2x 50% = 100% zicht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:02 schreef -supergirl- het volgende:
Allebei mijn ogen zijn 50% open gok ik
25% zicht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
2x 50% = 100% zicht.
Niks meer aan doen dus![]()
Precies, je er overheen zetten. Ik ben zo vaak moe als ik naar mijn werk moet. Anders moet ze maar een nakkie nemen dan is ze zo van haar moeheid afquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:15 schreef dhrluker het volgende:
Stoppen met zeuren en gewoon je 'belangrijk' ding gaan doen.
Dan kan je net zo goed je nog een keer omdraaien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit aangezien ik toch ga stoppen
Niet, dat is bij jou een normale en permanente staat van lichaam en geest.quote:
Praktijkexamenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:40 schreef GJonline het volgende:
[..]
Examen? Dat noemen ze toch proefwerk op het mbo
Drugs die je spuit wordt je meestal ook niet echt wakker vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:36 schreef -supergirl- het volgende:
Onderweg naar m'n belangrijke dingetje zonder iets gespoten of gesnoven te hebben
De oneindigheid aan makkelijke grappen die hieruit te halen is, maar laat ik makkelijk beginnen: achter het station hoef je alleen maar voorover te buigen, dat moet zelfs nu nog te doen zijn voor jequote:
Omdat half 3 ook best een redelijke tijd is als je om 6 uur op moet voor een praktijkexamenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:27 schreef Tja..1986 het volgende:
En waarom ben je niet optijd gaan slapen dan?
Dat heb je vlug gediggitydaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat half 3 ook best een redelijke tijd is als je om 6 uur op moet voor een praktijkexamen![]()
![]()
![]()
Maar ben al klaar
Fixedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat heb je heeft hij vlug gediggitydaan bij je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |