Het was toch wat je al die tijd al zo graag wilde doen? Zelfs naar een open dag geweest enzo? Wel zonde.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat ik er geen ruk aan vind.
Ja. Maar van een slim persoon hoorde ik eens: het is niet verstandig om van je hobby je werk te maken. En die persoon heeft uiteindelijk wel gelijk want nu ik er allerlei dingen over leer vind ik het kut terwijl ik er in mijn vrije tijd wel graag mee bezig ben.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het was toch wat je al die tijd al zo graag wilde doen? Zelfs naar een open dag geweest enzo? Wel zonde.
Doe beveiligingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja. Maar van een slim persoon hoorde ik eens: het is niet verstandig om van je hobby je werk te maken. En die persoon heeft uiteindelijk wel gelijk want nu ik er allerlei dingen over leer vind ik het kut terwijl ik er in mijn vrije tijd wel graag mee bezig ben.
Ik overwoog nog een studie voor mondzorgkunde.....maar dat zal ook wel niks worden
Horeca managerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan ga ik in niveau omlaag en krijg ik geen stufi
wat dacht je van ICT
Tja, en toch kan je beter werk hebben in iets wat je leuk vindt. Maar oke, jammer dat het toch niet bevalt dan. Ik ken je struggles wel enigszins, ik twijfel ook steeds meer of mijn huidige studie wel de juiste is voor me, maar na ruim twee jaar is stoppen ook geen optie meer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja. Maar van een slim persoon hoorde ik eens: het is niet verstandig om van je hobby je werk te maken. En die persoon heeft uiteindelijk wel gelijk want nu ik er allerlei dingen over leer vind ik het kut terwijl ik er in mijn vrije tijd wel graag mee bezig ben.
Ik overwoog nog een studie voor mondzorgkunde.....maar dat zal ook wel niks worden
Mhs is mbo niveau 4quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hotelreceptioniste leek me wel tofmaar dan moet je MHS of HHS gedaan hebben.............
waarom zou ik als ik ook 5 kan doen..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:02 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja uhuh die heb ik ook gedaan.Kun je geen niveau 4 doen dan?
Gvd, waarom heb jij zo vaak gelijk? Ik voel altijd de onbeheersbare drang om jou te quoten.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Gvd, waarom heb jij zo vaak gelijk? Ik voel altijd de onbeheersbare drang om jou te quoten.![]()
Maar goed, dit dus.
ja wat nou hoezo zou ik dat niet accepteren dan ik zeg toch nergens van wel tsssssssquote:
5? Bestaat dat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom zou ik als ik ook 5 kan doen..
En dit, maar ze is bang dat ze eraf getrapt wordt of zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:08 schreef deadprez het volgende:
Waarom ga je nou eigenlijk nog naar school? Je stufi blijft ook nog wel een paar maanden lopen als je niet meer gaat en terugbetalen moet je het toch al.
Nou de enige en enkele reden is omdat ik dan stufi blijf ontvangen. Ik heb namelijk wel huur die ik moet betalen. Als die stufi wegvalt moet ik leven op mijn weekendbaantje alleen en dat gaat hem niet worden. Dus ik stop direct zodra ik werk gevonden heb. Ben al druk op zoek. Maar dat loopt niet door als ik me uitschrijf bij school hoor. Dan is het de volgende maand gestopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:08 schreef deadprez het volgende:
Waarom ga je nou eigenlijk nog naar school? Je stufi blijft ook nog wel een paar maanden lopen als je niet meer gaat en terugbetalen moet je het toch al.
Ik kan wel hbo doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:09 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij kan nog geen hbo doen? Toch heb je al een opleiding gedaan?
Blijf maar in die waan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kan wel hbo doenik heb zelfs al 2 dagen hbo gedaan. Ik heb een niveau 4 diploma
Dan ga je toch HHS doen. Zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kan wel hbo doenik heb zelfs al 2 dagen hbo gedaan. Ik heb een niveau 4 diploma
Dan nog blijft het een tijdje lopen, duo heeft echt niet meteen door dat jij niet meer ingeschreven staat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
En dit, maar ze is bang dat ze eraf getrapt wordt of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |