Nee, zie bovenstaande paint van mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Misschien, het is maar een suggestie, maakte hij een grapje.
Vuilnisman bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor sommige banen zoeken ze juist lager opgeleid personeel ipv WO kandidaatjes
En dat is dan tegenwoordig hbo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor sommige banen zoeken ze juist lager opgeleid personeel ipv WO kandidaatjes
Ja schijnbaar verdiep jij je niet zo daar in want ze vragen bij veel kantoorbaantjes mbo4 en ik heb al 2 gesprekken gepland staan dus je hoeft mij niet te vertellen waarmee ik wel en niet aan werk kom meisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet iedereen heeft de ambitie om hogerop te komen. Laat iedereen gewoon lekker doen wat hij of zij wil. Kan er gewoon niet tegen als mensen mij zeggen wat ik moet doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:54 schreef Aber2.0 het volgende:
Je hoeft niet meteen te gaan bitchen hoor, we zeggen het voor jouw bestwil. Ik heb ook een paar vrienden die altijd iets hadden van yolo ik heb toch nergens zin in, een makkelijk baantje kregen, daar zijn wegbezuinigd en nu meer dan een jaar zonder werk zitten.
Van je opleiding?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Ik vind niks leuk. Dus dan weet ik van tevoren al dat het niks wordt
Zo moet doet. Laat je niet gek maken!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de ambitie om hogerop te komen. Laat iedereen gewoon lekker doen wat hij of zij wil. Kan er gewoon niet tegen als mensen mij zeggen wat ik moet doen
Nee, jij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kan jij niet rekenen of wat?
[ afbeelding ]
Voila, 2x 50% = 100%
Nou ja ik zei alleen dat het wel zonde is en misschien een beetje onverstandig maar ik hoop dat het iets wordt voor je met die gesprekken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de ambitie om hogerop te komen. Laat iedereen gewoon lekker doen wat hij of zij wil. Kan er gewoon niet tegen als mensen mij zeggen wat ik moet doen
Daar is de klaagbaak toch voor.. of niet? Firstworldproblems.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Ah weer een 'ik ben te moe en heb het zo zwaar'-dagboektopic
ga je werk zoeken in juridisch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ga kappen met school :p Fulltime baan zoeken
Zodra ik een baan heb gevonden stop ik direct maar nu ben ik nog afhankelijk van Stufi
Dat was nooit zo, maar tegenwoordig idd wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:59 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Daar is de klaagbaak toch voor.. of niet? Firstworldproblems.
"Vroeger was alles beter." ouwe lul.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was nooit zo, maar tegenwoordig idd wel.
Het wordt tijd dat we een paar kwaliteitstopic aan gaan maken als voorbeeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was nooit zo, maar tegenwoordig idd wel.
Natuurlijk was vroeger alles beter. Drugs was legaal, je kon negers voor noppes voor je laten werken, je had niet zo veel gezeik met papierwerk en wat dan ook. En drugs was legaal.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:01 schreef Springtouw het volgende:
[..]
"Vroeger was alles beter." ouwe lul.
Jij bent gemeenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk was vroeger alles beter. Drugs was legaal, je kon negers voor noppes voor je laten werken, je had niet zo veel gezeik met papierwerk en wat dan ook. En drugs was legaal.
Ik heb daar niet echt oog voor, jij welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we een paar kwaliteitstopic aan gaan maken als voorbeeld.
Alles beter dan een white knight fapperquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:01 schreef Springtouw het volgende:
[..]
"Vroeger was alles beter." ouwe lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |