Recht gebitquote:
quote:
maandje werken en je kan die schuld zo aflossenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:53 schreef -supergirl- het volgende:
GODVER
ik lees net dat als je in je eerste jaar vóór februari stopt, je de beurs in een gift om kan zetten....
MITS dit je eerste mbo opleiding is.
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Doorstuderen dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:53 schreef -supergirl- het volgende:
GODVER
ik lees net dat als je in je eerste jaar vóór februari stopt, je de beurs in een gift om kan zetten....
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Pff, gelukkig. Ik wil niet dat jouw gefaal wordt betaald van mijn belastingcenten!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:53 schreef -supergirl- het volgende:
GODVER
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
2000 euro?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:24 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
maandje werken en je kan die schuld zo aflossen
ik heb ook nog huur en rekeningen en boodschappen te betalen van dan loon trouwens dus ik zal per maand niet veel over houden om af te lossenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:38 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
Anderhalf maandje dan excuseert u mij.
ja daar hou ik natuurlijk allemaal geen rekening mee als thuiswonende werkende!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb ook nog huur en rekeningen en boodschappen te betalen van dan loon trouwens dus ik zal per maand niet veel over houden om af te lossen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:40 schreef pussycatdoll het volgende:
Moet ik naast je komen slapen om mijn pik elke ochtend in je aarsje te kunnen duwen?
terechte klacht, heb ik nu ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:02 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi ik heb zo een belangrijk iets maar ik slaap nog voor de helft. Allebei mijn ogen zijn 50% open gok ik en mijn bewustzijnsniveau is 2/10.
Hoe fix ik dit.(koffie drink ik niet!)
- dextro energy
- red bull knallen
- falen op mijn belangrijke ding
- anders, namelijk...
Gister was 'gewoon weer gaan slapen' mijn optie maar vandaag gaat dat niet.
Waarom woon ik niet in Suriname. Daar is 2 uur te laat komen de normaalste zaak van de wereld.
Klacht: zie TT
Ja zo ben ik geboren als zeur. Tegen een blinde of een downie zeg je toch ook niet dat hij zich niet aan moet stellenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef IMShuuul het volgende:
Je kan wel zeuren zeggewoon doorbikkelen!
Omdat ik er geen ruk aan vind.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:26 schreef Rodawa het volgende:
Haha wtf, ga je nu opeens weer stoppen? Waarom dat? Net GTST dit, alleen ben jij als enige hoofdpersoon genoeg om de soap te vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |