quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Kun je nagaan hoe vervelend je vroegah was.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik had al heul heul lang geen nieuwe geopend hoor!
Dat was ook geen verwijt hoor, maar jij bent altijd razendsnelquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik had al heul heul lang geen nieuwe geopend hoor!
Wij zitten ook nog net in het heftigste stukje. Ik ben heel benieuwdquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was ook geen verwijt hoor, maar jij bent altijd razendsnel![]()
Ik zag net code rood voor alle kustprovincies vanaf 3 uur vannacht, het wordt echt wel een heftige storm
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tombo, Ik snap je reactie maar dat gedrag heeft en toont ze dus niet, sterker nog, fat angstige dus ook het onderdanige is er nooit meer uitgegaan, haar vorige baasjes hadden elke dag ruzie, dat blijft in dat koppie.
Verder is en mag e kan ze gewoon hond zijn, dat wij zoveel van haar houden wil niet zeggen dat we alles pikken, alleen is ze zo lief dat we haar kunnen laten zin wie ze inmiddels is, dus juist haar eigen ik.
Ik denk dat ze Ynske bedoelt?quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Niks, ik ben gewoon even recalcitrant
Dat zal het zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:44 schreef Candaasje het volgende:
Haaai!![]()
Ik zou ook mijn hond hont de schuld geven als ik zelf niet de stromende regen in zou willen....![]()
hihi
Dat magquote:
Oh kom er toch onder vandaan, ik heb wel ergere blunders begaan hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat mag![]()
ik lag even niet om mijn blunder![]()
kruipt even onder de tafel van schaamte
Had HHH iets laten liggen onder de tafel dan wat ze terug wilquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat mag![]()
ik lag even niet om mijn blunder![]()
kruipt even onder de tafel van schaamte
Ja daar wordt je vanzelf vrolijk van tochquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:47 schreef Candaasje het volgende:
@Indaha:kijk, dan zijn er in elk geval 2 die lachen, vrolijkt het topic ook weer wat op
Over opvrolijken gesproken.... ik las iets over een shabu-meet.....
Ja dat scheelt ,die komen nat binnen en hoef ik alleen maar af te drogenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen idee of het regent, maar op dit soort dagen ben ik altijd blij dat ik geen hond heb die me dwingt dat uit te proberen
Katten
kruipt onder de tafel wegquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh kom er toch onder vandaan, ik heb wel ergere blunders begaan hoor
zo bedoel ik t ook niet als aanvallen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohaaaaa![]()
![]()
Huis aan kant, was in de droger, kaarsjes aan, goed boek en een lekker rood wijntje....ik ben een blei ei
En Knoflook, denk dat jij je eigen hond beter kent dan Ynske, dus ik zou mezelf zeker niet verdedigen
BLIJquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohaaaaa![]()
![]()
Huis aan kant, was in de droger, kaarsjes aan, goed boek en een lekker rood wijntje....ik ben een blei ei
En Knoflook, denk dat jij je eigen hond beter kent dan Ynske, dus ik zou mezelf zeker niet verdedigen
Hier niet eens... tenzij hun waardeloze ouders ze te laat binnen halenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat scheelt ,die komen nat binnen en hoef ik alleen maar af te drogen
Goed! Ze zijn nog steeds heerlijk lief en klef, en ondeugendquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef sararaats het volgende:
Candaasje. Hoe gaat het met de nijntjes?
Hier hebben ze een sleutel maar komen zelf te laat binnenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier niet eens... tenzij hun waardeloze ouders ze te laat binnen halen![]()
Jaaa!quote:
Ik ook!quote:
Oh, dat was het. blEI ei, autchquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohaaaaa![]()
![]()
Weet ik ook welquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo bedoel ik t ook niet als aanvallen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef Candaasje het volgende:
Dit vrolijke ei () gaat lekker slapen, welterusten!
Vroleikquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef Candaasje het volgende:
Dit vrolijke ei () gaat lekker slapen, welterusten!
Ja iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Onze katten krijgen meer dan genoeg sturing bedenk ik me net![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Je ziet het er niet altijd aan af.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja dan wordt het een klei ei als je die te lang kooktquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd, maar bij katten helpt dat toch niet
![]()
Ik ga ook slapen en dromen over blije eieren in de storm of zoiets, ik hoop dat ze gekookt zijn anders wordt het een puinhoop
![]()
Gizmo wilde ook nog snel naar buiten schieten net, maar die heb ik toch maar even tegen gehoudenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Indaha
Denk dat ik vannacht de kattenren wel afsluit, mocht er een boom om gaan achter ons huis dan heb ik de katten liever niet in de ren
Hihiquote:
Een slebber-eiquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja dan wordt het een klei ei als je die te lang kookt
Vast.en herkenbaar, met het geluid hard aan zeker?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Tombo
Ik ga nog ff lezen terwijl meneer I. de F1 zit te kijken, heeeel ontspannend![]()
Jupquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Vast.en herkenbaar, met het geluid hard aan zeker?![]()
ik vrees het dus iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:32 schreef senesta het volgende:
Het waait al lekker hier en morgen moet het veel en veel erger zijn, we wachten het af.
Ik ga het maar niet te laat maken, ik moet morgen de hele dag werkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat wordt dus een latertje (en het scheelt vast wel dat ene uurtje wintertijd van vannacht)
Tof geregeldquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:46 schreef Greys het volgende:
Mijn baas belde vanmorgen zelf dat ik niet mag komen vandaag.
Ze wilden het niet op hun geweten hebben dat ik over de Brienenoord en Moerdijkbrug moet heen en terug.Dan haal ik de werkdag gewoon in op donderdag, dan zou ik vrij hebben gehad. Tof geregeld.
Toffe werkgeverquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:46 schreef Greys het volgende:
Mijn baas belde vanmorgen zelf dat ik niet mag komen vandaag.
Ze wilden het niet op hun geweten hebben dat ik over de Brienenoord en Moerdijkbrug moet heen en terug.Dan haal ik de werkdag gewoon in op donderdag, dan zou ik vrij hebben gehad. Tof geregeld.
Nee dat is een verstandige beslissing idd! Als je even vijf minuutjes moet rijden kan je het mss gokken, maar ik had ook een uur de auto in gemoeten en D. moet idd ook ver, dan kan je - als het ook maar even kan - nu beter thuis blijven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tof geregeld
D. werkt vandaag ook maar thuis, normaliter op maandag in Den Haag, maar dat leek geen goed plan
Ze zagen me al vliegen met de Smart denk ikquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:02 schreef Oognip het volgende:
Ik lees op twitter dat er koeien in de sloot zijn gewaaid tussen Leidschendam en Zoeterwoude. De brandweer haalt daar koeien uit de sloot. Ik moest een klein beetje lachen
Mogguh!quote:
Dan waren de banden niet goed uitgelijndquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Een Smart met dit weerNee, dat gaat hem niet worden idd
Één keer in zo'n ding gereden, had het idee dat dat ding boven de 80 ieder moment uit mekaar kon trillen
Waar moet je heen dan, hoe ver? Je kunt beter gewoon gaan lopen, want je loopt straks toch met je fiets ipv dat je er op zitquote:
Ik zou de toegang tot het balkon even een paar uurtjes afsluitenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen! Net over polderdijkjes gereden met de wind in mijn zij, ik ging geloof ik alle kanten opAlhoewel de katten het wel interessant vonden, die waren niet van het balkon te krijgen daarstraks. Naja, het zal hier allemaal wel meevallen hopelijk.
Twitter van de ANWB dus is wel echtquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is een verstandige beslissing idd! Als je even vijf minuutjes moet rijden kan je het mss gokken, maar ik had ook een uur de auto in gemoeten en D. moet idd ook ver, dan kan je - als het ook maar even kan - nu beter thuis blijven.
[..]
Ze zagen me al vliegen met de Smart denk ik
Nee maar erg tof idd!
[..]![]()
![]()
Hoop dat ze er weer goed uit komen. Arme beesten. Je zult ze zien vliegen
Kwam het wel over als een serieus bericht of kan het een grap geweest zijn?
[..]
Mogguh!
Meer waaiiiiiiii, waaiiiiiiiiquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat ja![]()
Whyyyyyyyy, whyyyyyyyyyyyy
Het was er wel één van zo'n verhuurbedrijf, Budget of Hertz, ik weet al niet meer. Dus dan zijn ze meestal wel iets meer afgeragd jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan waren de banden niet goed uitgelijnd
Nee normaal rijdt ie serieus top, heb er ook al menig windvlaagje mee doorstaan over de Brienenoord haha. Ik rijd er dagelijks 130 km/u mee op de wegen waar dat mag
Maar met dit weer is het écht vragen om moeilijkheden.
Nah, valt wel mee hoor, ten eerste staat de wind dwars op het balkon, dus er niet recht op, en ik heb een goed kattennet. Dus ze kunnen er niet afwaaien ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou de toegang tot het balkon even een paar uurtjes afsluiten
Sporten. Lopen red ik niet. Ongeveer 1.5 k/mquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar moet je heen dan, hoe ver? Je kunt beter gewoon gaan lopen, want je loopt straks toch met je fiets ipv dat je er op zit
Ohquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Twitter van de ANWB dus is wel echt
Ik heb gisteravond nog geprobeerd de tuin zo storm-proof mogelijk te maken, losse dingen in de schuur gezet, dingen die door het raam zouden kunnen waaien vastgezet. Hopen dat je schutting blijft staan!quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:20 schreef Puala het volgende:
Onze schutting (plantenbak + klimop) lijkt op bepaalde momenten om te waaien
Mogguh Muissssssss!quote:
snertquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:33 schreef Muis006 het volgende:
Het is binnenblijfweerom dit te vieren ga ik vanmiddag snert eten
Had je maar een vak moeten leren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat ik hier op het werk de deur van het wachthokje niet open kan zetten, omdat het dan allemaal staat te klapperen. Zo kan ik niet naar buiten kijken. Waarschijnlijk gaat dus heel de storm vandaag langs me heen.
Dat is al vroeg en bij jullie moet het ergste nog komen toch ?quote:
Jup, tussen 10 en 12quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is al vroeg en bij jullie moet het ergste nog komen toch ?
Jup. Ja, het viel!!! ook reuze mee. In de afgelopen 15 min is de wind best aangetrokkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat in DH? En je zei dat het reuze mee viel
Bizar he?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Mensen nog gedemonstreerd zaterdag? Het was erg gezellig...![]()
Dus dan ga je maar fokken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:10 schreef Qwea het volgende:
Hahahaha zit op giets, hoef niet te trappen!
oei, toch geen ongeval?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Hier danste het ootootje wel wat heen en weer toen ik stilstond op de brug. Vrachtwagen schuin voor me deed hetzelfde, maar dan een stuk harder.
Kop-staart botsinkje voor het stoplicht waardoor het allemaal wat langzamer reed.quote:
Ja maar je moet ook nog terugquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:10 schreef Qwea het volgende:
Hahahaha zit op giets, hoef niet te trappen!
Zelfs normaal ogende mensen kunnen in een soort halve voetbalhooligans veranderen zie je wel. Erg triest in ieder geval.quote:
Het is eng soms, om te zien wat groepsdynamiek met mensen doet. Heel engquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zelfs normaal ogende mensen kunnen in een soort halve voetbalhooligans veranderen zie je wel. Erg triest in ieder geval.
Klopt. Keer een documentaire met Fons de Poel gezien, toch een aardig nette en normale man zou je zeggen. Die was toen ergens bij mij in de buurt, bij een opleidingscentrum voor de ME. Je kan je daar ook opgeven als "relschopper", voor als ze oefeningen doen. Hij was dus bij zo'n oefening. Stond ie ook gewoon met stenen naar de politie te gooien. Dat die achteraf gewoon van zich zelf was geschrokken. Ik had het ook niet achter hem gezocht trouwens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is eng soms, om te zien wat groepsdynamiek met mensen doet. Heel eng
Ach ja. Er is nooit beweert dat bij grootste opgezette demonstraties het meest intellectuele volk komt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Mensen nog gedemonstreerd zaterdag? Het was erg gezellig...![]()
ben je in orde?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kop-staart botsinkje voor het stoplicht waardoor het allemaal wat langzamer reed.
Een van de vakken voor mijn bachelor was groepsdynamica en het is echt verbazingwekkend (en vaak verontrustend) om te zien wat mensen wel of juist niet doen wanneer ze zich in een bepaalde groep begeven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is eng soms, om te zien wat groepsdynamiek met mensen doet. Heel eng
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een van de vakken voor mijn bachelor was groepsdynamica en het is echt verbazingwekkend (en vaak verontrustend) om te zien wat mensen wel of juist niet doen wanneer ze zich in een bepaalde groep begeven.
Ik hoop dat die demonstrerende vrouw er goed aan toe is
quote:Zij belde mij zojuist en we hebben een leuk gesprek gehad. Het gaat goed met haar en ze is heel blij dat er aandacht is voor West-Papua. Vanavond doet ze haar verhaal in Hart van Nederland.
Er zijn er op snelwegen al een paar omgewaaid zag ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Hier danste het ootootje wel wat heen en weer toen ik stilstond op de brug. Vrachtwagen schuin voor me deed hetzelfde, maar dan een stuk harder.
een klettergeluid? arm Bietjequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:45 schreef Greys het volgende:
Biet blaft echt nooit in huis, maar dit staat nu steeds naar de open haard te grommen, omdat er een eng geluid uit komt (lees: de wind in de schoorsteen)
Nee dat 'huilende' geluid van de wind is best hard nu in de schoorsteen. Biet denkt dat er wolven in zitten denk ik haha.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
een klettergeluid? arm Bietje![]()
wij hebben Frasier nog niet gezien vandaag
Ahquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:45 schreef Greys het volgende:
Biet blaft echt nooit in huis, maar dit staat nu steeds naar de open haard te grommen, omdat er een eng geluid uit komt (lees: de wind in de schoorsteen)
Ik denk dat hij lekker onder een struik ligt te snurken, hoe onrustig de katten gisteren waren zo rustig zijn ze nu.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef sararaats het volgende:
is het normaal dat een poezel ver weg loopt als er storm is? Frasier is weg en waarschijnlijk is hij ver weg.
ik ben een beetje ongerustgisterenavond was hij er ook al niet zei ons ma.
Katten gewoon binnen houden als er zwaar weer voorspeld wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef sararaats het volgende:
is het normaal dat een poezel ver weg loopt als er storm is? Frasier is weg en waarschijnlijk is hij ver weg.
ik ben een beetje ongerustgisterenavond was hij er ook al niet zei ons ma.
m'n broer en vrouw zijn gaan werken maar hij komt terug, dat weet ik heel zeker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Katten gewoon binnen houden als er zwaar weer voorspeld wordt.
Maar hij zit vast ergens te schuilen.
week vakantie hierquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier viel het echt wel mee op de weg. Ben wel benieuwd hoeveel scholieren er vandaag van hun fiets waaien.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:55 schreef Greys het volgende:
In alle nieuwsberichten staat dat fietsen ten strengste wordt afgeraden, ik snap niet zo goed waarom je het dan toch zou gaan doen als het niet strikt noodzakelijk is. Had je soms nog een enkel over waar nog niks mee was ofzo, Q?
En twee polsen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:55 schreef Greys het volgende:
In alle nieuwsberichten staat dat fietsen ten strengste wordt afgeraden, ik snap niet zo goed waarom je het dan toch zou gaan doen als het niet strikt noodzakelijk is. Had je soms nog een enkel over waar nog niks mee was ofzo, Q?
Het is maar voor een paar uur....ergens tussen 3 en 4 is de koek alweer opquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ligt de eerste schutting om
Fatsoenlijk lopen lukt hier al amper, laat staan fietsen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier raast ook sirene na sirene voorbij.... en dan zag ik net nog iemand gezellig de boodschapjes doen. Dezelfde mevrouw die mij ooit uitlachte om mijn snowsteps en een week later zelf in het gips zat. Kennelijk niks geleerd nog
Regio midden. Code rood, zeg maarquote:
Checkquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik word nu naar buiten gestuurd om te checken of er speling op de bouten zitAlsof ik daar verstand van heb
Als ik over 5 minuten niet terug ben, bel 112
Dat was snel M_Dquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zit geen speling op de deur, ik herhaal: er zit geen speling op de deur
Oh gelukkig! Ik zat er wel een beetje mee inquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik woon in Rhoon en het is hier een heel stuk rustiger inmiddels.
Het was heftig maar ik durf weer naar buiten.
Ik weet het niet precies, ze zijn met riolering bezig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Bamba, overigens is hier enkel op de achterdijk stormschade door de brandweer gemeld dus weet niet waar je man bezig is maar hij zal prima oké zijn
Dan is het Rhoon-dorp, niets aan de hand daar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ze zijn met riolering bezig.
Ik heb geen ideequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kan ik me voorstellen.
Ik ga zo boodschappen doen. id hij in Rhoon-dorp bezig, dan zwaai ik even naar hem
Mooie post voor de gemeente om op te bezuinigen: onderhoud openbaar groen (of hebben ze dat in de afgelopen jaren al gedaan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef senesta het volgende:
Den Helder:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gaat lekker
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dan is het Rhoon-dorp, niets aan de hand daar.
rij ik er dalijk langs, raampje open en blèr tegen die mannen: meneer Bamba, de groeten van mevrouw Bamba![]()
Ik ben er gek genoeg voorquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:43 schreef Bamba het volgende:
[..]Als hij het is, roept ie wel terug hoor
Bussen zwabberen zo lekker met stormquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:47 schreef Oognip het volgende:
Hier in Winterswijk () waait het ook lekker. In de bus was het af en toe best spannend
Schootenweg is een SLAGveld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef senesta het volgende:
Den Helder:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gaat lekker
Het is echt absurt inderdaad, overal bomen om en heel veel grote takken op de weg. Ik twijfelde om Samara naar school te laten gaan maar het is nu alweer wat rustiger geloof ik.quote:
Oh...mijn...godquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:00 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Om de hoek bij ons. Het zal je woonboot maar zijn!
zo....dan ben je niet blij......zacht uitgedruktquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:00 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Om de hoek bij ons. Het zal je woonboot maar zijn!
Voor zover bekend geen gewonden gelukkig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hopen dat er verder niemand in zat dan
Ik mag zo naar werk "fietsen" Hoop dat ik wind mee hebNaja anders is het ook niet super ver lopen/steppen.
Als-ie nog niet volgelopen is wel maar vrees het ergstequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou zo'n boot weer boven komen nadat de boom eraf gaat?
Ik heb geen idee. Hij zal sowieso wel schade hebben denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou zo'n boot weer boven komen nadat de boom eraf gaat?
En ze waren allemaal even lekker?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Vreselijk, die woonark.
Bamba, er zijn zo veel kerels hier op het dorp aan het werk (halve dorp ligt open) dat ik maar niet gegild heb, bovendien regende het en zit mijn haar voor geen meter
Kon ik niet zien want vanwege de hoosbui hadden ze capuchons opquote:
Ja in de tuin is ook wat anders.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
z&f zijn ook even buiten geweest. Die kunnen de tuin niet uit en ik verwacht niet dat ze 1,2,3 wegwaaien. Nina is wel een keer weggewaaid toen waaide het niet zo hard als nu.
misschien zit hij binnen bij m'n broer maar dat weten we niet. als hij en z'n vrouw gaan werken, zit Frasier altijd buiten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:40 schreef Oognip het volgende:
Het is gewoon zo niet slim om je kat naar buiten te doen met die storm...
och zie nu, wat een schatjequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
HHH moest plasje en is ietwat verwaaid![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Whehehe wat een lekkerdingquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
HHH moest plasje en is ietwat verwaaid![]()
[ afbeelding ]
Totdat de schutting wegwaait.... ze wilden hier naar buiten, maar ze hadden toch echt even pechquote:
Wij hebben vanaf gisteravond zelfs de ren afgesloten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Totdat de schutting wegwaait.... ze wilden hier naar buiten, maar ze hadden toch echt even pech
Hoe is het daar nu?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Hip kapsel
"Hier" is onderin Friesland, op de grens met Drenthe & Overijssel
Al een stuk minder dan eind vd ochtend, maar af en toe out of the blue nog behoorlijke rukwinden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoe is het daar nu?
Hier neemt de wind steeds meer af, blij toe.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:04 schreef Laysa het volgende:
Ben je op je fiets ramptoeristje aan het spelen
Hier is alleen maar een dunne boom in het speelpark aan de overkant kapot gespleten....ben expres naar de Appie gereden, maar echt voor de rest niets....behalve dat nu de hemel naar beneden stortquote:
Hier is het echt chaosquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier is alleen maar een dunne boom in het speelpark aan de overkant kapot gespleten....ben expres naar de Appie gereden, maar echt voor de rest niets....behalve dat nu de hemel naar beneden stort
zeker als ze niet van mezelf zijn. Frasier is van m'n broer maar zit meestal bij m'n oudersquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:20 schreef Kper_Norci het volgende:
![]()
Altijd goed als katjes weer thuis komen.
Lekker knuffelen met veilige Frasier dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
zeker als ze niet van mezelf zijn. Frasier is van m'n broer maar zit meestal bij m'n ouders
nu ligt hij lekker binnen, ik ben daar nu.
Fijn! En zeg maar dat ze hem niet meer los moeten laten met dit weerquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:11 schreef sararaats het volgende:
Frasier is er weer!!!!!!!! wat ben ik blij zeg.
De storm is toch grotendeels al weg?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Fijn! En zeg maar dat ze hem niet meer los moeten laten met dit weer
Iedereen is veilig thuis, maar D moet vanavond weg... ben er niet blij mee![]()
Ja, klopt. Maar deze moeder de Gans heeft liever iedereen veilig binnen. Ik val hem er niet mee lastig hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
De storm is toch grotendeels al weg?Het is nu (volgens mij) niet meer dan 'gewoon harde wind'.
normaal ligt hij in de serre te slapen maar hij was waarschijnlijk zo bang dat hij gevlucht is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Fijn! En zeg maar dat ze hem niet meer los moeten laten met dit weer
Iedereen is veilig thuis, maar D moet vanavond weg... ben er niet blij mee![]()
heb ik uitgebreid gedaan, ik ben nu terug in m'n eigen huisje. het waait nog een beetje maar het is niet koud.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lekker knuffelen met veilige Frasier dus
Gans ik met je meequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar deze moeder de Gans heeft liever iedereen veilig binnen. Ik val hem er niet mee lastig hoor
Okequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar deze moeder de Gans heeft liever iedereen veilig binnen. Ik val hem er niet mee lastig hoor
Klopt, en zeker daar ik vanavond ook binnen blijf, veiliger voor iedereenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
OkeSowieso is thuis gezelliger natuurlijk.
Maar het was ook meer om je gerust te stellen, het is vanavond buiten niet meer onveilig dan elke normale avond.
Nou, een keer een avondje alleen vind ik ook wel lekker hoor. Wij zitten natuurlijk bijna 24/7 bij elkaar (nog wel...), dus een keer keihard en vals meebleren met je favoriete liedjes kan ook wel fijn zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
OkeSowieso is thuis gezelliger natuurlijk.
Maar het was ook meer om je gerust te stellen, het is vanavond buiten niet meer onveilig dan elke normale avond.
Oke, in dat geval, zwaai hem vrolijk uit straksquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, een keer een avondje alleen vind ik ook wel lekker hoor. Wij zitten natuurlijk bijna 24/7 bij elkaar (nog wel...), dus een keer keihard en vals meebleren met je favoriete liedjes kan ook wel fijn zijn![]()
in de buurt zei je toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het ruik staan te kokenzo lekker, sta aardappelen te bakken, biefstukken te bakken, verse knalgroene erwten met worteltjes, heb net kruidenboter gemaakt en de champignons voor over de biefstuk gesneden.
Ik stik van de trek
Wie schuift aan?![]()
zo dat ziet er best heftig uit. ik ben enkel de deur uit geweest om met Frasier te gaan knuffelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:17 schreef Adnap het volgende:
Zo, thuis maar ook hier een ravage. Een boom al boom overal, de weg gelukkig wel redelijk vrij.
Even een foto van de hondenuitlaatplek hier : (das dus ca 10 meter van mijn huis)
[ link | afbeelding ]
Er staan hier rondom ons eiland een stuk of ik schat 30 bomen waarvan er zeker 6 helemaal plat liggen en de rest zware tot zeer zware schade heeft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
zo dat ziet er best heftig uit. ik ben enkel de deur uit geweest om met Frasier te gaan knuffelen
hier bijna geen schade, wel zijn de bomen nu echt kletskop (lees: kaal)
Yep, maar het is al helemaal op, ik heb nog 6 erwtjes en één aardappel voor jequote:
Zonde is dat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:21 schreef Adnap het volgende:
[..]
Er staan hier rondom ons eiland een stuk of ik schat 30 bomen waarvan er zeker 6 helemaal plat liggen en de rest zware tot zeer zware schade heeft.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Yep, maar het is al helemaal op, ik heb nog 6 erwtjes en één aardappel voor je![]()
Kom op, zes hele erwten én een aardappel!quote:
't is maar een klein aardappeltje hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kom op, zes hele erwten én een aardappel!![]()
Dat krijg je waarschijnlijk nooit op.
Oh, een beetje als deze?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
't is maar een klein aardappeltje hoor
Pootjes op de bank, laptopje en tv aan, doekje over de beentjes, kaarsjes aan, dom hangen, wat lekkers erbij, beetje duffen en genieten van het gekledder tegen de ramen , zoiets?quote:
Bijna precies de situatie hierquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Pootjes op de bank, laptopje en tv aan, doekje over de beentjes, kaarsjes aan, dom hangen, wat lekkers erbij, beetje duffen en genieten van het gekledder tegen de ramen , zoiets?
Enjoy
Verlanglijstje voor de Sint: Een grotere pan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ietsjes kleiner Roger, die van jou past niet in mijn pan
lekker is dat hèquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Verlanglijstje voor de Sint: Een grotere pan.
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
lekker is dat hè![]()
Man had net HHH uitgelaten, begon te hozen dus kleddernatte hond in een dikke handdoek opvangen en afdrogen, verder droogt malle muts zich af op de kleden en de bank, botje erbij voor het blije ei en het plaatje is compleet
![]()
Man droogt zichzelf wel af
Ik ga hem morgen eens bekijkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:17 schreef Bamba het volgende:
Man is weer veilig thuis gelukkigZe werken met ongeveer 6 man Knoflookje. En wat stratenmakers nog in de buurt geloof ik. Hij is deze hele week waarschijnlijk nog in je woonplaats te bewonderen
Je geeft hem toch wel op zijn minst een verse handdoek, en niet die van de hond?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
lekker is dat hè![]()
Man had net HHH uitgelaten, begon te hozen dus kleddernatte hond in een dikke handdoek opvangen en afdrogen, verder droogt malle muts zich af op de kleden en de bank, botje erbij voor het blije ei en het plaatje is compleet
![]()
Man droogt zichzelf wel af
Dat weet 'ie zo even niet. Er staan 2 keten bij elkaar zegt 'iequote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen eens bekijken![]()
![]()
Hij werkt vast nu op de Dorpsdijk in de buurt van (en de keet naast) Garage Palsgraaf?
Ben je mal, ik heb zijn overhemden al gestreken, zijn eten gekookt dus hij doet het maar met het handdoekje van de wc, dat was net schoonquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je geeft hem toch wel op zijn minst een verse handdoek, en niet die van de hond?
Naast een garagebedrijf op een braakliggend terrein tegenover een plantsoentje met een groot beeld en tegenover de Rabobank?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat weet 'ie zo even niet. Er staan 2 keten bij elkaar zegt 'ie
Hij vraagt of je bedoeld bij het winkelcentrum? Daar zijn stratenmakers bezig, maar hij zit iets verderopquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Naast een garagebedrijf op een braakliggend terrein tegenover een plantsoentje met een groot beeld en tegenover de Rabobank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |