Bakt je moeder wel lekkere pannenkoeken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik besteed al mijn taken uit aan derden maar hele dagen delegeren is ook vermoeiend.
Gaat wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bakt je moeder wel lekkere pannenkoeken?
Post pics van jezelf in een nietsverhullende outfitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef BlueMage het volgende:
We zijn dit topic 'n beetje moe. Klein dipje.
Had jij net weer je hoofd gestoten aan het glazen plafond?quote:
uhm.... wat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Had jij net weer je hoofd gestoten aan het glazen plafond?
Het was een poging tot humor maar als het uitgelegd moet gaan worden dan is de grap er ook wel meteen van af.quote:
ja met grappen hoef je nu niet aan te komen hoor hallo ik zit hier midden in een levenscrisisquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het was een poging tot humor maar als het uitgelegd moet gaan worden dan is de grap er ook wel meteen van af.
De subtiliteiten ontgaan het canaille. Een geruststellende gedachte.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het was een poging tot humor maar als het uitgelegd moet gaan worden dan is de grap er ook wel meteen van af.
Die je aan jezelf te danken hebt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja met grappen hoef je nu niet aan te komen hoor hallo ik zit hier midden in een levenscrisis
nee hoor. ik kan er toch niet aandoen dat ik zo ambitieloos geboren ben.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Die je aan jezelf te danken hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee hoor. ik kan er toch niet aandoen dat ik zo ambitieloos geboren ben.
Wellicht is het beter als je gewoon op ''uitloggen'' klikt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja met grappen hoef je nu niet aan te komen hoor hallo ik zit hier midden in een levenscrisis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |