desnoods een cursus volgen. Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Neem 't nou aan van iemand die 'n slordige acht jaar ouder is en precies zo was op d'r 23ste: je gaat spijt krijgen.
Oke, goed argument.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het valt tegen. Het is niet leuk.
Het is allemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het valt tegen. Het is niet leuk.
jij bent echt een heldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is nu te laat in ieder geval.Misschien volgend jaar, als er nog een school is die me aan wil nemen, want op die waar ik dit jaar even zat gaat dat niks meer worden.
nee klopt.quote:
Ga werken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:29 schreef deadprez het volgende:
Basisinkomen voor iedereen. Geef mij 1000 euro per maand, dan kan ik doen wat ik wil en kan de overheid geld besparen op gare trainingen en andere bijstand onzin die toch niet gaat werken.
Met bloemetjes patroon?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee klopt.
maar ja ik heb in ieder geval een leuk hoesje voor mijn telefoon gekocht vanmiddag :s
Niemand neemt mij aan. Ik heb geen diploma's en geen werkervaring.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |