Een user kan alleen niet in TR's kijken he.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:11 schreef sp3c het volgende:
geen idee over welke mod het gaat maar als een niet NWS mod op je TR reageert dan doet hij of zij dat gewoon als user
Ik heb de TR's afgevinkt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Een user kan alleen niet in TR's kijken he.
De niet-nws mod leest dus mijn TR's, dm't mij. Sluit waarschijnlijk de TR's, (of zijn ze nog zichtbaar voor jullie?) Waardoor de wel-nws mods ze nooit kunnen lezen, dat vind ik een beetje vreemd, naast het offtopic geblaat.
Doe eens wat aan dat trollenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:08 schreef IntensiveGary het volgende:
Ik stop met je lastigvallen als jij stopt met posten in dit draadje. Zolang jij blijft liegen en de feiten verdraaien blijf ik je in de zeik zetten
Hij zegt openlijk dat zijn bedoeling is een andere user te trollen en te trollen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:17 schreef sp3c het volgende:
zolang het niet tever gaat en het van beide kanten komt ga ik er niet tussen staan
Ja het is echt verschrikkelijk allemaal. Met je Holocaust vergelijkingen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij zegt openlijk dat zijn bedoeling is een andere user te trollen en te trollen.
Dat is altijd topicontwrichtend.
quote:Op zondag 10 november 2013 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Directeur Facebook harkt miljoenen binnen
Geen bron, geen nieuws, Tong humor, topic van likmevessie, dus.
Nee dat moet nietquote:Op maandag 11 november 2013 23:43 schreef Peunage het volgende:
NWS / We zullen zien hoe het loopt//
Iemand heeft het Syrië topic kapot gemaakt. Hij moet weer gekoppeld worden aan de reeks.
was ook niet meteen, dat duurde 102 postsquote:Op maandag 11 november 2013 23:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oke oke, je hoeft niet meteen boos te worden.
Als jij nou eens met Whiskas gezellig een kamer zoekt, ok?quote:Op maandag 11 november 2013 23:43 schreef Peunage het volgende:
NWS / We zullen zien hoe het loopt//
Iemand heeft het Syrië topic kapot gemaakt. Hij moet weer gekoppeld worden aan de reeks.
Ik deed niks. Dit keer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij nou eens met Whiskas gezellig een kamer zoekt, ok?
Dat zijn toch 2 totaal verschillende onderwerpen? Ene gaat over samenwonende mensen met een uitkering en fraude en de andere over asociaal of onaangepast gedrag tijdens de sollicitatie.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Woningdelende uitkeringstrekkers gekort op bijstand
NWS / Geen werk door onaangepast gedrag of kleding? 3 maanden geen uitkering
Tong is ook weer eens wakker geworden~~dubbel dus
Ik kijk altijd eerst wat er is gepost in NWS. Ik neem 's ochtends de kranten door. En plaats dan één of twee topics die interessant kunnen zijn voor FOK!. Ik heb de oorspronkelijke Volkskrantkop geplaatst.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Woningdelende uitkeringstrekkers gekort op bijstand
NWS / Geen werk door onaangepast gedrag of kleding? 3 maanden geen uitkering
Tong is ook weer eens wakker geworden~~dubbel dus
Dit dus. Plus ik heb het hele Volkskrantartikel geplaatst.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn toch 2 totaal verschillende onderwerpen? Ene gaat over samenwonende mensen met een uitkering en fraude en de andere over asociaal of onaangepast gedrag tijdens de sollicitatie.
Of gaan we vanaf nu alle moordzaken ook in 1 topic bespreken?
Nee, mijn topic ging over de gewijzigde plannen voor uitkeringsgerechtigden. Daarin zijn gewijzigdequote:Op woensdag 13 november 2013 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn toch 2 totaal verschillende onderwerpen? Ene gaat over samenwonende mensen met een uitkering en fraude en de andere over asociaal of onaangepast gedrag tijdens de sollicitatie.
Of gaan we vanaf nu alle moordzaken ook in 1 topic bespreken?
Blijkt niet uit je TT. Ik maak er geen halszaak van hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, mijn topic ging over de gewijzigde plannen voor uitkeringsgerechtigden. Daarin zijn gewijzigde
kledingvoorschriften en extra gedragseisen voor de uitkeringstrekkers ook onderdeel van. Lees het topic maar door.
De Belgische Vincent Bijlo.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onvoorstelbaar dat ik de topic nog niet gezien heb over de ramp in de Filipijnen. Of ik ben blindwaar is ie?
Ja, die ging een beetje verkeerd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:37 schreef StateOfMind het volgende:
NWS / Gehandicapte man overvallen in park
Kan dit topic gezuiverd worden van trollen en kleuters?
Dicht.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:56 schreef eight het volgende:
NWS / Chinezen koken honden en frituren katten LEVEND!!
Troll topic + oudnieuws + dubbel topic
Wat is er nou weer met Trouw?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dicht.
Ik kon het dubbeltopic niet vinden.
Mag niet als bron. Zie OP.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er nou weer met Trouw?
Van trouw mogen we niks op ons forum publiceren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er nou weer met Trouw?
Ja, beetje onduidelijk geformuleerd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dicht.
Ik kon het dubbeltopic niet vinden.
Dat kunnen ze helemaal niet eisenquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van trouw mogen we niks op ons forum publiceren.
Of ze het mogen weet ik niet. Weet wel dat we er teveel gezeik mee hebben gehad. Genoeg reden om afstand van te nemen in elk geval.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kunnen ze helemaal niet eisen
Als je bronvermelding gewoon klopt, niks aan het handje.
Wat is de volgende angsthazenstap? Anti-EU-posts verwijderen, omdat de fascistische boekverkoper Martin Schulz dat opdraagt?...
Gelukkig staat Danny aan het hoofd en die buigt niet zo snel voor die smerige EU.
Dat dus. Als het over de kat van Ome Willem ging die op reis was geweest was het ook niet toegestaan. Heeft weinig met de EU te maken, des te meer met auteursrecht en beroepen daarop. Om maar te zwijgen van eventuele prijskaartjes.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of ze het mogen weet ik niet. Weet wel dat we er teveel gezeik mee hebben gehad. Genoeg reden om afstand van te nemen in elk geval.
Met bronvermelding zou dat geen probleem moeten zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:42 schreef Ferdo het volgende:
Q
[..]
Dat dus. Als het over de kat van Ome Willem ging die op reis was geweest was het ook niet toegestaan. Heeft weinig met de EU te maken, des te meer met auteursrecht en beroepen daarop. Om maar te zwijgen van eventuele prijskaartjes.
Ja, die quote mag dus niet he?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:43 schreef remlof het volgende:
Artikel geheel of gedeeltelijk overnemen
In principe is het niet toegestaan materiaal uit Trouw te hergebruiken. Wilt u een deel of het complete artikel overnemen? Voor ¤ 0,36 per woord kunt u (een deel van) een artikel uit Trouw overnemen op uw website, intranet of nieuwsbrief. Stuurt u ons een e-mail met de titel en publicatiedatum van het artikel, dat u wenst te gebruiken tezamen met uw factuurgegevens naar copyright@trouw.nl.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)iksvoorwaarden.dhtml
Je kan het er natuurlijk ook op gokken, hé, en toch gewoon zo'n bericht plaatsen, als website zijnde dan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met bronvermelding zou dat geen probleem moeten zijn.
Maar goed, ken de ellende die er is geweest verder inhoudelijk niet en leg me maar neer bij een totaalverbod op Trouw-artikelen
Dat komt niet uit een artikel maar uit de gebruiksvoorwaarden van de sitequote:Op zaterdag 16 november 2013 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die quote mag dus niet he?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:43 schreef remlof het volgende:
Artikel geheel of gedeeltelijk overnemen
In principe is het niet toegestaan materiaal uit Trouw te hergebruiken. Wilt u een deel of het complete artikel overnemen? Voor ¤ 0,36 per woord kunt u (een deel van) een artikel uit Trouw overnemen op uw website, intranet of nieuwsbrief. Stuurt u ons een e-mail met de titel en publicatiedatum van het artikel, dat u wenst te gebruiken tezamen met uw factuurgegevens naar copyright@trouw.nl.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)iksvoorwaarden.dhtml
Volgend jaar plaatsen Roemenen en Hongaren die stukjes in Trouw, kunnen we ze weer quoten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En die gekken denken zo het oud-journalistieke hoofd boven water te houden?
Bij nader inzien maar goed dat we die lui niet steunen door hun berichtjes te plaatsen.
Veel nieuws is natuurlijk ook wel via andere bronnen te vinden, hé? En die doen minder moeilijk over het overnemen, zeker met de gedachte dat sommige mensen wel doorklikken naar het bronartikel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En die gekken denken zo het oud-journalistieke hoofd boven water te houden?
Bij nader inzien maar goed dat we die lui niet steunen door hun berichtjes te plaatsen.
Hoe kan ons maatje nou zoveel verdienen dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:51 schreef remlof het volgende:
Het mag dus wel als je één woord veranderd: Gewelddadig optreden Saoedi-Arabië leidt tot uittocht arbeidsmigranten
Anders kost het 7 x ¤0,36 = ¤2,52
Saoedi-Arabië wordt vast als twéé woorden gezien...quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:51 schreef remlof het volgende:
Het mag dus wel als je één woord verandert: Gewelddadig optreden Saoedi-Arabië leidt tot uittocht arbeidsmigranten
Anders kost het 7 x ¤0,36 = ¤2,52
Ja, veel berichten zijn ANP-berichten enzo en staan letterlijk op andere kranten- of nieuwssites... Van kranten die niet zo -hoe zeg ik dit netjes?- moeilijk doen op het "herplaatsen" van hun artikelen (mits met bronvermelding) om er over te discussiëren..quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Veel nieuws is natuurlijk ook wel via andere bronnen te vinden, hé? En die doen minder moeilijk over het overnemen, zeker met de gedachte dat sommige mensen wel doorklikken naar het bronartikel.
Dan kost het gebruiken van de originele titel ¤2,88quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Saoedi-Arabië wordt vast als twéé woorden gezien...
Ja, sure.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, veel berichten zijn ANP-berichten enzo en staan letterlijk op andere kranten- of nieuwssites... Van kranten die niet zo -hoe zeg ik dit netjes?- moeilijk doen op het "herplaatsen" van hun artikelen (mits met bronvermelding) om er over te discussiëren..
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgend jaar plaatsen Roemenen en Hongaren die stukjes in Trouw, kunnen we ze weer quoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |