Het is allemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het valt tegen. Het is niet leuk.
jij bent echt een heldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is nu te laat in ieder geval.Misschien volgend jaar, als er nog een school is die me aan wil nemen, want op die waar ik dit jaar even zat gaat dat niks meer worden.
nee klopt.quote:
Ga werken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:29 schreef deadprez het volgende:
Basisinkomen voor iedereen. Geef mij 1000 euro per maand, dan kan ik doen wat ik wil en kan de overheid geld besparen op gare trainingen en andere bijstand onzin die toch niet gaat werken.
Met bloemetjes patroon?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee klopt.
maar ja ik heb in ieder geval een leuk hoesje voor mijn telefoon gekocht vanmiddag :s
Niemand neemt mij aan. Ik heb geen diploma's en geen werkervaring.quote:
meh. wilde eigenlijk een beetje van mijn kamperstatus afkomen maar: roze luipaardprintje............quote:
31 en ga ik ook proberen, jammer dat er volgens m'n werkcoach nergens geld voor is maar ik ga er wel iets op bedenken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je kan nu ook gewoon nog naar school toe, hoor. Of desnoods een cursus volgen. Hoe oud ben je?
Begin een Oosterse levensmiddelenhandel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand neemt mij aan. Ik heb geen diploma's en geen werkervaring.
Forex, vriend. Fuck werken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand neemt mij aan. Ik heb geen diploma's en geen werkervaring.
Met zo'n luipaardprintje ben je hier op FOK! in ieder geval populair.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
meh. wilde eigenlijk een beetje van mijn kamperstatus afkomen maar: roze luipaardprintje............
Je hebt wel zelfkennis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn er ook mensen in dit topic die op de maatschappelijke ladder wél hoger dan de eerste trede staan?
Dat is i.i.g. een goed begin, prioriteiten stellen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee klopt.
maar ja ik heb in ieder geval een leuk hoesje voor mijn telefoon gekocht vanmiddag :s
Je bent niet alleen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn er ook mensen in dit topic die op de maatschappelijke ladder wél hoger dan de eerste trede staan?
Ja, dat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Forex
Dit?
Lijkt me wel relaxt, net als bankier zijn, dan verdien je ook veel met niks doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Forex
Dit?
economie is niet mijn sterkste kantquote:
wat wel? gamen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
economie is niet mijn sterkste kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |