2x 50% = 100% zicht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:02 schreef -supergirl- het volgende:
Allebei mijn ogen zijn 50% open gok ik
25% zicht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
2x 50% = 100% zicht.
Niks meer aan doen dus![]()
Precies, je er overheen zetten. Ik ben zo vaak moe als ik naar mijn werk moet. Anders moet ze maar een nakkie nemen dan is ze zo van haar moeheid afquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:15 schreef dhrluker het volgende:
Stoppen met zeuren en gewoon je 'belangrijk' ding gaan doen.
Dan kan je net zo goed je nog een keer omdraaien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit aangezien ik toch ga stoppen
Niet, dat is bij jou een normale en permanente staat van lichaam en geest.quote:
Praktijkexamenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:40 schreef GJonline het volgende:
[..]
Examen? Dat noemen ze toch proefwerk op het mbo
Drugs die je spuit wordt je meestal ook niet echt wakker vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:36 schreef -supergirl- het volgende:
Onderweg naar m'n belangrijke dingetje zonder iets gespoten of gesnoven te hebben
De oneindigheid aan makkelijke grappen die hieruit te halen is, maar laat ik makkelijk beginnen: achter het station hoef je alleen maar voorover te buigen, dat moet zelfs nu nog te doen zijn voor jequote:
Omdat half 3 ook best een redelijke tijd is als je om 6 uur op moet voor een praktijkexamenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:27 schreef Tja..1986 het volgende:
En waarom ben je niet optijd gaan slapen dan?
Dat heb je vlug gediggitydaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat half 3 ook best een redelijke tijd is als je om 6 uur op moet voor een praktijkexamen![]()
![]()
![]()
Maar ben al klaar
Fixedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat heb je heeft hij vlug gediggitydaan bij je
Maar ga je nu dan wel door met je studie of was dit een nodeloze exercitie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja 6 / 7 Max.
Maar goed behaald is behaald
Onterechte klacht dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat half 3 ook best een redelijke tijd is als je om 6 uur op moet voor een praktijkexamen![]()
![]()
![]()
Maar ben al klaar
Ik ga kappen met school :p Fulltime baan zoekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:56 schreef Inktvisch het volgende:
Supergirl waarom ga je nu niet al in een ander opleiding instromen? Anders heb je een jaar verloren. Ik heb ook na elke opleidingsfaal een heel jaar thuis gezeten. Maar dan heb je gelijk n jaar naar de klote is wel zonde!
2x 50 = 100 hoor, of denk je soms dat 2x de helft 0,25 isquote:
Zonde, kun je niet op een andere opleiding instromen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ga kappen met school :p Fulltime baan zoeken
Zodra ik een baan heb gevonden stop ik direct maar nu ben ik nog afhankelijk van Stufi
En je denkt zonder diploma een goed baan te vinden?!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ga kappen met school :p Fulltime baan zoeken
Zodra ik een baan heb gevonden stop ik direct maar nu ben ik nog afhankelijk van Stufi
Dombo. Normaal hebben beide ogen 100% zicht en ik zeg 50 per oog dus dan kan mijn zicht nooit 100% zijn SKKLquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
2x 50 = 100 hoor, of denk je soms dat 2x de helft 0,25 is
Ik heb een diploma..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En je denkt zonder diploma een goed baan te vinden?!
Weet je wat het is. Ik vind niks leuk. Dus dan weet ik van tevoren al dat het niks wordtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:39 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Zonde, kun je niet op een andere opleiding instromen?
Juridisch medewerker vieze teefquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat voor een? Veterstrikdiploma?
RRRRRawrquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Juridisch medewerker vieze teef
En daarmee ga je in deze tijden een baan vinden zeker?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Juridisch medewerker vieze teef
Maar met alleen een mbo diploma wordt het ook niksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Ik vind niks leuk. Dus dan weet ik van tevoren al dat het niks wordt
Kan jij niet rekenen of wat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dombo. Normaal hebben beide ogen 100% zicht en ik zeg 50 per oog dus dan kan mijn zicht nooit 100% zijn SKKL
Misschien, het is maar een suggestie, maakte hij een grapje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dombo. Normaal hebben beide ogen 100% zicht en ik zeg 50 per oog dus dan kan mijn zicht nooit 100% zijn SKKL
Voor sommige banen zoeken ze juist lager opgeleid personeel ipv WO kandidaatjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En daarmee ga je in deze tijden een baan vinden zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |