Jawel, ik ben ook al lang weer uitgeschreven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou de enige en enkele reden is omdat ik dan stufi blijf ontvangen. Ik heb namelijk wel huur die ik moet betalen. Als die stufi wegvalt moet ik leven op mijn weekendbaantje alleen en dat gaat hem niet worden. Dus ik stop direct zodra ik werk gevonden heb. Ben al druk op zoek. Maar dat loopt niet door als ik me uitschrijf bij school hoor. Dan is het de volgende maand gestopt.
Nou het probleem is dat ik dat waarschijnlijk ook niet af wil maken, omdat ik motivatie misquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:11 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dan ga je toch HHS doen. Zie het probleem niet.
Klopt. Had ik ook toen ik van opleiding wisselde. En anders gewoon niet meer gaan en later uitschrijven, boeiend. Terugbetalen moet je het toch al.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan nog blijft het een tijdje lopen, duo heeft echt niet meteen door dat jij niet meer ingeschreven staat.
Op mbo opleidingen schrijft de school je gewoon uit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Klopt. Had ik ook toen ik van opleiding wisselde. En anders gewoon niet meer gaan en later uitschrijven, boeiend. Terugbetalen moet je het toch al.
Hbo is nou niet bepaald moeilijk.quote:
Serieus? Hmm, okay.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op mbo opleidingen schrijft de school je gewoon uit.
hihaho wat een leuken grapjenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het leven kan soms erg moeilijk zijn.
Ja, ik kreeg een brief dat ik op gesprek moest komen waarom ik nooit naar school kwam en toen ik dat negeerde was ik een week later uitgeschreven.quote:
Ja dat doe jezelf je moet ook bij jezelf ter rade gaan of je nog wel wil doorstuderen. Als ik jouw topics zo zie dan heb je geen motivatie voor werk en of studie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou het probleem is dat ik dat waarschijnlijk ook niet af wil maken, omdat ik motivatie mis
ja nu komt het grootste probleem: volgende week beginnen stagesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, het is wel een risico inderdaad. Het is inderdaad verstandiger om gewoon te blijven gaan voorlopig.
Zodat je meer tijd overhield om te FOK!ken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg een brief dat ik op gesprek moest komen waarom ik nooit naar school kwam en toen ik dat negeerde was ik een week later uitgeschreven.
Huh waarom moet je in je eerste jaar al op stagen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja nu komt het grootste probleem: volgende week beginnen stagesals je eenmaal aan stage begint kan je natuurlijk ook niet zomaar opeens stoppen daar.....
omdat verkorte opleidingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Huh waarom moet je in je eerste jaar al op stagen?
jeweetogquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zodat je meer tijd overhield om te FOK!ken.![]()
Oh oké. Je kan toch wel gewoon stoppen wanneer je wil, het is niet netjes en het bedrijf waar je stage loopt zal er niet gelukkig mee zijn, maar fuck dat.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat half 3 ook best een redelijke tijd is als je om 6 uur op moet voor een praktijkexamen![]()
![]()
![]()
Maar ben al klaar
Nee hoor, in een ander topic had je kunnen lezen dat ik het record voor het vaakst stoppen met opleidingen heb.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef wenfer2 het volgende:
Binnen 3 maanden stoppen met een hbo én ook een mbo opleiding.... een nieuw record.
Die hbo was vorig jaar pikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef wenfer2 het volgende:
Binnen 3 maanden stoppen met een hbo én ook een mbo opleiding.... een nieuw record.
Link?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hoor, in een ander topic had je kunnen lezen dat ik het record voor het vaakst stoppen met opleidingen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |